Seksin ehdottaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Miten teillä ehdotetaan seksiä?

Itse en pidä naisista, jotka puhuvat seksistä. Mieluiten joko sellainen todella kaino nainen, joka parisuhteessakin vähän vastustelee, kun sitä silittelee sohvalla reidestä, mutta sitten huokailee tyytyväisenä kun mies "ottaa väkisin. Tai sitten sellainen nainen, joka vaikka tulee kiehnäämään ja hups yhtäkkiä sillä onkin jo käsi housuissani, jos kerran naisella tekee mieli. Mutta sellaisista naisista en tykkää, jotka puhuvat seksistä. Olen sellaisen kanssa joskus seurustellut, ja aina meni panofiilikset, kun nainen rupes puhumaan seksistä.

En mäkään oikeen tykkää, jos suoraan ehdotetaan. Tulee "suorituspaineita" ja sellainen olo, että nyt olis sitten pakko... Ja menee halut. Käytännössä kuitenkin spontaani seksi on harvassa ja suoraa puhetta joutuu harrastamaan, jos meinaa joskus keretä panemaan...

[QUOTE="mies";22403024]Ei ällötä. Päinvastoin, ainoa mikä minua ällöttää, on nainen joka puhuu seksistä.[/QUOTE]

Mua kyllä ällöttää tollanen tosi paljon, että odotat naisen olevan joku ujo ja vastusteleva ja itse olet sitten päällekäyvä. Inhottaa ajatuksenakin jo tosi paljon. Tulee mieleen, että miehisyytesi ei ehkä ole niin vahvaa tekoa, että kestäisi naisen puhetta seksiasioista. Niistäkin kun pitää joskus puhua. olisi sinullekin varmaan hyväksi kuunnella naista, että mitä nainen edes haluaa, sen sijaan, kuin kuvittelisit, että väkisin ottaminen on joku hauska juttu.

Olet sairas ihminen, älkää nyt sekoittako minuaq tuohon aloittajaan en ole noin ahdasmielinen Mies ja tykkään kun naqiset puhuu rivoja, tykkään itsekin jutella rivoja seksi asioita kun nainen siihen on suostuvainen.

[QUOTE="Mies";22403049]Olet sairas ihminen, älkää nyt sekoittako minuaq tuohon aloittajaan en ole noin ahdasmielinen Mies ja tykkään kun naqiset puhuu rivoja, tykkään itsekin jutella rivoja seksi asioita kun nainen siihen on suostuvainen.[/QUOTE]

Kannattaa rekisteröityä, jos ei halua tulla sekoitetuksi johonkin toiseen.

Mun mielestä mielenkiintonen aloitus. Kaikilla on omat mieltymyksensä. Ja ymmärrän hyvin ap että seksistä menee maku jos kysyy vaan että harrastetaanko seksiä. Meillä se menee kylläkin niinkin tylsästi, että sanon että tänään olis seksipäivä (yritetään lasta) eli pois kaikki romantiikka. Joskus kyllä vaan kiehnään vieressä. Ja olisin enemmän kuin tyytyväinen jos mies joskus silittelisi reiden sisäpintaa, mutta mies ei ikinä tee aloitetta :(

[QUOTE="mies";22403065]Mutta minähän sanoin, että nainen saa olla myös halukas ja aktiivinen ja olla itse päällekäyvä. Kunhan ei puhu seksistä, sitten menee fiilikset.[/QUOTE]

Hommaa mykkä nainen rinnallesi tai mies joka puhuu seksistä.

[QUOTE="mies";22403065]Mutta minähän sanoin, että nainen saa olla myös halukas ja aktiivinen ja olla itse päällekäyvä. Kunhan ei puhu seksistä, sitten menee fiilikset.[/QUOTE]

Eli ei sano, mitä haluaa. Koska et halua kuulla, etkä ottaa huomioon. Minusta se kuulostaa oikeasti ihan sairaalta ja siltä, että sinulla on joku miehuusongelma.

Täytyy sanoa, että kyllä mullakin vähän menee fiilikset jos suoraan kysytään, että mennäänkö panemaan. Varmaan lapsiperheissä se on vähän pakkokin ei-niin-spontaanisti harrastaa sitten kun siihen ois tilaisuus, ettei kokonaan jää ilman. Mut en mä nyt oikeen mistään typerästä kainostelustakaan tykkää. Kuten en myöskään siitä, että suoraan tullaan tunkemaan käsi housuihin tms. Vähän tahdikkuutta.

Lisään vielä, että mun mielestä seksistä voi toki puhua, mut mieluummin sellasessa tilanteessa kun sitä seksiä ei just harrasteta. Voi siis kertoa toiveista jne, mutta musta on jotenkin vastenmielistä keskustella seksin aikana tyyliin "jos sä nyt tekisit niin ja niin.."

[QUOTE="mies";22403210]No etkös juuri mainostanut että jos ei pysty puhumaan seksistä, niin on päässä vikaa?[/QUOTE]

Haloo, et sä ole mun mies. Et sä tee mun henkilökohtaisilla tiedoilla mitään. Ei mun tarvitse sulle kertoa yhtään mitään.

[QUOTE="Mies";22403209]Tai yleensä on yksinäisiä, villeissä unelmissa voi olla tyttökaveri.[/QUOTE]

Seurustelen kyllä tällä hetkellä. Kysymys tuli mieleeni siitä, että tämä nainen yritti aluksi puhua seksistä, mutta onneksi jätti sen vähemmälle nopeasti, kun huomasi etten siitä innostu.

Yhteistyössä