seksikysymys

:ashamed:
mä en ole järin seksuaalinen ihminen. mulle ei tule "puutetta" tms.
mulla on takana 4 pitkää suhdetta joissa jokaisessa se kiihkeä seksielämä on kestäny sen puolisen vuotta ja sit töks. mua ei vaan enää huvita :ashamed: mies yrittää useesti ja tulee lähelle ja plaa,mut mua ei vaan huvita. olen tästä yrittänyt puhua kaikille mieshistäni ja olen kertonut mitä toivoisin tekevän ja miten minut voisi saada syttymään,mutta ei. ilmeisesti en osaa puhua ymmärrettävästi,koska puhumiseni ei vaikuttanut kenenkään kohdalla mitenkään.

nykyään kun harvoin päästään miehen kanssa asiaan,niin se on ihanaa ja sen jälkeen on ihana olla,mutta se itse aktiin ryhtyminen on taas hirvittävä kynnys. :ashamed:

apua :ashamed:
 
Jos kerran seksi on mukavaa kun siihen asti pääsette, niin älä suotta kieltäydy vaikka ei ensin huvitakaan. Annat tilanteen vaan edetä siihen asti, että se hauskuus alkaa. :D

Toinen juttu sitten on, että kannattaisko teidän tai miehen opetella parempaa esileikkiä. Sellaista, että sua alkaiskin seksi houkuttamaan. Minun mielestä aika tehokasta on, jos mies vaikka aamulla kysyy, että käviskö illalla petipuuhat. Siinä kun koko päivän miettii sitä asiaa, niin yllättävästi vaan alkaa iltaan mennessä kiinnostaa.

Ja itsekin voi ottaa vastuuta omasta kiinnostumisestaan. Yritä ajatella seksiä, ja sen mukavia puolia ennen kuin mies edes keksii ehdottaa. Ja yritä joskus ehtiä ensin, ja ehdottaa itse.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:53 Tianna kirjoitti:
Jos kerran seksi on mukavaa kun siihen asti pääsette, niin älä suotta kieltäydy vaikka ei ensin huvitakaan. Annat tilanteen vaan edetä siihen asti, että se hauskuus alkaa. :D

Toinen juttu sitten on, että kannattaisko teidän tai miehen opetella parempaa esileikkiä. Sellaista, että sua alkaiskin seksi houkuttamaan. Minun mielestä aika tehokasta on, jos mies vaikka aamulla kysyy, että käviskö illalla petipuuhat. Siinä kun koko päivän miettii sitä asiaa, niin yllättävästi vaan alkaa iltaan mennessä kiinnostaa.

Ja itsekin voi ottaa vastuuta omasta kiinnostumisestaan. Yritä ajatella seksiä, ja sen mukavia puolia ennen kuin mies edes keksii ehdottaa. Ja yritä joskus ehtiä ensin, ja ehdottaa itse.
mä tiäkkö vaan ikäänkuin kuulen itseni kieltelevän koko ajan "no älä nyt,lopeta nyt,oikeesti hei,pliis.." :eek:

ja esileikistä on puhuttu ja jauhettu ja mitään ei ikinä tapahdu,suoraan aktiin vaan :kieh: ja mulle toi seksistä puhuminen ei oo mitenkään helppoa :ashamed:

ja en kertakaikkiaan osaa tehdä alotteita :ashamed: mä kun yritän,meen suukotteleen,silitteleen jne,niin ei mitään vaikutusta :ashamed: ja sit jos mies sattuukin "tajuaan" mistä kyse,niin se kommentoi jotain,et oho,mikäs sua vaivaa tms (siis kommentoi ihan hyvällä) mut mul menee ne viimesetki halut sit siihen,tulee sellanen olo et ei vaivaa mikään ja alkaa nolottaan ja tulee sellanen et äh,unohda koko juttu :ashamed:

:ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:02 minä vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:53 Tianna kirjoitti:
Jos kerran seksi on mukavaa kun siihen asti pääsette, niin älä suotta kieltäydy vaikka ei ensin huvitakaan. Annat tilanteen vaan edetä siihen asti, että se hauskuus alkaa. :D

Toinen juttu sitten on, että kannattaisko teidän tai miehen opetella parempaa esileikkiä. Sellaista, että sua alkaiskin seksi houkuttamaan. Minun mielestä aika tehokasta on, jos mies vaikka aamulla kysyy, että käviskö illalla petipuuhat. Siinä kun koko päivän miettii sitä asiaa, niin yllättävästi vaan alkaa iltaan mennessä kiinnostaa.

Ja itsekin voi ottaa vastuuta omasta kiinnostumisestaan. Yritä ajatella seksiä, ja sen mukavia puolia ennen kuin mies edes keksii ehdottaa. Ja yritä joskus ehtiä ensin, ja ehdottaa itse.
mä tiäkkö vaan ikäänkuin kuulen itseni kieltelevän koko ajan "no älä nyt,lopeta nyt,oikeesti hei,pliis.." :eek:

ja esileikistä on puhuttu ja jauhettu ja mitään ei ikinä tapahdu,suoraan aktiin vaan :kieh: ja mulle toi seksistä puhuminen ei oo mitenkään helppoa :ashamed:

ja en kertakaikkiaan osaa tehdä alotteita :ashamed: mä kun yritän,meen suukotteleen,silitteleen jne,niin ei mitään vaikutusta :ashamed: ja sit jos mies sattuukin "tajuaan" mistä kyse,niin se kommentoi jotain,et oho,mikäs sua vaivaa tms (siis kommentoi ihan hyvällä) mut mul menee ne viimesetki halut sit siihen,tulee sellanen olo et ei vaivaa mikään ja alkaa nolottaan ja tulee sellanen et äh,unohda koko juttu :ashamed:

:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Oivoi, no ei kuulosta hauskalta. Mutta ihan varmasti tuo tilanne voi tuosta korjaantua, ja jos itse asia on kivaa, niin se on tärkeintä!

On kyllä vähän epäreilua, jos mies ei älyä sun aloitteita, tai jos se sitten kommentoi niitä tuolla tavalla. Minä ihan oikeasti suosittelen sitä, että aamulla, tai vaikka päivää ennen sovitte, että illalla sitten ruetaan petipuuhiin. Koska silloin molemmat tietää mistä on kyse, ja molemmat ehtii varautua ja valmistautua.

Tuo kieltely on varmaan naisilla aika yleistä... Kuulen sitä omassakin päässä aina välillä. Siitä ei kannata välittää, kun sitten jää ilman kaikkea kivaa! Jos tuntuu kovasti siltä, että ei huvita, niin voisit kokeilla, että sanot miehelle, että "ihan kohta" tai että "mä mietin ensin". Niin sitten saat aikaa suhtautua innokkaammin siihen asiaan. Tai sitten voit ilmoittaa miehelle, että sen pitää ensin kertoa tarkkaan, mitä se haluaa tehdä sun kanssa, siis kuvailla sanallisesti petipuuhia. Se alkaa helposti houkuttelemaan, ja käy esileikistä.
 

Yhteistyössä