Seksikkästi pukeutuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri sen verran pituutta täytyy hameella olla, että arvovalta säilyy. Juuri, vaikkapa vaan kuviteltukin, valta tekee naisesta jakkupuku päällä seksikkään.
Hame ei saa kuitenkaan olla pitempi, kuin puolireiteen.
Ja ehdottomasti saumasukat ja sukkanauhat.

Mun mielestä kanssa mutta hameen ei tartte olla mini . Mun mielestä semmonen just polvien yläpuolelle ulottuva on todella hot :-)
Eikä mielellään virastoharmaa se puku .

Mun mielestä Tumma jakkupuku, polveen tai heti sen yläpuolelle. ohuet 10-15den sukat, jakun alla valkoinen paitis. Sekä lasit kaulalla ketjulla roikkumassa, eli juuri kypsä nainen 45+. Hot-Hot-Hot

Kuvailit juuri minun sihteerini. Hän ei suurin surmin vetäisi jalkaansa sukkahousuja, ovat hänen mielestään epänaiselliset, kuten hauskasti sanotaan, ""rysäpöksyt"".
Niin minustakin.

Sihteerilläni ei ole pikkuhousuja, ainakaan töissä tänään. Tai sitten hän riisui ne ennen ruokatuntia, sillä äsken ruokatunnilla hän istui hyvän tovin sylissäni, eikä hänen tarvinnut riisua sitä varten niitä. Ensin hän otti minulta sen käteensä ja sai sen oitis pystyyn. Sitten hän vain nosti hameensa vyötärölleen vyötärölleen ja oli valmis.

En olekaan rakennusmestari, minua on vaan sanottu Mesuksi, se juontuu aivan lapsuudesta, kansakouluajoilta. Ei sihteerini sano minua Mesuksi. Suihin se kyllä ottaa kovaan paikan tullen paremmin kuin huorat, eikä väitä vastaan sitten yhtään, kuten eukko tekee!

kyllä jakkupukin hyvä on, yleensä sellainen, missä näkyy naisen muodot, on seksikästä, naiset ovat sen oivaltaneet, kun he vetävät ihonmyötäiset farkut, tms. päällensä, kaikille se ei sovi ylipainon tms. jutun johdosta

ehdottomasti seksikkäin asuste on hame/jakkupuku kun vartalo upeasti erottuu ja lanne keimailee huh huijaa .Siinä silmä lepää ja ajatus rupeaa harhaileen.Suosittelen

Eivätkö naiset itse pidä jakkupukua tylsänä, mielikuvituksettomana asusteena joka ei viboja juuri herätä?

Ja samaan aikaan miehet ovat onnesta soikeina ja kävelevät seiniä päin nähdessään business-ellin porhaltavan toimiston käytäviä pitkin :)

Olen taipuvainen samanlaisiin aatoksiin. On niitä kyllä muitakin seksikkäitä asuja. Esim. väljä villapaita muuten alastoman naisen päällä on suorastaan perverssin seksikäs.

Yhteistyössä