Seksikkäimmät ammatit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuuuuiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laakarimies vie voiton! Tietaa varmaan yhta sun toista naisen anatomiasta, ja on herkka kuulostelemaan toista, avulias... ja alykas, koulutettu, ammattimainen takissaan, viela kun komea..... MMmmmmmm...... :)

..puvun napit on kaikki auki ja heitän sen tuolille...ihanaa tuntea kätesi paidan alle...vedän sut minuun kiinni ja suutelen sua kiimaisesti...aaah..käteni puristaa takapuolesi ja oletpas kuuma...oooh...

..avaan loputkin napit ja suukottelen rintaasi, joka tuntuu kiihottavalle...hhmmmm..käteni vaeltaa paidan alla ja hyväilee selkääsi..
...oih..miten kiimaisesti suutelet ja puristelet pakaroitani. On aivan heikko olo....tunnen miten sydän jyskyttää..;)

..kun olet lähelläni niin suutelen sinun kaulaa kostealla kielelläni..puristan voimakkaasti pakaroitasi..ooh...käteni vaeltaa pitkin sinun ihanaa vartaloa ja menekin puseron alle..kourin sun rintoja..kuulen kuinka iniset nautinnosta...sinun herkulliset rinnat haluan maistaa sanon...

...ooohhh..miten tulinen olet..ihanaa..nautin suudelmista ja hyväilyistä..;)
Paitasi joutaa jo nurkkaan ja saan nauttia paljaasta ihostasi...hhmmm.
Vedän sut aivan kiinni, enkä voi irrottaa...

Mutta nyt tämä Loppiaisloiske taitaa poistua kuviosta....hieman vasten tahtoa, mutta pakon sanelemana....harmi, kun jäi niin makeeseen vaiheeseen....

..voi miten kuuma oletkaan...sanon että haluan sinut, haluan nuolla kosteaa pimpsasi niin että räjähdät...;)) Haluan että pidät minusta tiukasti kiinni...puren sinut hellästi olkapäähän ja kun olet tiiviisti kiinni minuun tunnet kuinka kova kaluni seisoo housissani...odottaen vain sinua.

Harmi etti joudut poistumaan :( Täällä istun koneen ääreen ja tosi levoton olo...Ehkä näen sinut täällä uudelleen?

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiika:
lehmänpaskalta haiseva mies navetta asussaan ois seksikäs,mutta niitä ei nykypäivänä löydä kun se sika-harrikin rengastettiin.

Täällä olis paskalta haiseva herrasmies. Kiinnostaisko? En haise enää lehmän paskalle mutta omalle (ja Eikan..Penan...Masan...Topin..ja kenen milloinkin) paskalle siitäkin edestä. Ei kait haittaa? Mua se vaan kiiiiiihottaa suunnattomasti.
Saatana kun ei pääse enää navettaan eikä sikalaan:(((
täällä kun ei ole kumpiakaan..mutta onneksi on miehiä:))))

Niin..ja alkuperäiselle kirjoittajalle sanon että minullakin on puku..sellainen raidallinen..paita ja housut. Paita haisee hielle ja housut on edestä keltaiset ja takaa ruskeat. Ja haisee. Eihän se haittaa? Eihän? Minua se vaan kiihottaaaaaaaaaaa!!!!

Huhhuh...taas laukesin ja tuli pari lusikallista "sitä ihtiäänkin" housuun. Vittu nuo mun lääkkeet. Ei meinaa oikeaa lääkitystä löytyä millään ja pistää vatsan sekaisin.Nyt menen....paskalle! Hyvät yöt kaikille miehille! PusPus!!!!!

PS. Rekisteröi sinä edes nikkisi koska muuten varastan senkin. Sori, kiihotun siitä niin.

Pukumiehet ei kyllä kiinnosta yhtään, samaa tylsää, harmaata massaa. Mutta seksyimmät on kyllä poliisi ja palomies. Uutteria, kansalaisten hädästä pelastajia, joiden vahvoille käsivarsille voisin itsekin pelastautua tästä julmasta maailmasta. Suojelisivat minua tulipaloilta, roistoilta ja kaikelta pahalta. Huoh...

Komean, rauhallisen, alykkaan, laakarimiehen genitaalialueen tutkimukseen!!!!! Ilmoittaudun heti!! Ehka han ei voisi vastustaa liikuttamasta hieman sormiaan juuri oikeaan paikkaan sisatutkimusta tehdessaan...Laakaintakin alla alkaisi paisumaan, kohoamaan jotakin isoa, kovaa.... han kastoisi minua himokkaasti, mutta yrittaiis vastustaa... mutta mina ne voisi vaan alkaisn liikuttaa itseani hanne kattaan vasten, voihkaisten.... han kiihottuisi aallon lailla, kumartisi nuolemaan pimppian, ahnaan hellasti...oih.......ahhhhh ah.....Hrrrrr....