Seksikkäät asut

Onko teidän muiden miehillä/ partnereilla toiveita , että nainen käyttäisi rakastelun aikana stay up sukkia..mitä enemmän pitsiä sen parempi!!
En ainakaan löytänyt kyseisestä asiasta kommentteja...

Black dreams: On kait se ihan mukavaa pukeutua vaikkapa striptease tanssijaksi ainakin,
omalle kullalle!
Minihame se varmaan on, se semmonen mukava asu...

Itse ainakin toivoisin vaimoni pukeutuvan pikkumustiin, stay uppeihin, jne. Kun ajatuksena on rakastella ja hän haluaa saada minut tuntemaan itseni hänelle tärkeäksi. Tätä tapahtuu nykyisin valitettavan harvoin, ainaisista kiireistä ja arjesta johtuen lähinnä juhlapäivinä (isänpäivä, syntymäpäivät...) Katseleminen kiihottaa eikä tarkoitus ainakaan meillä ole ryhtyä suoraan puuhiin vaan itse aktia edeltää koskettelua, hyväilyä, vaimoni saa enemmän huomiota ja itse ainakin olen valmiimpi tyydyttämään hänet haluamallaan tavalla. Onhan hän nähnyt jo vaivan pukeutuessaan minua varten...

Vaatteiden riisuminen voi sitten olla osana esileikkiä, rakastelua tai jälkipeliä. Ihan miten tilanne etenee, mutta jos päätät pukeutua miestä varten itse neuvoisin että annat miehen huolehtia riisumisestasi ellet sitten halua järjestää hänelle näytöstä. :)

Yhteistyössä