seksikkäät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Näpsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävellessämme kätesi laskeutuu peppuni päälle ja se kiihottaa minua entisestään. Onneksi oari korttelia on nopeasti kävelty ja pääsemme rappukäytävään. Heti kun ovi sulkeutuu käännyt minuun päin ja suutelet minua kiihkeästi samalla kun kätesi vaeltaa takamuksellani sitä hellästi puristaen. Kiedon käteni kaulallesi ja upotan sormeni hiuksiisi. Hengityksemme kiihtyy, suutelet minua kaulalle ja minä näykkäisen sinua korvasta. Toisessa kerroksessa kolahtaa ovi ja askeleet tulevat rappusia alas. Me siirrymme nopeasti hissiin pois katseilta.

Hississä haluan hangata housujen päältä haarojasi, tunnen kosteutta ja työnnän käden housujen sisääsi, sormella nopea veto häpyhuultesi välissä ja maistan sormeani, mehukas maku...

Painat minut hissin seinää vasten ja tunnen housunetumuksen kovana itseäni vasten. Hieron itseäni sinua vasten ja haaroväliäni kättäsi vasten. Klitorikseni on koko päivän tapahtumista ihan herkkä ja pilluni kiimasta märkä. Hissi saapuu kerrokseesi ja meidän on ihan pakko lopettaa hetkeksi...

Saavutaan sisään ja haluan jo eteisessä maistaa nesteitäsi...polvistun eteesi ja vedän housuja alas, stringisi ovat huultesi välissä ja kielellä otan ne pois sisältäsi..

Kuuma hengityksesi tuntuu todella kiihottavalta jalkovälissäni. Nuolet pitkin vedoin kiimanesteistä litisevää pilluani ja jalkani ovat pettää alta. Nouset ja riisut paitani ja rintaliivini. Puristelet rintojani ja näykit toista nänniäni kiihottavasti. Kiimani nousee ja kiihotun käsittelyssäsi äärimmilleen. Kiskon paitasi ja avaan sepaluksesi. Vihdoinkin pääsen käsiksi ihanaan kovaan kulliisi.

Käyn selälleen ja tulet istumaan naamani päälle...märkä pillusi sykkii kielelläni, levitän huulesi sormilla oikeen leveälle, jotta pääsen nuolemaan sinua oikein syvältä...samalla etusormeni työntyy varovasti sentti sentiltä pyllyysi..

aah... tuntuu niin hyvältä. Kiihkoni kasvaa, kun näen kalusi sojottavan koko komeudessaan kohti taivasta, suonikkaana ja sykkivänä. Kumarrun ja otan kullin suuhuni. Imen pitkään ja hartaasti. Äännähdyksesi jalkovälistäni kertoo, että nautit. Pyllistän ja painan pilluani edelleen suutasi vasten ja sinä leikittelet kilelläsi klittallani ja työnnät sen välillä syvälle pilluuni. uuh, miten hyvältä tuntuu.
Liikutan samalla kättäni kalusi vartta pitkin ja jatkan kullisi rytmikästä imemistä. Kiihkoni alkaa nousta kohti ihanaa huippua, mutta en tule ihan vielä...

Joudun pidättämään etten laukea suuhusi...olen tosi kovana ja kiimaisia tippoja valuu jo kyrvästäni...Haluan vielä hetken ahmia sinua kielelläni...nesteesi maku saa minut kiihottumaan lisää...vaadin sinua ratsastamaan kielelläni...

Kiimatippasi saavat minut haluamaan yhä enemmän ja lisää. Ratsastan kielelläsi, mutta ihana kullisi suussani saa myös pilluni haluamaan sitä. Nousen ja käännyn. Laskeudun kyrvällesi ja se painuu syvälle kiimasta valuvaan pilluuni. Aah! Nousen ja laskudun taas uudelleen. Kätesi puristavat pakaroitani ja alat ohjailla liikkumistani kiihkeään ratsastukseen.

Otan lantiostasi voimakkaasti kiinni ja vedän pilluasi syvälle kyrpääni pitkin...tunnen miten välillä olen syvällä sisälläsi, välillä terskani käy ulkopuolella ja painautuu entistä syvemmälle ja kovempana...nojaudut enemmän eteenpäin jotta saan rintasi eteeni..imen vuoronperään kumpaakin nänniäsi..