S
seksi on ihanaa
Vieras
Kuinka moni voi hyvällä omatunnolla sanoa nauttivansa seksistä kumppaninsa kanssa? Voi sano sen olevan ihanaa ja tyydyttävää kaikin puolin? Aiempia ketjuja lukiessani huomasin monien sanovan, että siinähän se menee, eikä mies edes välttämättä tyydytä naista. Mitä järkeä tuollaisessa liitossa on? Tai ehkä juuri järkeä, jos on lapset, lainat ja omaisuudet, kenties ystävyys ja kumppanuus. Mutta ettekö te naiset kaipaa parempaa kuin pelkkää hyvää seksiä? Ettekö kaipaa fantastista, upeaa seksiä edes silloin tällöin? Itse en kauaa liitossa vanhenisi, jos seksi olisi "tavallista" lauantaisin saunan jälkeen tyyliin.
Ymmärrän toki, jos ei ole sitä kokemusta, että mitä ihmeellistä sen pitäisi olla, mutta katsokaa vaikka erottisempi video, niin tiedätte jollei ole kokemusta. Toisaalta jos ei ole kokemusta, eihän sitä osaa kaivatakaan sellaista mistä ei mitään tiedä.
Ymmärrän toki, jos ei ole sitä kokemusta, että mitä ihmeellistä sen pitäisi olla, mutta katsokaa vaikka erottisempi video, niin tiedätte jollei ole kokemusta. Toisaalta jos ei ole kokemusta, eihän sitä osaa kaivatakaan sellaista mistä ei mitään tiedä.