Kukaan ei kerro mitään? Outoa. Eikä näitä ole vai mistä on kyse. Ittellä näitä piisaa niin paljon, että luulis että muillakin. Iso osa kyllä semmosia joissa en oo ite ollut mukana.
Kerran eräässä duunipaikassa jouduin menemään semmoiseen ulkovarastoon, jossa säilytettiin kaikennäköistä tavaraa. Se oli valtava tila, jossa harvoin käytiin. Menin etsimään sieltä eräitä myyntituotteita.
Mulla on tapana olla hiljaa, koska niin kuulee paremmin. Siksi hipsin siellä tavaran seassa. Tietyssä vaiheessa kuulin jotain outoja ääniä. Kyllä niissä kiimaa oli, mutta en silti osannut just sillä hetkellä yhdistää. Jatkoin matkaa muina miehinä ja sitten näin kun firman toimitusjohtaja pöllähti jostain nuoren tyttelin kanssa. Joku opiskelija pätkäduunissa meillä se oli. Ei toki ollut multakaan tuo herkkupeppu jäänyt huomaamatta.
No onneksi he eivät mua huomanneet. Poistuivat takakautta ja ilmeisesti siellä sitten erkaantuivat. Jatkoin tutkimuksia työn puolesta ja vähän muutenkin. Yritin löytää sen paikan missä he olivat olleet muhinoimassa. Ihan paikan perällä oli pari asuntoautoa talvisäilössä. Toisesta oli yksittäinen ikkuna auki. Päättelin sitten, että siellä he olivat muhinoineet. Kurkkasin ikkunasta sisään. Takatilassa oli lepo(pano)tilat. Mitään merkkejä sinällään en nähnyt, mutta päättelin että siellä olivat muhinoineet.
Aloin sitten tekemään niin, että joka aamu menin ekaksi tuonne ja laitoin sitten kännykän nauhoittamaan ääniä. Aamulla tarkastin ja laitoin uudestaan.
No eipö sinne mitään ääniä tullut, joten melkein kyllästyin. Päätin kuiteskin vetää samalla setillä sen aikaa kun tytteli oli meillä töissä.
Lopulta onnisti. Sain aika mehukkaan nauhoituksen. Siitä ei jääny epäselväksi mitä tehtiin.
Tajusin samalla, että kyseinen TJ palkkas aina lähipiiriinsä jotain alta 25v typyjä. Päättelin, että aika montaa niistä oli nussinut. Aina ne oli semmosia hempukoita.
Suunnittelin hiukan, että olisin laittanut tonne kännykän kuvaamaan, mutta totesin sitten että liian hankalaa. Sitä ei olis saanut ikkunan kautta sopivasti sinne.
Vaihdoin duunipaikkaa sitten, mutta mulla on toi pätkä yhä tallessa....