P
poikaystävä
Vieras
Vajaat pari kuukautta seurustelua takana ja ahistaa... Poikakaveri on mua nuorempi ja seksihullu. Henkisesti meillä synkkaa tosi hyvin, mutta fyysisesti tuntuu, etten riitä hänelle. Hän on moninkertaisesti kokeneempi kuin minä, ja hirveän avoin ihminen, minä taas ujo. Olisi ihanaa rakastella joskus ilman suorituspaineita, ja ilman, että toinen odottaa vähintään kolmea eri asentoa joka kerta. Ollaan kyllä juteltu aiheesta, mutta minkäs mä ujoudelleni mahdan. Pienessä humalassa olen paljon rohkeampi ja uskallan antautua, mutta selvinpäin alkaa joskus kesken hommien ahdistaa, esim. takaapäin en silloin halua, tunnen itseni jotenkin haavoittuvaiseksi ja etten ole muuta kuin pelkkä panopuu. Sitten kun kieltäydyn tietystä asennosta, niin koko fiilis menee, eikä kumpikaan saa ja tunnen itseni tosi huonoksi. En ole aiemmissa suhteissani tottunut, että toinen on koko ajan kiinni, pussailemassa, koskettelemassa takapuolta ja rintoja. Siitä tulee just sellanen olo, etten pysty olemaan mikään seksipommi toiselle, varsinkin kun on tosi huono itsetunto, enkä tunne itseäni ollenkaan seksikkääksi. Tähänkö se on sitten lopetettava? Tiedän kyllä, että poikakaveri tykkää musta paljon muutenkin, ja tunnen itse samoin, tää seksiasia vaan ahdistaa. Kaikenlisäksi tunnen itseni naurettavaksi, kun oon jo 27.