Seksihaluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytti 83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytti 83

Vieras
Synnytyksestä on nyt 9kk, ja seksihaluni katosi täysin..
Päivät olen lapsen kanssa kun mies on töissä. Miehelläni puhtia illalla riittäisi mutta itse haluan vain kaivautua peitonalle. Itselläni ei ole voimia ollenkaan, eikä sitäkautta kiinnostusta. Tämä ei johdu miehestäni. meillä menee kaikki hyvin!
Harmittaa tämä tilanne :( Mieheni on sanonut että hän kyllä odottaa, mutta minua itseäni ahdistaa...Haluaisin, mutta kroppa ei halua..

Mikä neuvoksi?

tuota se on varmasti väsymystä/osittain hormoneista,imetätkö?

mutta mikä sua estää antautumasta rakasteluun? eikö se oo vähän sellanen kehä että kun ei rakastele ei tee oikein mieli,mutta sitten kun saa tekee enempi mielikin?

joka tapauskessa neuvoisin sinua menemään lääkäriin koska voin sanoa että miestäsi kyllä sattuu. olen kokenut 1,6v haluttomuuden miehen puolelta ja siinä meinasi lopulta hajota kaikki. se hajotti minua niin paljon.

En imetä. En ole pitkään aikaan joten se ei tähän liity.
Sydän pomppasi kurkkuun kun "helmi" Kommentoi "koska voin sanoa että miestäsi kyllä sattuu. "

Tuntuu pahalta :( Jotain pitää kyllä asialle tehdä..

Sama juttu, kotona vauva 4kk ja kun päivät menee vauvaa viihdyttäessä niin illalla ei kiinnosta mikään muu kuin nukkuminen. Seksi on kyllä hyvää ja mies on ihana, mutta kun ei vaan ole haluja.

En imetä. En ole pitkään aikaan joten se ei tähän liity.
Sydän pomppasi kurkkuun kun "helmi" Kommentoi "koska voin sanoa että miestäsi kyllä sattuu. "

Tuntuu pahalta :( Jotain pitää kyllä asialle tehdä..

Ei varmasti ole mukava tilanne miehellesi, mutta älä nyt siitä tunne syyllisyyttä. Kannattaa tosiaan kysyä asiantuntijalta, jos vain sellainen paikkakunnaltasi löyty. Väestöliitolla on seksuaalineuvontaa esim. Helsingissä.

Seksuaali- ja ehkäisyneuvola - Väestöliitto

Tuttu tunne, ensimmäinen lapsi kun syntyi niin ei ole juuri himoja ollut.. harvakseltaan juu, mutta aika laihalti yleensä...

Kannattaa tutustua omaan seksuaalisuuteen uudelleen: masturboi. Ota peili, hyväile itseäsi, tutustu itseesi, silittele, hyväile... ilman sen suurempaa päämäärää tai painetta. Ihan vaan, että tuntuu hyvälle.

Seksistä tulee helposti muuten vain miehen tarpeisiin keskittyvää... tärkeintä on muistuttaa omaa kehoa että alapään kanssa duunailu olikin ihan kiva juttu.

Ihan vaan vinkkinä...

Yhteistyössä