Seksihalut...

Onko kenelläkään ollut sellasta "aikaa" että tuo seksi ei sitten kiinnosta hittoakaan?!? :)
Itselläni on ollut koko raskauden aika sellasta huopaamista seksin suhteen,et voi hittolainen...
Siis eipä ole koko raskauden aikana tehnyt mieli ollenkaan... :/ Kyllä sitä on harrastettu, mutta kyllä pitää lämmitellä että alkaa tehhä mieli...
Ensimmäisen raskauden lopussa teki mieli joka päivä, mutta nyt ei ole toivoakaan että vähän edes tekisi.
Onneksi tuo miekkonen ymmärtää, mutta itseään se kaivaa pikkasen... Liikaako ressaan, ihan muistakin asioista vai johtuuko tämä tästä raskaudesta...!?!? :)
Mutta kaipa kaikki raskaudet ovat "erilaisia".. :)
Ehkä sitten jonakin päivänä...

Toivottavasti.... :p
 
Eipä ole hirveemmin innostanut. Johtunee suurimmaksi osaksi varmaan siitä, että se tuntuu epämukavalle ja joissain asennoissa jopa sattuu :/ . Minä kyllä ehkä siitä hieman ressaankin, mutta onneksi mies on ymmärtäväinen =)
 
meillä ollut melkein selibaattia molempien poikien odotus :whistle: :eek:
mutta nyt tämän tytön odotus on ollut toisenlainen, ollaan jopa harrastettu seksiä aika-ajoin :LOL:
mulla vaihtelee halut ihan miten olen töissä ollut, onko lapset olleet nätisti jne.. :p
 
Tossa jossain vaiheessa oli sellainen taantuma, että ei tehnyt yhtään mieli. Nyt taas on sitten halut palanneet takaisin. Tyttöä kun odotin niin silloin oli niin, että miehen ei tehnyt mieli ja minä olisin voinut olla pupuilemassa päivittäin :D Tosin myöhemmin selvisi että ei johtunut siitä eteikö mies olisi halunnut vaan siitä että pelkäsi satuttavansa vauvaa... :heart:
Ja nyt mieskin aktiivinen kun on tajunnut että ei se seksi vauvaa vahingoita. Itse odottelen jo tilanteen normalisoitumista eli sitä että pääsen mahasta eroon :whistle:

kleopatra ja ihmemies 33+3
 
No hei meillä on taas toisinpäin! Minä lähes nylkytän miestä vasten, mies taas on "haluton". Pussailee paljon, koskettelee ja pitää hyvänä, mutta ei paljoakaan seksiä. Huomaan selkeästi että seksinkin aikana se on varovainen ja paljon hellempi, vaikka itse tuntuisi joskus siltä että pitää huutaa "ota vaikka tukasta kii ja anna mennä". Hieman turhauttavaa, varsinkin kun tietää ettei sille seksille jää aikaa syntymän jälkeen.. Ainakin tiedän ettei miehessä ole mitään vikaa eikä rakkaudessa; omakuva vaan vääristyy, olo tuntuu ei-haluttavalta ja epäseksikkäältä kun ei oma mieskään halua. Sanoi eilenkin että "on tässä nyt tärkempiäkin asioita kuin seksi - pääasia että sulla ja vauvalla kaikki hyvin ja että olet onnellinen". Hmm.
 
Itelläni ei oo kyllä haluja ollu koko tän raskauden aikana käytännössä juuri yhtään. Ekat kolme kuukautta oli niin etova olo +väsymys päällä kokoajan, ettei petipuuhat käyny mielessäkään ja nyt alkaa jo maha olla vähän tiellä... Harvakseltaan ollaan siis puuhailtu. Miehen halut on kyllä ennallaan...
 
Mitkä seksihalut??? Molemmissa raskauksissa halut on kyllä ollu totaalisen hukassa. Tässä toisessa tuntuu, että vielä enemmän, kun paikat on niin kuivat ja limakalvot niinniin arat, ettei voi ees kuvitella, et joku koskis alapäähän =( Ja kun masukin alkaa jo näillä viikoilla (34+2) olla niin tiellä että hyvää ja miellyttävälle tuntuvaa asentoa on vaikea löytää. Onneksi mies ymmärtää, mutta täytyy kyllä sanoa, että itseä tilanne harmittaa ja stressaa kovasti...

Seksiä kokeillaan aina satunnaisesti, mutta kun kerran sattuu, niin sattuu eikä sillon paljon huvita...
 
Onkos kenelläkään ollu sellaista tilannetta että mies on totaalisessa seksilakossa? ei auta vaikka miten kiehnais niin aina tulee jyrkkä "EI NYT!", tätä on siis kestänyt ihan siitä asti kun saatiin tietää että olen raskaana ja nyt viikko 13 menossa. Nyt viimein mies uskalsi sanoa mistä kiikastaa.. häntä yksinkertaisesti inhottaa koko ajatus, aivan kuin hän pa***i omaa lastaan :eek: mitä tämmösessä tilanteessa voisi tehdä??..ei puhettakaan että yhdeksää kuukautta aion olla selibaatissa :headwall:
 
No meillä kyllä välillä on sellasta "ei kiinnosta" aikaa... Kerrankin mies tuli töistä illalla ja tyttö oli jo nukkumassa. Ehdotin että voin hieroa sua, jos sulla on niskat jumissa (aika harvoin jaksan :x ). Itselläni oli kauheat vibat (harvinaisesti), joo ei siinä mitään mies kyllä suostui. Mentiin sängylle ja hieroin selän päältä (hän oli mahalteen) aikani hieroin ja kerroin kuinka meillä on tytön kanssa päivä mennyt jne. Aikani juttelin, huomasin sen olevan hieman yksipuolista keskustelua, niin eiköhän tuo herra ruvennut sitten poraamaan ja nukkumaan ihan onnessaan... Hieman otti pattiin... :/
Aamulla kyseli että "oliko mulla ollut sitten jotain tärkeetä asiaa illalla" Hän "taisi" nukahtaa...
Noh, ne niistä haluista. Sen jälkeen kyllä on ollut sellasta "ei hitto et toi pelkkä ajatuskin on sitten niin kauheeta..." :ashamed:
Triinu, Voit huoletta sanoa miehelles et se on loppujen lopuksi vielä niin alussa/pieni että hän ei voi vahingoittaa vauvaa mitenkään... Siellä se on "turvassa" ja piilossa... Mutta ota sitten selvää noista miehistä!
Välillä kyllä tuntuu että mistäköhän ne saa kaikki "älynväläytykset"... Miehen on putkiaivosia... Todistetusti! :) :p
 
Voi ei...Ilmeisesti on aika tyypillistä "miesrodulle" tuo yhtäkkinen nukahtaminen |O on se jännä että minkä takia jostain niin ihanasta asiasta kuin seksistä voi olla niin älyttömästi huolta..huoh.. onhan se tosi ikävää kun halut ei ole samalla aaltopituudella parisuhteessa. Ymmärrän mainiosta minkä takia kaikkia raskaana olevia naisia ei sänkytouhut kiinnosta, tuohan tuo masussa kasvava pieni ihminen niin paljon muuta ajateltavaa ja tosiaan jos oikein kovasti on oireillut ja ollut pahoinvointinen niin ei vättämättä ensimmäisenä ajattele seksiä :) itsellä on halut suhteellisen samanlaiset kuin aina ennenkin, mutta en tosiaan tiedä mitä oman ukkoni kanssa tekisin kun ei hän oikeastaan pelkää satuttavansa vauvaa vaan ajattelee että ipana on niin sanotusti menossa mukana. En yhtään tiedä mistä se on moista saanut päähänsä..taitaa tosiaan johtua niistä miehen putkiaivoista :kieh:
 
:eek: siis niinku mikä haluttomuus :eek:
meillä kyllä vällyt pöllyää ihan niinkuin ennenkin :D :D :D
sen olen huomannu että mies astetta varovaisempi mutta ei se tunnelmaa haittaa :heart: :heart: :heart:

Kahtellaan miten käy sit ku masu kasvaa, jalat turpoaa ja silleen
 
Meillä on ehkä hiukan niin, että haluja on sillai satunnaisesti, mutta kuten Nekkuli jutteli, niin limakalvot niin kuivat ja arat, että sattuu vaan. Toisaalta se on tosi outoa, kun valkovuotoa on päivittäin kohtalaisesti, mutta niin kuivuu kuin sahara, kun yritetään. :kieh:
Vähän aikaa sitten käytiin jo ostamassa liukastusainettakin, mutta ei sekään auttanut kipuun. Ainoo keino on hyyyyyyyvin hellä ja eriiiittäin pitkä esileikki, jossa mies on kyllä joutunut todellakin näyttämään kaikki temppunsa. :D ..ja aina ei sekään riitä..

Titta ja masuasukki 20+4
 

Yhteistyössä