Seksihalut

• Viestiketjun aloittaja Novofem
  • Ensimmäinen viesti
Novofem
Hei.
Lääkäri määräsi minulle Novofem-tabletit, jotta saisin monta vuotta täysin kateissa olleet seksihalut takaisin.
Minä en kyllä millään jaksa uskoa että se mitään auttaisi.
Olen 46-vuotias, ja mitään vv-oireita ei vielä ole.
Haluaisin kuulla muiden kokemuksia Novofemistä, ennenkuin itse mahdollisesti aloitan niiden popsimisen.
Entä saako tämmöinen hormoonihoito painon nousemaan?
Toivottavasti joku voisi vastata minulle.

milla
En osaa neuvoa sinua, mutta kohtalotoveri olen. Minulle lääkäri ehdotti seksiterapiaa, kun valittelin haluttomuutta. Olen myös 46v. Määräsi kuitenkin jotain hormoonia, joita en kuitenkaan hakenut, kun luin netistä kaikista sivuvaikutuksista mitä niillä kyseisillä pillereillä oli. Niissä oli painonnousua, ärtyneisyyttä, rintojen arkuutta, pään särkyä yms. Itselläni noita oireita on jo ilman pillereitäkin.

Lilli
Seksihaluttomuus on tuttu tunne. Siitä sai kuulla joka viikko kotona. En tiedä onko vuodet auttaneet (olen jo yli 50v) vai roppi nimeltä Livial, mutta tuon Livialin myötä halut paranivat huomattavasti. Ne tosin tuovat 2-3 kg painoa lisää. Muita sivuvaikutuksia ei ole. Testasin sen, kun pidin taukoa. Muita vv-ongelmia minulla ei pahemmin ollutkaan - no tosi huonot yöunet, vieläkin herään kahden tunnin välein.
Nyt vain mieheni ei enää ole kiinnotunut seksistä, edes muitten naisten kanssa. En tee siitä numeroa, eiköhän tästäkin selvitä, kun positiivisuus riittä mielessä

Kirsti
Sain samoja lääkkeitä, mitään positiivista niissä en ole huomannut (hikoilu kyllä vähentynyt), negatiivisia sitäkin enemmän, seksihalut eivät ole palautuneet, painonnousu, vitutuskäyrä sen myötä huippulukemissa, leuassa valtavia kipeitä finnejä. Aion lopettaa koko novofem lääkkeen käytön.

emu
Ikä 53, ei hormonilääkitystä.
En ole ollut seksistä kiinnostunut vuosiin, vaikka nuorempana olin tosi kiihkeä mimmi.
Onkohan luonto tarkoittanutkin näin?
Hei me ollaan jo vanhoja naisia,
luonto on tarkoittanut meidät vahtimaan pentuja ja nuotiota.
Muutenkin koko seksistä puhutaan liikaa sitä näytetään esim. telkkarissa liikaa, eihän se yli viisikymppiselle voi olla enää elämän merkittävin asia. Elämässä on muutakin. Ainoa asia joka tässä minun haluttomuudessano kiusaa on, että olen avioliitossa ja seksiä on harrastettava - mies kun sitä hinkuaa. Kuten sanottu itse en ole kiinnostunut enkä haluakaan olla, eihän meikäläisen paikatkaan enää kestä kovin pitkiä "sessioita".

Yhteistyössä