Seksihaaverit?

  • Viestiketjun aloittaja ehtoisa emäntä
  • Ensimmäinen viesti
ehtoisa emäntä
Onko teille sattunut mitään pikku "tapaturmia" seksiin liittyen?

Mun listaani:

*Kipeytynyt leukanivel aivan liian pitkän suuseksisession jäljiltä
*Palanut selkä (viimeksi eilen) ja palaneet polvet, syynä olkkarin matto
*Venähtänyt ranne, kun ote sohvan selkänojasta pääsi lipeämään hölmösti
*Naarmuille hankautunut kämmenselkä, kun olin laiska ja harrastin omaa kivaa farkkujen ollessa jalassa. Avoin vetoketju teki kivat jäljet.
 
Kipeytynyt niska suuseksin jälkeen
Kirvelevät ja verille hankautuneet polvet, syynä sohvan kangas
Muuta ei tule mieleen.
 
76767
Kielen kannat kipeyty pitkään kestäneestä suuseksin annosta miehelle.
Alapää kipeä sisältä pitkään kestäneen yhdynnän jälkeen niin, että seksi seuraavana päivänä sattui.
 
Itellä sattuu terskan reunaan kun namittelemme pitkän kaavan kautta...(= kolme varttia .... tunti kolmekymmentä... : / ) .Olen ympärileikattu (= lapsena, liian kireä esinahka). Nainen ei ole koskaan ollut epätyytyväinen.... :whistle:
 
"vieras"
Kipeä alapää kun innostuttiin yhden illan aikana ja yön aikana touhuamaan useita kertoja.
Hankautuneet polvet.
Hampaan jäljet perseessä useamman päivän ajan.
Kipeät leukaperät ylipitkästä suuseksistä johtuen.
 
"vieras"
Arkuutta on tietty ollut jälkeenpäin, ja polvet hankautuneet usein.

Ikävin oli, kun erään miehen penislävistys teki haavan alapäähäni, aika pienen tosin, ja kun veri oli tietenkin pakkautunut sinne, niin sitä ei meinannut saada tyrehtymään millään.
 
"eee"
No tietty silloin tällöin arka tai verille hankautunut alapää, mutta se nyt kai on aika normaalia :D Ja kipeytynyt kieli ja leuka oikein pitkistä suihinotoista (kieli tulee erityisen kipeäksi, jos nuolee palleja oikein pitkään :whistle:).
Doggystylesta hankautuu usein kyynerpäitten iho melkein puhki...

Kerran on pudottu sängystä ryminällä, mutta siinä ei käynyt onneksi kuinkaan :)
 
Arka alapää useamman kerran kun seksiä on tullut harrastettua miehen kanssa useita kertoja
vuorokaudessa.
Pää on kopsahtanut pari kertaa sängynpäätyyn, kun tyynyt on liuku tai pudonnut pään alta.
Tuli mieleen eilisestä vähän lisää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä