Seksielämästä kertominen Facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oletko kertonut yksityiskohtia seksielämästäsi Facebookissa tai muualla somessa? Millaisia reaktioita tämä on herättänyt? Itse innostuin kertomaan omista intiimeistä asioistani niin merkittävän henkilön kuin Karita Mattilan näytettyä esimerkkiä. Palaute on ollut vaihtelevaa. Jotkut ovat ilmaisseet myötähäpeän, mutta toiset ovat pitäneet todella rohkeana, avoimena ja vapautuneena.

Pitää muistaa kysyä lupa siltä toiseltakin osapuolelta koska onhan se todella yksityistä. Itse olen niin yksityinen että en edes käytä somea. Typerää siirtää koko elämä nettiin muiden pällisteltäväksi

Olen kertonut tälleen semianonyyminä vain täällä, ja koska sain täällä aikoinaan kaamean ryöpyn dumausta ja herjausta tuntemattomilta, paljastelujeni vuoksi niin kerroin tietenkin lisää.😏

Nykyäänpä ei ole oikein kerrottavaa. Omakivan merkeissä harrastelen seksiä sormieni kanssa joten mitään ns. highlightseja ei ole. Kuten mitään extemporee pikapanoja pesukoneen päällä, intohimoista suutelua tai kiihkeää suuseksiä.😁

Mielestäni olisi hyvä, että seksistä puhuttaisiin enemmän. Veikkaan, että monilla olisi seksistä tai sen puutteesta paljon asiaa.🧐 Täytyy jossain kohtaa tehdä aloitus aiheesta.👍

Pistitkö tubulaariset rintasi Faceen, niinkuin Karita Mattila twitteriin?
Mattila oli silloin alasti jonkun reikäneuleensa alla.
Huomionhakuisuutta molemmilla.

Huomionhakuinen persoonallisuustyyppi on yleisempi naisilla kuin miehillä. Huomiota haetaan muun muassa dramaattisella, yliampuvalla käytöksellä sekä ulkonäön ja seksikkyyden korostamisella. Huomionhakuinen kokee myös helposti ihmissuhteensa läheisemmiksi kuin ne oikeasti ovat. Hänen parisuhteensa ovat usein ongelmallisia, koska jatkuva huomion hakeminen on muille väsyttävää. Kun tällainen persoona ei saa kaipaamansa huomiota, hän masentuu helposti.

Yhteistyössä