seksielämä, mietityttää

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
onko se suurimmalla osasta perheitä sitä, että jompi kumpi vonkaa että toinen antaisi. eikö sen pitäis olla yhteistä kivaa, eikä mitään pakkopullaa. ja onko se vain sitä panemista, kun niin moni kirjoittaa panevansa, tai mies käy panemassa tai mies haluaa panna. on kai se nyt paljon muutakin kuin tapin tunkemista sinne reikään.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Yleensä kumpikin on halunnut tasapuolisesti, mutta mulla on ollut juttuja jotka ovat aiheuttaneet haluttomuutta (lääkitys, raskaus), niin silloin on tuntunut siltä että joutuu "antamaan" .

Kyllä se on molemminpuolista himoa. Kumpikin aloitteita tehdään, vähän siten että kumpi ensin kerkiää. Ja ei toista tarvitse kyllä houkutella kummankaan.
Meillä annetaan ja saadaan nautintoa yhtälailla.
Paneminen on vain yksi osa sitä mitä tehdään, monenlaista ihanaa sitä voi tehdä.

Olen sitä mieltä että seksi paranee kun parisuhteessa vuosia tulee lisää. Tai kun itselle tulee vuosia lisää.
Pitkässä suhteessa luottamus on 100%, tietää että toinen rakastaa joka mutkaa ja ruttua sellaisenaan. Tietää mistä toinen nauttii eniten, mistä narusta missäkin mielentilassa pitää vetää. Pystyy nauttimaan täysillä, antautumaan aivot narikassa ilman että pohtii mitään muuta samaan aikaan. Uskaltaa irstailla täysillä ilman paineita. On oppinut tuntemaan itsensäkin, osaa vaalia toista ja tehdä toiselle ihmeitä.

Kyllä se on molemminpuolista himoa. Kumpikin aloitteita tehdään, vähän siten että kumpi ensin kerkiää. Ja ei toista tarvitse kyllä houkutella kummankaan.
Meillä annetaan ja saadaan nautintoa yhtälailla.
Paneminen on vain yksi osa sitä mitä tehdään, monenlaista ihanaa sitä voi tehdä.

Olen sitä mieltä että seksi paranee kun parisuhteessa vuosia tulee lisää. Tai kun itselle tulee vuosia lisää.
Pitkässä suhteessa luottamus on 100%, tietää että toinen rakastaa joka mutkaa ja ruttua sellaisenaan. Tietää mistä toinen nauttii eniten, mistä narusta missäkin mielentilassa pitää vetää. Pystyy nauttimaan täysillä, antautumaan aivot narikassa ilman että pohtii mitään muuta samaan aikaan. Uskaltaa irstailla täysillä ilman paineita. On oppinut tuntemaan itsensäkin, osaa vaalia toista ja tehdä toiselle ihmeitä.

Joo joo...yllätysvastaus sulta!

Onneks on perjantai niin toivottavasti saat helpottaa paineita.

[QUOTE="vieras";28715858]Joo joo...yllätysvastaus sulta!

Onneks on perjantai niin toivottavasti saat helpottaa paineita.[/QUOTE]

Pysy poikessa tällaisista keskusteluista jos et kestä vastauksia.
Vastasin aloittajan kysymykseen. Mutta minun nimimerkiltä se vissiin on kielletty.

Yhteistyössä