Seksielämä kuihtuu pois :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mei"

Vieras
Ei ole mahdollisuutta seksin harrastamiseen!

Vauva on jo 8 kk, nukkuu perhepedissä ja imetän. Heräilee useamman kerran yössä.
Seksiä voisi harrastaa vaikka olohuoneen sohvalla, mutta 9 v valvoo ainakin klo 22 asti. Olen kokeillut herättää aamulla aikaisin (klo 7 ) mutta siitä huolimatta valvoo aina.

Yöllä satunnaisesti 3 vee heräilee ja itkeskelee mutta nukahtaa uudestaan kun vaan käyn sängyn vieressä.

Tänään nostin vauvan pinnasänkyyn, ja ajattelin että voitaisi kokeilla ihan omassa makuuhuoneessa välillä (koska 9 v siis valvoo mutta pysyisi ehkä omassa huoneessa).
No mies kerkesi nukahtaa...
Päivisin ei onnistu,vaan täytyy olla silmät selässäkin vahtimassa lapsia.

Nyt kuukausi ilman seksiä ja läheisyyttä. Mitään pupuja ei olla muutenkaan,mutta alkaa vaikuttaa jo omaan jaksamiseen tämä pelkkä siivoojana ja äitinä toimiminen!

Nyt oikeasti harkitsen tuota että nukutan vauvan pinnikseen ja saadaan sitten omaa rauhaa omassa sängyssä,tosin vauva sitten nukkuu samassa huoneessa...?

MITEN TEILLÄ ONNISTUU SEKSIELÄMÄ? Kaikki vinkit otetaan vastaan..

Joskus vauva-aikana onnistui niin, että vauva nukkui vieressä pinnasängyssä, isompi omassa huoneessaan. Nyt alkuraskaus ja väsymys ja pahoinvointi --> rv 16 eikä kertaakaan vielä raskauden aikana olla edes harkittu. Että joskus pieni tauko on ihan normaalia, läheisyydellä pärjää pitkälle.

Eihän seksiä voikaan harrastaa jos lapsia on kotona. Sehän olisi jo lastensuojelun näkökulmastakin kyseenalaista, sillä aina on riski että lapsi huomaisi ja traumatisoituisi.

Se on vaan hyväksyttävä, että jos hankkii lapsia joutuu käytännössä luopumaan seksielämästä. Elämä on valintoja...

[QUOTE="vieras";29193750]Eihän seksiä voikaan harrastaa jos lapsia on kotona. Sehän olisi jo lastensuojelun näkökulmastakin kyseenalaista, sillä aina on riski että lapsi huomaisi ja traumatisoituisi.

Se on vaan hyväksyttävä, että jos hankkii lapsia joutuu käytännössä luopumaan seksielämästä. Elämä on valintoja...[/QUOTE]

Niin siis ilmeisesti kaikki useampilapsiset perheet laittaa lapset iltaisin tai viikonloppuisin mummulaan/kummille/tms, ettei vaan kotona olisi ketään? Koska todistetustihan niistä ainakin se nainen on harrastanut seksiä myös lasten syntymän jälkeen (koska niitä lapsia kuitenkin on kertynyt)?
Tai sitten normaalit ihmiset kykenee siihen, vaikka lapset olisivat nukkumassa saman katon alla.

Minun vanhempani saattoivat päivällä laittaa makuuhuoneen oven säppiin ja mennä puuhailemaan sinne. Se oli kyllä vähän ällöä minusta silloin, tiesin kyllä mitä ne siellä tekee. Tästä syystä minä olen kyllä aika tarkka sen suhteen, että nämä asiat pidetään poissa lasten silmistä. Eli vain kun lapset on nukkumassa. Jos jollain ei ole samoja kokemuksia, niin ehkä osaa rentoutua lasten ollessa hereillä eri tilassa.

Herätä mies hellästi? Illalla tai yöllä meillä on ollut vauva-aikoinakin suurin aktiivisuus,vauva luonnollisesti omassa sängyssä silloin vaikka muuten onkin ollut välissä. Välillä on jäänyt kesken,mutta sille ei mahda mitään. Tuntien sessioista ei tosiaan ole kyse vaan välillä hyvinkin pikaisesta.

Laitoit että kuukausi ilman seksiä ja läheisyyttä? Miten se läheisyyskään ei onnistu? Kai sitä nyt voi olla vaikka lapset ois hereilläkin?

Kyllä meillä lapsilla on nukkumaanmenoaika klo 21, mietin että saako teillä koululainen tarpeeksi unta? Jos taas valvomisen estäminen ei onnistu niin sitten vaan hyväksyttävä, että lapsi on hereillä ja hommaatte makkarin oveen lukon.

Helposti onnistuu lähes päivittäin. Vauva joka nukkuu samassa huoneessa omassa pinnasängyssä ja 3 koululaista. Kun vauva nukkuu, se nukkuu ja muut lapset nukkuvat tai eivät muuten tule häiritsemään.

Parasta kuitenkin kun miehellä iltavuoro, lapset koulussa ja vauva päikkäreillä. Silloin sohva käyttöön eikä tarvi olla niin hipihiljaa :)

Ei se noin vaikeaa saa olla! Esileikin voi hoitaa katseilla ja sipaisuila vaikka ruokapöydässä. Ja sitten karkaatte vaikka vessaan tai vintille pikapanolle.

Ja oikeasti, nukkuvaa vauvaa ei ainakaan halaukset haittaa, läheisyys hoitunee siinä silloinkin?

Viime yönä vauva heräsi jo puolen tunnin päästä nukahtamisestaan. Nukahti tissille ja heräsi taas 10 minuutin päästä.....No sitten nukkuikin koko yön.
3v heräsi kerran.....

Harmistustani vain purin eilen, kun MITÄÄN ei miehen kanssa enää ole :( Istun illat yksin tietokoneella. Tokihan näitä kausia tulee monelle, sen ymmärrän. Meillä sekstaillaan yleensä kerran viikossa.

Täytyy nyt edes kokeilla sitä että vauva nukkuu pinniksessä.

Ei se noin vaikeaa saa olla! Esileikin voi hoitaa katseilla ja sipaisuila vaikka ruokapöydässä. Ja sitten karkaatte vaikka vessaan tai vintille pikapanolle.

Ja oikeasti, nukkuvaa vauvaa ei ainakaan halaukset haittaa, läheisyys hoitunee siinä silloinkin?

En tiedä onnistuuko meillä edes pikapanot, ja varsinkin 3 v on niin vilkas että ei olla edes harkittu tällaista vaihtoehtoa.

[QUOTE="aapee";29194413]En tiedä onnistuuko meillä edes pikapanot, ja varsinkin 3 v on niin vilkas että ei olla edes harkittu tällaista vaihtoehtoa.[/QUOTE]

Yrittäkää edes! Ja mielikuvitusta peliin. Ellei samalla kerralla ehdi hoitaa molemmille tyydytystä, voi sitä jatkaa parin tunnin päästä. Kädet, suu, kieli avuksi ja nauttimaan!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="aapee";29194413]En tiedä onnistuuko meillä edes pikapanot, ja varsinkin 3 v on niin vilkas että ei olla edes harkittu tällaista vaihtoehtoa.[/QUOTE]

Vaikka sellainen ei ei onnistukkaan (ei ole meidänkään juttu mennä vessaan pikaisille), niin halailkaa, suukotelkaa ja kertokaa toisillenne että tekisi mieli vaikkei se juuri nyt onnistu, pitäkää yllä pienellä asioilla keskinäistä suhdettanne. Kyllä teillä on vähän myöhemmin aikaa ja jaksamista, juuri nyt sitä on vaan vähän vähemmän ja kun sen tiedostaa tekee se asiasta helpompaa. Ja mun mielestä on tärkeää mennä yhtäaikaa nukkumaan tai ainakin sinne sänkyyn kun toinen menee,hankala seksiä on eri huoneista käsin harrastaa.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Kyllä mä uskon että voi olla hankalaa noin monen lapsen kanssa. Meilläkin tuntuu joskus hankalalta, vaikka on vain 1 lapsi :D päivisin ei onnistu millään, kun tuo on hereillä ja päikkäreiltäkin herää pieneenkin raksahdukseen nykyään, perin rasittavaa. Yöt nukkuu meidän sängyssä meidän välissä, kun nukahtaa ysin jälkeen niin on mahdollisuus tietysti muualla kuin makkarissa. Usein kyllä joko molemmat tai toinen on jo niin loppu, ettei vaan jaksa.

Meillä lapset nyt jo isoja, mutta ei ne koskaan oo meidän seksielämää haitannut. Vauva nukkunut pinnasängyssä isommat omissa sängyissä. Lähetty pois huoneesta touhuun. Sitten, ku "muuttivat" omiin kamareihin niin meidän makkarin ovi lukkoon. Nykyisin riittää, että ovi on kiinni. Koputtavat. Eikä vauva samassa huoneessa oo mua häirinnyt

Musta tuntuu että isoin ´ongelma´onkin tuo 9 vee eikä pienet lapset! Kun pienet nukkuvat voisi hipsia sohvalle.
Mutta 9 vee valvoo....
Nyt otan kyllä asiakseni siivota yhden lastenhuoneen vauvan käyttöön,pinnis sinne ja rauhoitetaan makuuhuone! Kun tätä on nyt kestänyt vuosia,niin ehkä olisi aika panostaa myös parisuhteeseen!

Sama ongelma täällä, vanhin tytär jo teini ja valvoo myöhään. Itse väsähdän iltaisin aiemmin kuin tuo teini. Ja pienet heräävät aikaisin aamulla. Olen harmissani, mutta mitään ratkaisua en ole keksinyt. Paitsi joskus koko sakki yöksi mummulaan. Lasten ollessa hereillä en voisi kuvitellakaan ko. puuhastelua; muistan kuinka kamalaa oli itse lapsena kuunnella seinän takana sängyssä vanhempien rakastelua. Mutta ehkä tämä on vain kestettävä, ihanaa elämä on muuten...

Miksi nukut lapsen vieressä? Me laitettiin vauva alusta asti pinnasänkyyn nukkumaan enkä kertaakaan ottanut viereen. Siirrettiin omaan huoneeseen 6kk iässä. Meillä lapset on jo viimeistään klo 20 nukkumassa joten sekin vähän helpottaa...

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Vessaan? Jos/kun lapset havaitsisivat meidän menevän yhdessä vessaan, niin ne olisivat koputtelemassa ovelle, että mitä te siellä kahdestaan teette. Vinttiähän meillä ei ole. Tai on, mutta sinne on kulku ulkokautta.

mutta hyvä että mietin asiaan ratkaisua. Ihan oikeasti moni parisuhde loppuu ihan vaan seksin puutteeseen. Ei seksi tietenkään se tärkein asia pidä olla, mutta seksi on oikeasti se, mikä erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista.

Meillä on 4 lasta, vanhin 7v ja nuorimmat 1v5kk. Seksiä meillä on suht paljon, ihan vähintään 2x viikossa, usein lähes joka ilta tai aamu. Meillä vauvat ovat aina nukkuneet pinnasängyssä, joka on meidän sängyssä kiinni. Vauvat ei oo seksiä häirinneet, nukkuvat eivätkä vielä ymmärrä, jos sattuvatki heräämään.

Esikoinen peitellään sänkyyn klo 20.30 ja saa lukea 30min. Sammuttaa itse valot.

Meillä on pitkiä nautiskeluja ja pikapanoja, tilanteen ja fiiliksen mukaan. On myös "menty laittamaan pyykkejä" pesuhuoneeseen, kun lapset katsoo lastenohjelmia ja joskus on sovittu seksitreffit päivällä, eli sovittu, että mies tulee ruokatunnilla kotiin, minä laitan sitä ennen pienet päiväunille, ja esikoinen on koulussa. Se on oikeestaan melko kutkuttavaa, kun tietää mitä odottaa.

Kumpi lopulta haittaa esiteiniä, vanhemmat menee makkariinsa hyväilemään vai vanhemmat eroavat "rakkauden loppuessa"? Ei parisuhdetta voi laittaa varastohyllylle odottamaan lasten kasvua ja muuttoa omilleen. Mieluummin ite heräänvarttia ennen vauvaa aamulla ja otetaan erä miehen kanssa tai mennään nukkumaan puolta tuntia ennen murkkuja ja rakastellaan. Metelin hukuttavat kuivausrumpu, astianpesukone sekä tv olkkarissa ja meidän makkarissa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Kiitos viesteistä.Olen samaa mieltä siitä että ei parisuhdetta voi laittaa vaan tauolle.

Olen tykännyt vauvat nukuttaa perhepetiin, ja kyllähän se on totta että siirto omaan sänkyyyn on näin vaikeampaa. Ei auta nyt katua, tehty mikä tehty, siitä kärsitään nyt myöhemmin :D

Lapset eivät missään nimessä päätä itse nukkumaanmenoaikojaan, mutta jos ei 9-veelle uni vaan yksinkertaisesti tule klo 21, ei siinä oikein mikään auta. Olen herättänyt jo klo 6 välillä,ei ole auttanut iltanukahtamiseen.

Mies siis vuorotyössä,ja se tuo omat haasteensa tähän. Joka kolmas viikko on yövuorossa.

Yhteistyössä