Tiedättekö minkälaista asentoa kutsutaan rodeoksi?
Vastaus 22.02.2010 #3 Nussitaan vaimoa takaapäin. Sitten tokaistaan 'Tästä se sihteerikin tykkää.' Tämän jälkeen yritetään pysyä 10 sekuntia sisällä.
Nussitaan vaimoa takaapäin. Sitten tokaistaan 'Tästä se sihteerikin tykkää.' Tämän jälkeen yritetään pysyä 10 sekuntia sisällä.
Rodeo clown 23.02.2010 #4 Vaihtoehtona on myös se, että painetaan takaa ja otetaan tisseistä kiinni samalla tokaisten: "sun äitillä on isommat". Sitten koitetaan pysyä sisällä mahdollisimman pitkään...
Vaihtoehtona on myös se, että painetaan takaa ja otetaan tisseistä kiinni samalla tokaisten: "sun äitillä on isommat". Sitten koitetaan pysyä sisällä mahdollisimman pitkään...
Lillukka. 23.02.2010 #5 Minä olen kuullut version, jossa aviomies sanoo "siskollas on muuten kiinteämmät tissit"...
Farmer 24.02.2010 #6 Vaimo oli makuuhuoneessa sängyssä lukemassa kun kävelin makuuhuoneeseen lammas kainalossaan. "Tässä on se lehmä, jonka kanssa harrastan seksiä kun sinulla on päänsärky", sanoin. "Toi on kyllä lammas", vaimo kommentoi. "Mä puhun lampaalle", vastasin.
Vaimo oli makuuhuoneessa sängyssä lukemassa kun kävelin makuuhuoneeseen lammas kainalossaan. "Tässä on se lehmä, jonka kanssa harrastan seksiä kun sinulla on päänsärky", sanoin. "Toi on kyllä lammas", vaimo kommentoi. "Mä puhun lampaalle", vastasin.
vierailija 16.04.2018 #7 Kuka haluais mun kaa vähän...mul on aika isot rinnat ja tykkään strippaa ja painaa kunnolla, suu seksi on paras ja takaa päin, kaikki asennot on ulala Uh...ah..oih
Kuka haluais mun kaa vähän...mul on aika isot rinnat ja tykkään strippaa ja painaa kunnolla, suu seksi on paras ja takaa päin, kaikki asennot on ulala Uh...ah..oih