Seksiä tänne, kiitos!

Eilen illalla ajattelin yllättää mieheni tanssimalla eroottisesti.. no miehellä kun oli telkkariojelma kesken, niin sanoi vaan minun vähentäessä vaatteitani että "väistäs nyt, mä katon tätä ohjelmaa".... olin ostanut vielä sexyt uudet alusvaatteet.
|O
Raah! Miten seksielämä voi kuivua näin... oon aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja tällanen raastaa hermoja.

Vinkkejä, miten sais miehen innostumaan toden teolla ? :whistle: Alkaa olla muuten keinot vähissä, painostamaan en ala..
 
...meillä taas kävi niin, että kun katselin ihan mielenkiintoista ohjelmaa telkasta, niin vaimoke meni istumaan telkan viereen pelkässä isossa pyyheliinassa, oli justiinsa käynyt suihkussa....ja siinä tietysti sitten pilkisteli vaikka mitä....ja niin vain kävi, että telkka jäi toiseksi....
 
Hehhehe onpas tutun kuuloista :LOL:

Meillä ukolle kans telkka ja pelit on henki ja elämä ja sitä ei passaa häiritä :)

Toosiin pari kertaa olen saanut sen heltymään jopa sen lempiohjelman aikana eli formuloiden ;) Mieheni heikko kohta on suuseksi hiihih kannattaa kokeilla sellaista keinoa joka on aina tehonnut niin tehoaa se myös lempiohjelmien aikaan ;)
 
Yks mies kerran kerto että kun katseli äärimmäisen tärkeää jäkispeliä niin nainen tuli siihen sitten vonkaamaan ja kiehnäämään. Mies tokas just suunnilleen että noni menes nyt siitä... Nainen sitte kävi siihen sohvalle ja alkoi hoidella itse itseään, rupesi kuulemma sitten jo kiinnostamaan miestäkin :)
Kaikilla ei tietty toimi... Mies ja Urheilu, Suuri Rakkaustarina...
 
Kyllä seksi voittaa joka kerta tv:n katselun!
Vaimo myös osaa keinot, Tuhmuuslaatikosta syntisen seksikästä
asua päälle ja suuseksiä alkajaisiksi. Varmasti paukahtaa kiima
tappiin meikäläisellä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mä en kyllä ymmärrä miksi sitä seksiä pitää vongata lemppariohjelman aikaan. Eri asia sitten jos vain vahtaa telkkaa joka ilta koko illan.
No niin katsos kun tässä ei ollut kyse vonkaamisesta, ei ole mun juttu, eikä myöskään tullut mitään tärkeää ohjelmaa!! Ajatus oli melko leikkimielinen (pienin taka-ajatuksin ;)) mutta vonkaamiseksi en olis tilannetta kutsunut :eek:
ja tosiaan kun telkkarista ei tullut mitään mainitsemisen arvoista, mies jumahtais meillä kyllä 24/7 telkkarin ääreen jos ite sais valita :kieh: että silleen
 
...pitää olla melko tylsää elämää, jos mies (tai joku muu) tuijottaa 24/7...
ei voi tylsempää ajankulua keksiä....ja nainen kuitenkin joka kerta tuntuu ja maistuu hiukan erilaiselta, en koskaan vaihtaisi telkun katsomiseen...
 
En voi sille minkään jos perhe-elämä maistuu tylsältä miehen mielestä ja jumittuu mielummin telkkarin eteen. kummasti se arki muuttui kun lapsi tuli taloon. nii ja lisätäkseni että minusta tämä arki on kuitenkin ihanaa..
 

Yhteistyössä