Seksiä exän kanssa?

Kuinka moni on hypännyt sänkyyn exän kanssa eron jälkeen?
Minulla se tapahtui näin. Istuttiin exän kanssa kahvilla, molemmat siinä kertoili tilanteestaan, ei uutta suhdetta ja ankara seksin puute. Millaista mahtaa olla seksi exän kanssa, hän kysyi. Kummallakaan ei ollut kokemusta. Siitä paikasta lähdettiin minun asunnolle ja pantiin pitkään ja hartaasti. Seksi oli hyvää, turvallista ja spontaania! Harvoin enää nähdään, mutta tuo kerta hymyilyttää yhä.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
No näin on käynyt
jopa 2 EX:n kanssa (kolme EX on) kolmannen kanssa ei ole käynyt edes mielessä
Mutta tosiaan kahden eka kanssa on ollet
ja ensimmäisen kanssa 30v jälkeen vietettiin viikonloppu yhdessä
EX oli suhteessa silloin kun vietettiin viikonloppu rakastellen ja monta kertaa. Yhtenä päivänä 5 kertaa

vierailija
Kyllä exän kanssa melko säännöllisesti pannaan. Molemmat ollaan sinkkuja ja meillä seksi toimi aina hyvin ja toimii näköjään edelleen. Yleensä ex haluaa munaa peppuun, kun kaikkien kanssa se ei onnistu ja meillä se on aina toiminut ja ollut ihan normaalia..

vierailija
EX on EX ja pysyy
miksi lähti pois?
jos jättää niin turha tulla takas ruikuttamaan
Mun EX tuli ja sanoin että rupesko kaduttaan kun jätit ja lähdit toisen matkaan?

vierailija
Tuli tuota kerran pari kuukautta pantua exää. Oli aina valmis seksiin ja ei tarvinnut esileikkiä.Ei tarvinnut runkata ja pysyi kunto kohdillaan. Sitten löytyi baarista Uusi nuorempi hyvä tissinen hoito.

vierailija
Kerran viikossa, teen hotellissa huonesiivouksia ja löydetään aina nukkumaton sänky ja pannaan kuin eläimet. Mieheni ei tietenkään tiedä, yksi keskeytys piti tehdä, miehelläni piuhat poikki. Nyt syön mukamas säännöllisemmän kk kierron vuoksi ehkäsyjä

vierailija
Meillä on 2 vuotta jo ollut salaseksiä exän kanssa. Tämä siksi että kummankaan nykyinen puoliso ei tykkää kusileikeistä. Me saamme näin tyydytettyä tämän, ehhehh, TARPEEMME kätevästi. Aina ei edes mene muna pilluun vaan keskitymme pissailuun.

Yhteistyössä