Seksiä aamulla

  • Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti
,,,
joo pitää muuten paikkaansa,sen on munkin vaimo sanonu.sen takia se mun aamullaki herätti kun halus sitä kovaa kalua,ja sanos muuten et voitais jatkaa illalla seksipuuhia. ja kyllä olin samaa mieltä,eikö housut pois ja hoitoon!.
 
,,,
no kai niitä sentään löytyy,ja kai sen sunkin miehen halut kasvaa ku saatte juonenpäästä kiinni. ei se meijänkää aina tällaista ole,että älä vaivu synkkyyteen,ei kannata. kyllä se päivä paistaa joskus risukasaankin,enkä mä sillä sua tarkoittanut. mutta kyllä se siitä varmaan korjaantuu se sunkin sekielämä.
 
Saamaton
Minä sain 2 kertaa vuodessa! ja ukko sanoi että aina harrastetaan seksiä??? Itse halusin kyllä koko ajan, mutta kun mies huomasi haluni, hän nousi vierestäni ja keksi jos minkä tekosyyn häipyä. Oli kai huono omatunto, tai sitten ei halunnut tartuttaa muhun tautejaan. En itse ole koskaan heräämisen jälkeen parhaillani, herään hitaasti ja keho tuntuu jotenkin tunnottomalta. Sitten ei ole vuorokaudenajalla väliä, kun on hereillä kunnolla ja kaikki aistit valppaina tuntemaan.
 
,,,
kyllä se Minttu siitä korjaantuu varmasti. sillä kyllä se luulis halut olevan hänelläkin,jostain kumman syystä vaan kadoksissa. mulla ei kyllä oo koskaa ollu itteni puolesta moista tilannetta,sillä mulla on aina ollu kova seksin tarve.vaimo on välillä sanonut että sulle ei riitä mikään,että eihän hän sentään mikään kone ole. minäkään en haluilleni mitään voi ole vastannut. semmosta meillä.
 
justus
no no herätä pitäis sunkin tähän päivään uskovainen,sillä ei herran jumala tähän auta mitenkään jos pannaan tai ei panna,mut seksi on parasta aamulla se on tosi!.
 
Minttu
no, eihän se elämä tai avioliitto todellakaan ole siitä kiinni, mutta kun ihminen jotakin oikein kovasti haluaa ja kaipaa,
siitä kasvaa ajan mittaan ehkä hyvinkin iso asia.
Toisten mielestä seksi on parasta aamuisin, joten tuntuu että suhteesta jää jotakin puuttumaan jos ei saa haluamaansa silloin kun se parhaalta tuntuu.
Hyvin nukutun yön ja mukavien unien jälkeen olen usein herättyäni jo valmiiksi märkä, joten mieheltä ei silloin paljon vaadittaisi. Ei muuta kuin haluamista ja kovaa kalua.
 
Kalat-68
(minttu) Moi, tuli taas yö töissä vietettyä ja eilen illalla piti ne pakolliset päikkärit nukkua, jotta yön jaksaa sedät heilua... Ei tosiaankaan tulisi jätettyä tilaisuutta käyttämättä, jos nainen kosteana aamulla odottaisi. On kiva huomata, kun toinen huomaamattaan alkaa heräilemään ja ei tiedä, onko unessa vai onko tosiaan valveilla? Silloin, kun tälleen omistuu yllättämään rakastelusta tulee yleensä pitkää, kiihkeää, mutta silti hellää ja herkkää.
 

Yhteistyössä