seksiä vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton möhkömassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton möhkömassu

Vieras
minulla on ihan loppuraskaus menossa...4viikkoa laskettuun aikaan.
Olen oikeestaan koko raskauden ollut haluton mutta toisinaan seksiä on vähän ollut. Miehelle tämä on varmasti rankkaa, miten muilla? onko seksiä vai ei ja kuinka usein?? meillä on nyt ollut n. 2kertaa kuussa.

Raskausaikana synnytykseen saakka oli seksiä varmaankin päivittäin... Kuten muutenkin. Eli en osaa sanoa, miten mies suhtautuu. Ymmärryksellä, olettaisin.

Itse en enää ole raskaana, mutta loppuraskaudesta seksikerrat oli n.kerta/viikko. Ja kun laskettu aika oli yli 3 päivää, kokeiltiin sitä kansan sanontaa, että seksi auttas synnytyksen käynnistymiseen ja näin meillä sit kävikin. No, en tiedä vaikuttiko se asiaan, mutta samana iltana sit alkoi supistelut ja seuraavana päivänä lapsi jo syntyikin :)

Meillä oli ihan loppu raskautee asti seksii lähes päivittäin, mutta lapsen synnyttyy halut hävis, nyt on seksii noin 3 kertaa viikos ja mies välillä valittaa..

uskomattomia koneita...mulla joka raskaudessa hävinnyt halut tyystin...ja ollut vielä lapsen synnyttyäkin n2kk ihan nolla toleranssilla seksin suhteen...välillä seksiin liittyvät jutut ällöttää niin että en pysty edes miestäni auttaa kätösellä...tuntuu niin kaukaiselta ajatukseslta koko seksi ja että se taas normalisoituisi.. :(

Meillä oli maximissaan kerran viikossa.
Ennen raskautta oli toooosi viriili seksielämä, mutta jo alkuraskauden oksentelut, äly iso maha + muut säryt ja kolotukset vei aivan kaikki seksihalut, mutta raukkaa ajatellen oli sen max 1 kerran/viikko.
Kaverit ja sisarukset hehkutti ku aloin odottaa että se on ihanaa seksin aikaa ja koko ajan haluaa... no huh huh sanon minä, taitaa olla Urban Legend...

Alkuperäinen kirjoittaja haluton möhkömassu:
uskomattomia koneita...mulla joka raskaudessa hävinnyt halut tyystin...ja ollut vielä lapsen synnyttyäkin n2kk ihan nolla toleranssilla seksin suhteen...välillä seksiin liittyvät jutut ällöttää niin että en pysty edes miestäni auttaa kätösellä...tuntuu niin kaukaiselta ajatukseslta koko seksi ja että se taas normalisoituisi.. :(

Hei, kyllä se siitä!
Mulla oli ihan sama juttu, älä ota paineita, ne halut kyllä taas herää.

Ja mä kyllä vahvasti epäilen ( saan kohta kauheen määkimiskuorman niskaan, hih hih... ) näitä "seksikoneita", kuhan pullistelevat...
=)

minulla on ihan loppuraskaus menossa...4viikkoa laskettuun aikaan.
Olen oikeestaan koko raskauden ollut haluton mutta toisinaan seksiä on vähän ollut. Miehelle tämä on varmasti rankkaa, miten muilla? onko seksiä vai ei ja kuinka usein?? meillä on nyt ollut n. 2kertaa kuussa.

ei vaikuttanut raskaus seksiin muuten kuin lopussa asentoihin ... elä parjaa itteäs :hug: aika monasti auttaa .... mul tulee synnytyksen jälkeen se hiljasempi aika..... vauva arjen kanssa kun pitää miun aina saada toipuu ensin synnytyksestä sitten väsymyksestä.... voithan sinä hellii miehees muutenkin ;)

Meillä oli seksiä ihan loppuraskauteen asti. Siihen saakka, kun synnärille lähdettiin, molemmilla kerroilla.

Pikkuvauva-aikoina vähän vähemmän kuin normaalisti, muistaakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja öhtis:

Hei, kyllä se siitä!

Ja mä kyllä vahvasti epäilen ( saan kohta kauheen määkimiskuorman niskaan, hih hih... ) näitä "seksikoneita", kuhan pullistelevat...
=)

jotenkin vaan kun seksi elämä oli enne raskautta todella aktiivista ja vasta menin naimisiinkin mieheni kanssa ja kun mies pikkusen nuorempi ja muutenkin nauttii todella paljon seksistä ja nyt eukko ei muuta tee kun valittaa kun koskee sinne ja tänne ja kasvaa kasvamistaan..on niin epäeroottinen olo vaikka mies toista vakuuttaa että näytän kauniilta ym...ei se vaan just nyt saa haluja heräämään :( mutta toivon että tämä tästä kunhan vauva syntyy ja arki tasottuu...

Hei, kyllä se siitä!

=)

Ei muakaan alussa paljoa kiinnostanu, nukkumiseen meni 16h päivä, ja muun ajan olinkin töissä nieleskelemässä pahaa oloa :x
Mutta nyt kun ei mitään vaivoja ole alkuraskauden jälkeen ollut, niin miksikäs ei.
Kyllä mä tietty ymmärrän että toisilla hormoonit vaikutta eritavalla, itte pelkään sitä, että mitäs sitten synnytyksen jälkeen :/

Hei, kyllä se siitä!

=)

jotenkin vaan kun seksi elämä oli enne raskautta todella aktiivista ja vasta menin naimisiinkin mieheni kanssa ja kun mies pikkusen nuorempi ja muutenkin nauttii todella paljon seksistä ja nyt eukko ei muuta tee kun valittaa kun koskee sinne ja tänne ja kasvaa kasvamistaan..on niin epäeroottinen olo vaikka mies toista vakuuttaa että näytän kauniilta ym...ei se vaan just nyt saa haluja heräämään :( mutta toivon että tämä tästä kunhan vauva syntyy ja arki tasottuu...

Joo, musta tuntu silloin myös toooosi epäeroottiselta, kauhean iso maha ja lopussa vielä komeat raskausarvet päälle... =(
Sanoin ukolle nätisti ihan suoraan ettei seksi nyt tällä hetkellä tunnu hyvältä ja toooosi useasti meidän "seksi" oli miehelle suuseksiä tai kädellä auttelua, tykkäs kyllä kovasti. =)
Ja mulle oli herkkua kun ukko hiero mun jalkoja, kantapäät ja kaikki, aina päivisin kipeyty jalat, niin oli hieronta tosi ihanaa!
Mugelo kun synty, meni tovipaikkoja parannellessa ja sitten alko halutkin palaamaan. =)

Yhteistyössä