Seksiä kaksi kertaa viime vuonna - onko muita samanlaisia aviopareja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nytharmaana

Vieras
Olemme olleet naimisissa 11 vuotta. Meillä on kaksi lasta; 5- ja 7-vuotiaat. Molemmat käymme töissä. Rakastan miestäni ja hän rakastaa minua. Olemme myös tiimi, hoidamme kodin, lapset jne yhdessä. Lastenhoitoapua meillä ei juurikaan valitettavasti ole. Meistä kumpikaan ei ole erityisen läheisyydenkaipuinen...olen aina ajatellut että se on outoa, kunnes luin vähän aikaa sitten että on muitakin samanlaisia pareja olemassa.

Viime vuonna harrastimme seksiä kaksi kertaa. Silti olemme onnellisia ja tyytyväisiä, liittomme on rakastava liitto emmekä ole vain kämppiksiä. Kummallakaan ei ole avioliiton ulkopuolista suhdetta (kun joku kuitenkin heti sanoo että mieheni panee toista naista :D). Onko muita samanlaisia?

Ei mekään mitään läähättelijöitä olla toisten korviin tai muutakaan kynttilä illallisista haaveilevia hörhöjä. Silti harrastamme seksiä joskus parikin kertaa päivässä tai ihan vaan suihinottoa ja nuolemista, huviksemme.

Jos se toimii teille molemmille ja kumpikaan ei halua enempää, niin sittenhän kaikki on hyvin, olkaa onnellisia että löysitte toisenne.

Jos toinen teistä oikeasti haluaisi enemmän, tuo kuulostaa helvetilliseltä.

[QUOTE="vieras";27795694]Oliko teillä suhteen alkuaikoina seksiä vai onko siitä kyse ettei nyt enää kumpaakaan kiinnosta?[/QUOTE]

Suhteen alkuaikoina seksiä oli kanssa harvakseltaan. Tosin enemmän kuin nykyisin - nykyään monesti tuntuu että lasten mentyä nukkumaan on kumpikin illalla liian väsynyt harrastaakseen mitään.

Meillä on esikoisen (3v) syntymän jälkeen ollut noin 2kk välein seksiä.
Kympikin kärsii tilanteesta, mutta molemmat ovat liian väsyneitä jatkuvasti.
Nyt jollain ihmeen tavalla, liki neitseellisesti, olen raskaana. Seksi varmaan loppuu kokonaan kun toinen syntyy :/

saako purkaa!? meillä sellanen ongelma kun mies syö masennuslääkkeitä niin ei maita seksi. minä siitä kärsin seksuaalisena naisena.ei ole helppoa. läheisyyskin jäänyt kokonaan. minuakin jo masentaa.

Sama tilanne. Ajoittain pärjään asian kanssa ok. Mutta sitten tulee kausia jolloin kierin
itsesäälissä, peilaan läskejäni, mietin miksen kelpaa... Mies haluttomampi.
Itseasiassa, seksittömyys vi****aa ja pahasti!
En todellakaan ole lihava, tai mitenkään luotaantyöntävän näköinen. Muutama kilo jäljellä tuoreesta synnytyksestä. Toki ihmisenä muuttunut olen paljonkin. Etupäässä olen äiti. Luulen että mun mies ei näe mua "kuumana" enää. Kai voisin yrittää olla mielenkiintoisempi ja laihduttaa nuo kolme- neljä kiloa pois.
Mun mies on todella hottis! Alkoipa asian ajatteleminen ärsyttää! Penteles!

Yhteistyössä