seksiä ex:n kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jemina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jemina

Jäsen
08.07.2004
48
0
6
Parisuhde palstalla olen kertonut erostani, ja nyt haluaisin tietää onko muita joilla seksi elämä kuitenkiin pelaa eropäätöksenkin jälkeen? Meillä se nimittäin pelaa, minä olen siihen valmis koska tiedän haluavani miestäni muutenkin kuin se mielessä. Mutta miehellä ei kuulema ole tunteita minua kohtaan (muuta kuin seksi).

Tiedän että mieheni tavallaan käyttää minua hyväkseen, toisaalta minä olen aina aloitteen tekijä. Omasta tahdostani sitä teen ja nautin siitä! Ajattelenkin että se voisi olla yksi keino näyttää että oikeasti rakastan miestäni ja haluaisin hänet takaisin. Salaa sisimmässäni toivon että seksin kautta miehenikin voisi löytää taas tunteita minua kohtaan.

Kuulostaako epätoivoiselta, eropäätöksestä on niin lyhyt aika että mitään asian eteen ei käytännössä olla tehty, mies vanhemmillaan, lapsien luona käydessään sitten aina tapahtuu kaikkea... :whistle:

No, katellaan...

:hug: Ero on tosiaan kova paikka ja sehän on sinun päätöksesi, jos harrastat seksiä exäsisi kanssa. Mutta kannattaa tosiaan sinunkin miettiä miksi hänen kanssaan sitä teet? Omakohtaista kokemusta moisesta ei ole, joten en ala tuomitsemaan saati neuvomaan.

Muutos on eron jälkeen iso asia ja vaatii siis sinultakin vielä voimia :hug:

Kävin lukemassa juttujasi parisuhdepalstalla ja nyt on pakko kommentoida. Eli rakastat miestäsi. Et halua hänen lähtevän, mutta koska miehesi ei välitä sinusta kuin seksin suhteen, olet itse käskenyt hänen lähteä. Miehesi mielestä parisuhteenne on puurtamista ja kuluttavaa.

Teet itsestäsi täyden pellen. Nyt teillä on seksisuhde. On siinä miehellä helppo elämä. Ei tarvitse huolehtia arjen touhuista, ei ole vastuuta, mutta seksiä saa tutulta ja turvalliselta ex-vaimolta. Voisiko elämä oikeasti enää helpompaa olla?

Tuo tilanne ei ainakaan herätä miestäsi huomaamaan, kuinka tärkeä olet hänelle. Lopeta välittömästi se #&%?$!* antaminen, vaikka itsesikin tekisi mieli miestä.

edellisten kanssa samoilla linjoilla..

mies todellakin käyttää tilannetta hyväkseen ja pitää sua helppona!

pieni mustasukkaisuus ei olis ukolles pahitteeksi.. järjestä itselles vähän viatonta sutinaa ja saat takuulla miehesi varpailleen ;)

Eli sehän tässä maailmassa on todella väärin jos joku mies saa
seksiä naiselta maksamatta siitä mitään.

Moni aviomies kyllä makssa muijalle mutta seksiä ei kuulu eikä näy
tai se on sellaista plösöseksiä, mitä
lihonneet keskiikäiset harrastaa yök.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:31 löysyä kirjoitti:

no juuri näin.. onneksi et näe mitä esim meidän makuuhuoneessa tapahtuu :x ;)

no onpas tosiaan helppoa miehelläsi.ei tarvitse huolehtia mistään ja seksiä saa kun sitä haluaa...mietippä mitä sinä loppujen lopuksi haluat.tuskin exäsi muuta enää susta haluaa.....oot aika helppo!

Mielestäni teet väärin. Toki tilanne on molemmille mieluinen, sinä haluat miehesi takaisin ja nautit hänen läheisyydestään, hän saa seksiä sinulta kun haluaa. Mieti- mitä jos olisit vähän etäisempi, leiki tavoiteltavaa!! Minulla on tästä kokemuta (ei toki tällaista tilannetta, minä en halunnut exääni eron jälkeen kertaakaan). Mutta muuten, miehet haluavat metsästää. Jos haluat hänet takaisin ole tavoittamaton, ainakin niin paljon kuin pystyt. Ole viehättävä, haluttava mutta älä anna hänelle. Hänen täytyy nähdä mistä hän joutuu luopumaan kun luopuu sinusta kokonaan. Laita seinää vasten. Voit myös kysyä haluaako hän sinua vai ei? Jos haluaa sinä haluat kaiken, et vain seksiä.
Tässä mun mielipide.
Tsemppiä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:31 löysyä kirjoitti:

Ai kauheeta plösöseksiä :o
Minkä ikäiset sitä harrastaa?
Onko siinä joku kiloraja? Niinku 80kg jälkeen seksi muuttuu plösöseksiksi?

Yhteistyössä