Seksiä ex-miehen kaverin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilma"

Vieras
Hui, mitä meninkään tekemään! Olin kavereiden kanssa juhlimassa eilen illalla ja nappasin sitten yöllä kotiin mukaan ex-mieheni kaverin. Harrastimme villiä seksiä koko yön, aamulla sitten oli tuo kundi hävinnyt ja mulla kamalan ristiriitainen olo. Toisaalta oli kyllä ihanaa, mutta toisaalta mietin, että olenko nyt kovin pahastikin mokannut. Olenko täysin moraaliton nainen, kun en oikeastaan osaa edes katua tuota? Hän oli vaan viestin jättänyt pöydälle, ja nyt mun tekisi mieli laittaa hälle myös jonkinlainen viesti, tyyliin "kivaa oli" tms. Vai olisiko parempi olla lähettämättä?

No kun just mietin, ettei tuo kundi ehkä kehtaa lähestyä, koska on kuitenkin eksäni kaveri. Sanoi yöllä monta kertaa, kuinka oli himoinnut minua jo vuosia sitten... Mun tekisi mieli ottaa uusiksi, mutta en halua antaa kuvaa, että jotenkin ripustaudun tms, kun kuitenkin nimenomaan illalla sovittiin, että ihan vain seksiä eikä mitään sen kummempaa.

Ihminen tarvitsee ihmistä ollakseen ihminen ihmiselle, ollakseen itse ihminen. Lämpimin peitto on toisen iho, toisen ilo on parasta ruokaa. Emme ole tähtiä, taivaan lintuja, olemme ihmisiä, osa pitkää haavaa. Ihminen tarvitsee ihmistä. Ihminen ilman ihmistä, on vähemmän ihminen ihmisille, vähemmän kuin ihminen voi olla. Ihminen tarvitsee ihmistä. - Tommy Tabermann

-Laita tuo viesti sille.

Juu älä missään nimessä tuota Tabermanin runoa laita. Niin ihana kun onkin - niin tässä tilanteessa se kuvaisi lähinnä epätoivoista ripustautujaa.

Voisit ehkä heittä vähän ronskimman tekstari. Lyheyn ytimekkään vaikka tyyliin: Morkkis? Tai siitten vaan: kiitti, tuli tarpeeseen.

Ei mitään sen kummempaa.

[QUOTE="ttt";27502078]Juu älä missään nimessä tuota Tabermanin runoa laita. Niin ihana kun onkin - niin tässä tilanteessa se kuvaisi lähinnä epätoivoista ripustautujaa.

Voisit ehkä heittä vähän ronskimman tekstari. Lyheyn ytimekkään vaikka tyyliin: Morkkis? Tai siitten vaan: kiitti, tuli tarpeeseen.

Ei mitään sen kummempaa.[/QUOTE]

Just jotain tuollaista ajattelinkin, en mitään liikoja hempeilyjä. Vaikkapa jotain vähän rivompaa jopa, niin ei jäis epäselväksi, että haluaisin ottaa uusintaerän joskus!

Niin sehän on olevinaan joku sääntö, että kaverien exiin ja yms. exän kavereihin ei kosketa..
Mutta turha tuntea huonoa omaatuntoa tuosta:) Laittaisin kyllä itse vielä jonkun viestin, ettei jää kaivelemaan.

Yhteistyössä