Seksiä aina samalla kaavalla - miten saada vaihtelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Otsikko vähän kärjistetty mutta kuitenkin. Isoin ongelma on et en saa orgasmia muuten kuin jos mies hieroo käsin ja se ihan ok. Mutta se mutta.
Mies todennu et yks asento paras mistä hieroa. Tulee kyljelleen mun viereen makaan. Ja sit seksi monesti sitä et hieron miehen ensin kuumaksi ja sit tuo köllähtää mun viereen. Ite en oo päässy edes alkuun. Mulle ei tunnu miltään ja väkisin saa yrittää sit olla mukana.

Oon miehelle sanonu tästä monta kertaa suoraan ja vähemmän suoraan. Mutta ei vaan mene jakeluun. Kunnon seksiä on sillon kun "luovun" orgasmista. Eli vaihdellaan asentoja ym mut mies ei sit yritäkkään hieroa minua tai sit tunnelma lässähtää kun "väärässä kohdassa" tulee viereen makoileen.
Ja toinen mikä rassaa et kun mies saa orgasmin niin ei voi sen jälkeen enää mua hieroa vaikka oisin monesti enää pientä loppuhierontaa vailla.

Oon näistä sanonu miehelle mut ei se tunnu tajuavan tai muistaa sen kerran.
Miehestä aloitteen teoksi riittää et riisuu housut ja makoilee sängyllä alasti. Ja sit ihmettelee jos mua ei kiinnosta. Kuitenkin on jo kuin tulisilla hiilillä jos alkaa viikko olla edellisestä kerrasta mut ei siltikään osaa tehdä aloitetta kunnolla.

Tässä siis kaikki negatiivinen tiivistettynä. On meillä hyviäkin juttuja mut harvoin.

Miksi et hiero itse itseäsi? Mä ainakin haluan eri asentoja ja hieron itse jos mies ei siinä asennossa uletu hieromaan.

Ei miehen tarvitse kaikkea tehdä vaan voit itsekin tehdä jotakin.

[QUOTE="Manttu";24925318]Miksi et hiero itse itseäsi? Mä ainakin haluan eri asentoja ja hieron itse jos mies ei siinä asennossa uletu hieromaan.

Ei miehen tarvitse kaikkea tehdä vaan voit itsekin tehdä jotakin.[/QUOTE]

Ei tunnu niin hyvälle kuin miehen hieronta. Ja toiseksi se ei vaan suju niin. Oon kyllä kokeillu.

[QUOTE="jaa";24925368]Auttaisiko suuseksi ..[/QUOTE]

En tykkää siitä. En tiedä miksi. Mulle tulee vaan epämukava olo siitä. En tiedä sit kummassa vika minussa vai miehessä.

[QUOTE="a p";24925373]Ei tunnu niin hyvälle kuin miehen hieronta. Ja toiseksi se ei vaan suju niin. Oon kyllä kokeillu.[/QUOTE]

Lisäys vielä et sit tuntuu et kumpikin tekee vaan omaa juttua eikä tavallaan olla yhdessä. Tosi hankala selittää. Ja monta asentoa sellasta (mistä mies tykkää) et en itekään yllä kunnolla..

[QUOTE="a p";24925373]Ei tunnu niin hyvälle kuin miehen hieronta. Ja toiseksi se ei vaan suju niin. Oon kyllä kokeillu.[/QUOTE]

No ole sitten hiljaa ja kärsi. Frigidi.

Meillä lämmitellään ensin minut, koska lämpenen hitaammin + laukeaminen tulee hitaammin. Mies ensin hieroo kivasti (tai silittelee vaan) muualta kropasta ja hiplaa sitten klitorisalueen itse kyljellään, minä selällään. Kun pääsen vauhtiin, tulee sisälle ja jatkaa samalla hiplausta mun orkkuun asti.

Sen jälkeen peuhataan "miesjohteisesti" kunnes hänkin saa. En mä muuten ehtisi ikinä mukaan.

Ikävää, ettei miehesi ole kiinnostunut sinun laukeamisestasi. Epäkohteliasta.

[QUOTE="a p";24925385]Lisäys vielä et sit tuntuu et kumpikin tekee vaan omaa juttua eikä tavallaan olla yhdessä. Tosi hankala selittää. Ja monta asentoa sellasta (mistä mies tykkää) et en itekään yllä kunnolla..[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

Miten kumpikin tekee vain omaa juttuaan jos mies panee kullinsa sun sisälle. :laugh: :laugh: Kyllä jotkut on sitten niuhoja seksin suhteen.

[QUOTE="Manttu";24925386]No ole sitten hiljaa ja kärsi. Frigidi.[/QUOTE]

Kiitos. Kyllä saan hierottua itelleni orgasmin mut se on sillon kun mies ei ole paikalla tai ainakaan rakastelemassa yhtäaikaa.

En vaan ymmärrä.. sun miestä myöskään. Miksei voi antaa sulle niin miten sä tykkäät? Meillä ainakin mies saa helpommin yhdynnässä,minä käsipelillä. Joten välillä mennään ensin miehen mukaan ja lauettuaan auttaa mut loppuun. Välillä toisin päin,eli mä saan ensin ja sit hän..

Toivottavasti löydätte molempia tyydyttävän ratkaisun,seksistä ei kannata tehdä liian vakavaa..

Meillä lämmitellään ensin minut, koska lämpenen hitaammin + laukeaminen tulee hitaammin. Mies ensin hieroo kivasti (tai silittelee vaan) muualta kropasta ja hiplaa sitten klitorisalueen itse kyljellään, minä selällään. Kun pääsen vauhtiin, tulee sisälle ja jatkaa samalla hiplausta mun orkkuun asti.

Sen jälkeen peuhataan "miesjohteisesti" kunnes hänkin saa. En mä muuten ehtisi ikinä mukaan.

Ikävää, ettei miehesi ole kiinnostunut sinun laukeamisestasi. Epäkohteliasta.

Jotain tälläista ajoin takaa. Periaatteessa mies tietää tuon. Ja siis tiedän et suurin ongelma mun lämpiämiseen on pään sisällä. Sitä ei vaan osaa samantien rentoutua kun saa lapset nukkumaan vaan se vaatii aikansa.
Mut siis mies tietää mistä asennosta saan sen orgasmin helpoiten mut ongelma on se et menee suoraan asiaan ilman lämmittelyjä.
Tai sit jos aletaan kunnolla touhuamaan niin mun orgasmin saa unohtaa.

[QUOTE="a p";24925442]Jotain tälläista ajoin takaa. Periaatteessa mies tietää tuon. Ja siis tiedän et suurin ongelma mun lämpiämiseen on pään sisällä. Sitä ei vaan osaa samantien rentoutua kun saa lapset nukkumaan vaan se vaatii aikansa.
Mut siis mies tietää mistä asennosta saan sen orgasmin helpoiten mut ongelma on se et menee suoraan asiaan ilman lämmittelyjä.
Tai sit jos aletaan kunnolla touhuamaan niin mun orgasmin saa unohtaa.[/QUOTE]

Tässä se syy juuri onkin...me naiset olemma vähän monimutkaisempia ;-) Jos juuri olet taistellut kiukkuavan lapsen kanssa, adrenaliini tapissa, on todella vaikeaa heittäytyä rentoutuneeksi rakastajattareksi utuisine katseineen... ;-))

Mä olen suoraan sanonut miehelleni, että mulla kestää ja tällaisessa perhe-elämän vaiheessa seksi on kömpelömpää + hidasta. Odotan itsekin lapsen kasvamista + seksin spontaaniuden saamista "takaisin".
Sillä välin on pakko keskustella asiasta ja tyytyä ehkä vähempiin räiskeisiin, mutta toinen huomioiden parhaansa mukaan.

Tässä se syy juuri onkin...me naiset olemma vähän monimutkaisempia ;-) Jos juuri olet taistellut kiukkuavan lapsen kanssa, adrenaliini tapissa, on todella vaikeaa heittäytyä rentoutuneeksi rakastajattareksi utuisine katseineen... ;-))

Mä olen suoraan sanonut miehelleni, että mulla kestää ja tällaisessa perhe-elämän vaiheessa seksi on kömpelömpää + hidasta. Odotan itsekin lapsen kasvamista + seksin spontaaniuden saamista "takaisin".
Sillä välin on pakko keskustella asiasta ja tyytyä ehkä vähempiin räiskeisiin, mutta toinen huomioiden parhaansa mukaan.

Meillä mies ei tajua tätä. Sitä ei haittaa rakastella edes kun lapset hereillä. Lukkojen takana tietenkin. Mut siis ite en todellakaan osaa keskittyä jos lasten äänet kuuluu toisesta huoneesta.

[QUOTE="vieras";24925437]En vaan ymmärrä.. sun miestä myöskään. Miksei voi antaa sulle niin miten sä tykkäät? Meillä ainakin mies saa helpommin yhdynnässä,minä käsipelillä. Joten välillä mennään ensin miehen mukaan ja lauettuaan auttaa mut loppuun. Välillä toisin päin,eli mä saan ensin ja sit hän..

Toivottavasti löydätte molempia tyydyttävän ratkaisun,seksistä ei kannata tehdä liian vakavaa..[/QUOTE]

Siis tietää miten mulle se orgasmi hierotaan mut ongelma se et menee suoraan asiaan ilman lämmittelyjä. Tai jos aletaan jotain muuta niin sit mennään miehen pillin mukaan ja mun orgasmi jää saamatta. Välillä tuokin on ihan ok mut jos se alkaa olla jatkuvaa niin itellä aika turhautunu olo eikä paljon tee mieli.

Yhteistyössä