Seksi -> vatsa kuralla :( muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tämä on niin surkeaa. Hävettää. Joka kerta, n.5min seksin jälkeen, alkaa vatsa toimia. Suoli tyhjenee kokonaan, voin istua vessassa vaikka tunnin :( Mistä voi johtua? EN KEHTAA soittaa lääkärillekään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
orgasmi aiheuttaa kohdun supistelua joka pistää suoliston toimimaan. Joillain vissiin melkoisen tehokkaastikin :/

Apua. Olen nimittäin raskaana. Ei tunnu kyllä mitään supistelua, mutta mutta... Siis sellaista kunnon supistelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
orgasmi aiheuttaa kohdun supistelua joka pistää suoliston toimimaan. Joillain vissiin melkoisen tehokkaastikin :/

Apua. Olen nimittäin raskaana. Ei tunnu kyllä mitään supistelua, mutta mutta... Siis sellaista kunnon supistelua.

kivuttomat supistelut ei ole millään lailla haitallisia. :hug: siis älä siitä huoli yhtään, harmittomia ne on tuota ripulia lukuunottamatta

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

kivuttomat supistelut ei ole millään lailla haitallisia. :hug: siis älä siitä huoli yhtään, harmittomia ne on tuota ripulia lukuunottamatta

Kiitos...

Voi muuten johtua tosta. Ennen raskautta tätä ei kyllä ole ilmennyt.

Yhteistyössä