seksi tekee kipeää... jatkaako mies

• Viestiketjun aloittaja uudestaan
  • Ensimmäinen viesti
"huhhuh"
Hei ap, tilanteesi on niin samanlainen kuin minulla oli vuosia!

En nyt lukenut ketjun ihan joka sivua läpi, joten pahoittelut, jos jokin tärkeä asia meni minulta ohi.

Mekin olimme toistemme ensimmäiset ja ainoat sänkykumppanit. Olimme yhdessä monta vuotta ennen naimisiinmenoa. Vuosien varrella meidänkin seksielämä ajatui tuollaiseksi ahdistavaksi. En nauttinut lopulta enää yhtään ja mies hermostui. Lopulta päätin, etten enää ikinä kieltäydy. Siispä olin aina valmis kun mies halusi. En lopulta halunnut enää koskaan ja saatoin jopa itkeä heti seksin jälkeen hyväksikäytetyn oloa. Hän oli muuten hauska, teki kotitöitä, hoiti lapsia ja oli kaikinpuolin "unelmamies".

Meillä tilanne räjähti lopulta niin, että mies alkoi käydä vieraissa. Sen aikana hän oli entistäkin hermostuneempi ja alistavampi minua kohtaan. Kun pettäminen paljastui, hän syytti siitä minua. Niin kauan, että uskoin todella häntä! Ymmärrän NIIN hyvin, kuinka sitä sokeutuu ja menettää lyhyessäkin ajassa todellisuudentajun, kun toinen toistaa sinun huonouttasi itsestäänselvyytenä.

Pettäminen jatkui ja lopulta erosimme. Se oli elämäni raskain päätös, enkä oikeastaan olisi halunnut erota. HAH! Nyt 4 vuotta eron jälkeen olen onnellisempi kuin 20 vuoteen! Kuvittele...! Näen edelleen painajaisia siitä, kuinka mieheni alistaa minua. Muuten elämäni on niin hyvää, että todella toivon sinulle voimia erota miehestäsi!!! Lämmin halaus sinulle!

"huhhuh"
Hän saattoi väkisin painaa päätäni suihinotossa tai runtata vaikka minua sattui. Jos jotenkin viestitin, ettei nyt oikein tekisi mieli, hän osoitti mieltää, oli mykkänä, kääntyi pois jne. sellaista painostusta, johon on vaikea tarttua. Pari kertaa suuttuneena puristi käsivarttani, mutta ei muuta. Vasta näin 4 vuotta eron jälkeen olen ymmärtänyt, että tuo seksikin oli väkivaltaa :(.

"aloittaja"
Meillä mies suuttuu niin että alkaa puhisemaan, kääntää selän ja sanoin mollaa. "No en sit enää ikinä edes ajattele et ois seksiä kun ei sitä kuitenkaan oo! Ikinä ei enää oo seksiä!" jne.

"aloittaja"
Minun on vaan tosi vaikea kuvitella ettei tälläistä kuulu olla? En tiedä mikä tässä nyt on suurin ongelma. Minun omat ajatukseni ilmeisesti eli ongelma on minun pääni sisällä.

vierass
[QUOTE="aloittaja";29444288]Meillä mies suuttuu niin että alkaa puhisemaan, kääntää selän ja sanoin mollaa. "No en sit enää ikinä edes ajattele et ois seksiä kun ei sitä kuitenkaan oo! Ikinä ei enää oo seksiä!" jne.[/QUOTE]

Oletko ajatellut, että suutut itsekin kunnolla? Sano sinäkin, että jos et lopeta mun runnomista, niin ikinä ei enää ole meillä seksiä. Kaikille ihmisille ei mene muuten perille kuin maksamalla potut pottuina.

hmmph
Voi luoja.

Et ap halua kuulla kuin yhdenlaisen vastauksen, jos joku vastaa, että miehesi käytös ei ole normaalia, niin suljet sen mielestäsi.

Joten kyllä miehesi käyttäytyy oikein. joka ikinen parisuhteessa oleva mies runttaa kuivan, ei sillä hetkellä seksiä haluavan vaimonsa sisään.
Tuhannet parisuhteessa elävät naiset tälläkin sekunnilla kävelevät polvet linkussa kun alapää kirvelee.

Etkö sinä tällaista vastausta täältä halunut, joten nyt voit hymyillen olla miehelle se halujen tyydytys reikä joka tähänkin asti olet ollut

mutta totuus tämä ei ole. mutta ei välitetä siitä, kun et kerran ole totuutta valmis ottamaan vastaan.
11 sivua sinulle on kerrottu, että miehesi on sadisti sika, mutta ei mene perille,
joten sanotaan, ETTÄ MIEHESI ON NORMAALI

"aloittaja"
En vaan oikein voi ymmärtää miten muuten liiankin hyvä mies olisi paha vain tuon takia?

Enemmänkin ajattelen että minussa on vika, seksi on ollut ehkä aina jotenkin ongelmallinen asia minulle.

"rrr"
Aloittaja,

edellisellä sivulla ehdottelin että soittelet vaikka Naisten Linjaan. Käsittääkseni heillä on vähintään jonkinlainen koulutus tuohon hommaan, joten uskon että he voisivat paremmin kuin me ymmärtää tuota itsesyyttelyäsikin jne. Saisit purkaa mieltäsi ja kuulla ehkä neuvoja.

https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/miten+voimme+auttaa/naisten+linja/

Heille voi esittää kysymyksen myös netissä.
https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/miten+voimme+auttaa/naisten+netti/

hmmph
[QUOTE="aloittaja";29444581]En vaan oikein voi ymmärtää miten muuten liiankin hyvä mies olisi paha vain tuon takia?

Enemmänkin ajattelen että minussa on vika, seksi on ollut ehkä aina jotenkin ongelmallinen asia minulle.[/QUOTE]

Jos joskus eroat miehestäsi, niin voin lyödä mistä summasta vain vetoa, että miehesi tulee ruinaamaan takaisin pääsyä sen jälkeen kun on hetken ollut toisen naisen kanssa suhteessa.

Voin nähdä sieluni silmin kuinka miehesi yrittää runtata normaalilla itsetunnolla varustettua naista.
Siinä on sekunnissa miehen jalkojen väli hellänä ja tulee tuntemaan enemmän tuskaa kuin sinä koskaan.

mutta toivottavasti sinä saat itsellesi itsetunnon ennen tuota.

[QUOTE="aloittaja";29444541]No kun en oikein tiedä että onko vika miehen käytöksessä vai onko ongelma kuitenkin minun mielessäni. Jos minun mieleni aiheuttaa senkin etten oikein kostu?[/QUOTE]

noissa sanoissa on pieni kirjoitusvirhe, laita L:n paikalle H

• Tykkää
Reactions: PeskyPixie
"huhhuh"
Ymmärrän sinua niin hyvin. En voinut tajuta, missä pinteessä olin elänyt ennen kuin pääsin irti. Mutta ei sinun tarvitse suinpäin erota. Vahvista mieltäsi ja tee suunnitelmia.

Mitä jos varaisit nyt ensi alkuun ajan seksuaaliterapeutilta, yksityisellä maksaa n. 70e ja printtaat tämän viestiketjun mukaan. Anna hänen lukea kirjoittamasi tekstit. Pääsette suoraan asiaan.

Peyote
[QUOTE="aloittaja";29444541]No kun en oikein tiedä että onko vika miehen käytöksessä vai onko ongelma kuitenkin minun mielessäni. Jos minun mieleni aiheuttaa senkin etten oikein kostu?[/QUOTE]

Tulee ihan raivostunut olo tosta sun jutustas. Mä en enää kykene lukea tätä enempää, etten sano sulle pahasti.

siten
Tämä on provo, jos lukee nämä 11 sivua, niin huomaa, että ap vastailee, kun ketju hiljenee ja vastaa samoin kuin on vastannut koko ajan, ilman, että mikään olisi tässä ketjussa sanotuista asioista mennyt perille

Jos ap oikeasti eläisi tuollaista elämää olisi hänelle jo mennyt perille, että tämä hänen keksitty miehensä ei ole normaali

mietin, että onko tämän ketjun tehnyt psykologian opiskelijat vapaa-ajan pilana tai joku porukka, joka on tällaisen avioliitonkuvatuksen keksineet, katsovat miten tällaisella jutulla saa ihmiset hermostumaan

11 sivua kirjoitusta tästä asiasta jo.

"aloittaja"
Tämä ei ole provo enkä ole minkään alan opiskelija :D
Olen tavallinen tylsä kolmen lapsen äiti :)
Jolla on ihana mies, niin ihana että moni jopa on sanonut ettei sellainen voi olla totta.

Meidän liittoa nyt vain on alkanut varjostaa tämä asia. Tarkoitukseni oli tehdä tämä aloitus ihan vain kyselymielessä mutta sai aikaan valtavasti keskustelua. Jopa asioita joista itse yllätyin.

Miten olen voinut olla muka niin paljon tyhmempi kun muut naiset?

Peyote
[QUOTE="aloittaja";29445299]Tämä ei ole provo enkä ole minkään alan opiskelija :D
Olen tavallinen tylsä kolmen lapsen äiti :)
Jolla on ihana mies, niin ihana että moni jopa on sanonut ettei sellainen voi olla totta.

Meidän liittoa nyt vain on alkanut varjostaa tämä asia. Tarkoitukseni oli tehdä tämä aloitus ihan vain kyselymielessä mutta sai aikaan valtavasti keskustelua. Jopa asioita joista itse yllätyin.

Miten olen voinut olla muka niin paljon tyhmempi kun muut naiset?[/QUOTE]

En tiedä miten, mutta mua alko just nyt ärsyttämään niin paljon että en jaksa enää kannustaa sua.

"aloittaja"
Juuri tämän takia olen huomannut että vika on ollu minussa. Siis olen tajunnut että itsetuntoni on todella huono. Olen mitätön. Itsetuntoni on aina ollut huono mutta tämä on ollut vielä jotenkin sellainen joka on tehnyt asian selväksi.
Nyt vain kerään voimia että jaksaisin kasvattaa itsetuntoani ja pitää itsestäni parempaa huolta jatkossa :)

"Huh"
[QUOTE="aloittaja";29445341]
Nyt vain kerään voimia että jaksaisin kasvattaa itsetuntoani ja pitää itsestäni parempaa huolta jatkossa :)[/QUOTE]

Miehesi kanssa tuo ei onnistu. Pahoittelen.

"aloittaja"
Jos muita ärsyttää se mikä elämän tilanne minulla on niin minua kyllä suoraan sanottuna ärsyttää tuo "provo" jota huudellaan täällä nykyään kaikkiin niihin ketjuihin joista huomaa ettei elämä mene kaikilla samaa rataa.

Voin sanoa että minua ärsyttäisi olla vaimo miehelle joka ei tee ruokaa, hoida lapsia, ole koskaan kotona, siivoa tai pese pyykkiä. Ärsyttäisi hoitaa kaikki aina yksin.
Minua ärsyttää myös se että minun mieheni ei seksissä ole huomioinut minua ja on minua satuttanu. Se ei kuitenkaan tee hänestä läpeensä pahaa!!

Jos ei ole muuta sanottavaa kuin se ettei usko ja että tämä ei ole totta ja että minä olen provo ni voisko olla vain kommentoimatta ja hiljaa?

Yhteistyössä