Seksi takaapäin sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "abc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla sama vika. Kalu ottaa kiinni kipeästi jonnekin kohdunkaulaan, kun pääsee niin syvälle takaapäin. Toinen asento on nainen alla jalat nostettuina ylös olkapäiden tasolle.

Minä tykkään kyllä takaapäin, eikä ole aina sattunut.
Pitää kokeilla tuota Jehnnyn vinkkiä.
Mulla taas onnistuu hyvin tuo Hillan toinen asento ilman kipua, vaikka meneekin syvemmälle.

Liittyy usein oireena endometrioosiin. Onko muita oireita? Voi nimittäin olla että tökkää arkaan kohtaan, mutta kohta voi olla arka syystä että siellä on endokasvannaista.

Chala, on kipuja lantion alueella ennen menkkoja, 2 kestää normaalit menkkakivut ja saattaa välillä
pari päivää olla kipuja menkkojen jälkeen sekä lapsettomuus.
Ultran mukaan ainakin munassrjat ja emätin on kunnossa.

Vieras, on sillä väliä. Ei mieskään halua tuottaa kipuja vaan nautintoa ja itsekkin tykkäisin takaapäin,
mutta ilman kipua.
Tuskin sinäkään haluat harrastaa seksiä jossain asennossa kivun kanssa.

Onneksi ei kipua ole joka kerta.

[QUOTE="abc";28921846]Chala, on kipuja lantion alueella ennen menkkoja, 2 kestää normaalit menkkakivut ja saattaa välillä
pari päivää olla kipuja menkkojen jälkeen sekä lapsettomuus.
Ultran mukaan ainakin munassrjat ja emätin on kunnossa.[/QUOTE]

Ultra ei kerro kaikkea, ultralla ei mm. näe niitä alueita joihin paine kohdistuu penetraatiossa takaapäin. Kannattaa seuraavan gynekeikan korvilla ottaa selvää paikkakunnan osaavista endotuntijoista ja käydä epäilyksen kanssa tutkimassa asiaa. Käsikopelolla tuntee nystyt kun tietää mitä etsiä, pienikin määrä voi vaikuttaa. Joillain pillerit auttaa, kuivattaa sitä, periaatteessa muuta "parannusta" ei ole kuin leikkauksella poispolttaminen. Jos siis on kyse endosta. Kuulostaa vaan niin kovin tutulta..

Mulla just endo aiheutti kipua kun mies tuli takaa.
Nyt laparoskopiasta aikaa reilu vuosi ja seksi on täysin kivutonta ollut sen jälkeen. Multa poistettiin aika reilusti endopesäkkeitä.
Raskaaksikin tulin pari kuukautta skopian jälkeen, sitä ennen oli yritetty tuloksetta 2 vuotta.

Ja ei se endo aina ultralla näy. Mulla kipeimmät pesäkkeet löytyi sormikopelolla. Ja voi kuinka kiemurtelin tuskissani siinä tutkimuspöydällä!

Itse asiassa nyt tuntuu jotenkin oudolta harrastaa seksiä koska se ei satu! Siihen kipuun oli jo niin tottunut. Nyt voi vain nauttia =)

Minut ultrattiin juuri, eikä siinä näkynyt mitään erikoista. Muutenkaan ei ole kipuja, ei tärinäkipua, eikä ennen kuukautisia tai niiden aikana. En usko, että minulla kipu johtuisi ainakaan endosta.

Onko takaapäin asennossa tarkoitus työntää kumpaan reikään? Jätkäni aina vetää kuiviltaan kakkoseen ja mielestäni ei kuulu sinne työntää takaapäin asennossa!?

Sattuuko suuseksi ja sooloseksi takaapäin?

Oikeesti, miksi on pakko nipuuttaa seksi ja yhdyntä? Monella on aika kapea näkemys seksistä...

Ei yhdyntäkään olisi hyvä termi, koska oletettavasti aloittajan tapauksessa sattuisi myös tyydyttäminen dildolla tms. Joskus täytyy osata ymmärtää, mitä tarkoitetaan, vaikka termit olisivat hiukan epätarkat. Mutta toki oelt oikeassa, että seksi ja yhdyntä eivät ole synonyymejä - monessa muussa ketjussa ne tosin sotketaan ihan oikeasti keskenään, tässä mielestäni ei.