Seksi synnytyksen käynnistäjänä??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla aiheutti silloin sellasia supistuksia että paikat pehmeni ja aukeni sentillä. :) Toki oli mukava pitkä sessio ja mies laukesi sisälle, kun spermahan (prostaglandiini) se paikkoja pehmittää ja hääräily muuten vaan supisteluja aikaan. :)
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
höpöhöpö,jos ei oo käynnistyäkseen niin ei siihen auta mitään. Jos ois muutenkin käynnistymässä niin saattaa tieten vähän nopeuttaa.
Ei ole mitään höpö höpö! Spermassa on samoja aineita kuin käynnistyksessä annettavassa tabletissa.

Mä jouduin käynnistykseen. Jos ei olisi kokeiltu 2 kertaa onko spermalla vaikutusta, kohdunsuu ei olisi varmaan olisi ollut valmiiksi yhtään auki. Mulle tuli muutamia kipeitä supistuksia kummankin kerran jälkeen, ja ne avasivat kohdunsuutani 3cm.

Kannatan!
 
tyyppix
Joo ei auta! Mä hypin kyykkyhyppyjä ja otin höyrysaunaa ja tein kaikenlaista saadakseni vahingoittamatta itteeni tai vauvaa synnytyksen käynnistymään, mutta vauva tuli vasta tasan 14 päivää ja pitkää yötä myöhässä, sitten kun oli valmis.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja tyyppix:
Joo ei auta! Mä hypin kyykkyhyppyjä ja otin höyrysaunaa ja tein kaikenlaista saadakseni vahingoittamatta itteeni tai vauvaa synnytyksen käynnistymään, mutta vauva tuli vasta tasan 14 päivää ja pitkää yötä myöhässä, sitten kun oli valmis.
Niin, siis kokeilitko seksiä, niin kuin kysyttiin?? Kukaan ei kysynyt, mitä muuta teit.
 

Yhteistyössä