Seksi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Synnytyksestä on 4kk ja ongelmana on tunnottomuus. Seksi ei tunnu miltään!! Ei kyllä suuremmin ole halujakaan imetyksen takia, mutta ei esikoisen jälkeen ollut tällaista ongelmaa (syntyi sektiolla). Kokemuksia, palaako tunto? Onko mitään tehtävissä?

No ei ne varmaan entisen veroiset ole, mutta oon kyllä jumpannut kuitenkin.

Repesin synnytyksessä kohdunsuulta saakka kun vauva syntyi käsi poskella, voisikohan tuo vaikuttaa tunnottomuuteen? :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei ne varmaan entisen veroiset ole, mutta oon kyllä jumpannut kuitenkin.

Repesin synnytyksessä kohdunsuulta saakka kun vauva syntyi käsi poskella, voisikohan tuo vaikuttaa tunnottomuuteen? :(

Kyllä varmaan... Mut sä puhuit sektiosta ensin?

Mä kysyisin tota lääkäriltä.

meillä synnytyksestä jo melkein 2 vuotta :) ja voin sanoa ettei seksi silti ole samanlaista kuin ennen,paikat ei ole samanlaiset kuin ennen synnytystä :( Mutta minkäs sille voi,ei se seksi ole kaikkein tärkeintä parisuhteessa ja voi ilman yhdyntääkin saada hellyyttä. Itselleni tosin seksi ei ole koskaan ollut kovin tärkeää,me ihmiset ollaan niin erilaisia..

ap,et ole yksin :D
meidän poika syntyi myös noin.
ite repesin ihan kohdunsuulta ja edestä taakse :x

meni puolivuotta ennenkun rupesi tuntumaan missään,itse asiassa en aikasemmin uskaltautunut harrastamaan seksiä kun pelkäsin sitä niin että itkua väänsin.

treenaa niitä lihaksia,osta ne treenikuulat.

uskallan väittää että se tunto palaa ehkä jopa parempana kun ennen,poika on nyt 1,5v ja tuntoa löytyy vaikka muille jakaa. :hug:

Meillä myös koklattiin sekstailla 2-3 viikkoa synnytyksestä. Ei tuntunu yhtään miltään?!
Sitten aloitin käyttämään geishakuulia (olivat käytössä jo odotusaikanakin) toosi ahkerasti. Parissa kuukaudessa asiat korjaantui , ja seksihalut ihan huipussaan. Myös ne jo kadotetut orgasmitkin on tulleet takaisin.