Seksi pelottaa uuden kumppanin kanssa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen tavannut miehen, johon olen rakastumassa päivä päivältä enemmän. Olemme siinä vaiheessa että seksi alkaa tulla kuvioihin. Minua seksi jännittää uuden kumppanin kanssa todella paljon. Aiemmasta suhteesta minulla on kaksi synnytystä takana. Toinen synnytys oli niin raju että siitä jäi lievä laskeuma. Lisäksi lantionpohjalihaksia en ole treenannut vuosiin. Vasta nyt kesän jälkeen aloin treenaamaan lihaksistoani. Tiedän että vielä lihaksisto lantionpohjassa ei ole oikein tikissä mutta edistystä on hiukan tapahtunut. Haluaisin vielä seksin kanssa pidätellä kuukauden pari, jotta saisin parempaan tikkiin alapäätäni, mutta seksin odottaminen on vaikeaa. On aika ahdistavaa aloittaa unelmien miehen kanssa seksi kun itse kokee oman alapään noloksi. Haluaisin kertoa tästä sille miehelle mutta en tiedä mitä hän ajattelee jis tällaisista kerron etukäteen. Tiedän olevni todella hyvä seksissä muulla tavlin,ja seksuaalinen ihminen kaikin puolin, mutta minua ahdistaa olla löysä alapäinen jos mies järkyttyy siitä. Oisko vinkkejä mitä tehdä... En toivo ilkeitä kommetteja, koska ongelmani on minulle häpeällinen... Ja oisko sit ihan myös seksiasentoja joilla vois vähentää sitä alapään löysyyden tunnetta miehelle..

Yhteistyössä