Omasta opettajasta puhuin. Itselläni lyhyt suhde, jonka päätin, vaikkakin toinen olisi ollut valmis johonkin vakavampaan. Ihan hyvillä mielin erottiin, mutta omalla kohdallani kyse oli vain hauskanpidosta. Aikuisia olemme molemmat, joskin mies yli 10v vanhempi.
[QUOTE="vieras";23934921]Omasta opettajasta puhuin. Itselläni lyhyt suhde, jonka päätin, vaikkakin toinen olisi ollut valmis johonkin vakavampaan. Ihan hyvillä mielin erottiin, mutta omalla kohdallani kyse oli vain hauskanpidosta. Aikuisia olemme molemmat, joskin mies yli 10v vanhempi.[/QUOTE]
Entinen opettajasi lapsuus/nuoruusvuosilta vai aikuisopiskeluajoilta ?
Vai idiootti niin kuin minä... Niin, no. It takes two to tango, ihan niinkuin aina ennenkin. Enkä nyt opettajia alkaisi noin suoraviivaisesti idioottien kerhosta poissulkemaan, päinvastoin itse asiassa. Aikamoisia tapauksia siihenkin ammattiryhmään on saatu sisällytettyä.
No ei, ei se nyt valitettavasti niinkään mennyt. Mutta huomaan, että sinulla on tästä joku ajatusketju? Olet aika varma minkälainen ihminen minä olen, ja/tai kyseessä oleva opettaja?
Jälkeenpäin tuntuu, että osattiin hoitaa asia aika mallikkaasti. Väleissä ollaan vieläkin. Molemmilla oli mukavaa eikä kumpikaan loukkaantunut/suuttunut toisen valinnoista tai väheksynyt niitä. Itse en halunnut enempää, toinen halusi mutta ymmärsi sitten minuakin. Onhan ko. asetelmassa ainekset isommallekin draamalle, mutta jos alusta lähtien ymmärtää horisontissa siintävien ongelmien mahdollisuuden niin voi jopa jotenkin niitä minimoida.
Tämä juttu on nyt alkanut kalvamaan mieltäni kun olen alkanut miettiä, josko lämmittäisi välejä taas. Tosin en voi sanoa, ettäkö kiinnostaisi vieläkään ihan hurjasti joku vakavampi. Vaikka olisin kyllä valmis, jos se tunne sitten tulisikin.