Seksi onglema

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipari

Vieras
Mulla oon propleema. Olen 20-vuotias ihanan 4kk tyttövauvan äiti ja täytyy sanoa että seksi ei juuri kiinnosta. Mies on tosi "viriili" niinku 21-vuotiaan kuuluukin, mutta mua ei kiinnosta ja se häiritsee miestäkin. Monesti kysyy ihan avoimesti että missä vika, miksen halua seksiä mieheni kanssa. Vaan kun kyse ei ole siitä. En tiedä mikä mättää ja se todella häiritsee minuakin. Ahdistaa oikein ku mies tulee illala viereen ja alkaa silittää selkää ja tiedän että kohta se kysyy että rakasteltaisiinko ja mä kuumeisesti mietin mikä kiltävä vastaus tällä kertaa kävis. Ja taas mies pettyy. Mä ymmärrän miestäni koska jos hän tekis samoin ja mä olisin vailla, niin olisin kireä ku viulunkieli ja se muuten on kireä. (nimimerkillä viulisti.) Onko muilla sama ongelma? Että haluis harrastaa seksiä mutta ei jotenki vaan kiinnosta silti. Äh. Ahdistaa.!!!

mitä jos tyydyttäisit miehesi vaikka suuseksin keinoin, vai onko sekin sama asia..? :) Kyllä seksi on osa parisuhdetta ja jos sitä ei ole niin olennainen osa uupuu, mielestäni..

Parisuhteessa on erilaisia kausia seksin suhteen. On hiljaisia aikoja ja kiihkeitä aikoja. Ja teillä on pieni vauva, johon huomiosi on tietysti nyt kiinnittynyt. Jutelkaa miehesi kanssa asiasta avoimin mielin - mirri pöydälle niin sanotusti. Seksihän on silloin parasta kun molemmat sitä haluavat, joten voisi olla viisasta odotella ja antaa sinun tehdä aloite kun siltä tuntuu. Miehän syttyy hetkessä ja lähes milloin vain - yleisesti ottaen.

Mä en ainakaan nykyään oo enää kiihottunu itsestään ja silloin kun seksiä on "pyydetty" vaan siitä, että mies alkaa sit tehdä kaikkia juttuja et kiihottuisin. :) Ja sit alkaaki seksi kiinnostaa! Ootko edes yrittäny esileikkiä, jos vaikka kiihottuisit siitä...?

Yhteistyössä