M
Minä, sinä, hän
Vieras
Mistä tässä on kysymys, hyvät miehet ja mitä pitäisi tehdä? Tilanne on kinkkinen. Olemme tulleet mieheni kanssa siihen ikään että seksi on ongelma. Siis minulle. Siitä syystä että se tuntuu olevan miehelleni hankalaa. En tiedä missä on vika, eikö mies pysty vai eikö hän enää halua minua. Hän on jo yli 60 ja tuntuu että homma on mennyt ähräämisen ja velvollisuuden puolelle. Ei enää intohimoa eikä paljon muutakaan. Vain suoritus, useimmiten minun aloitteestani ja se on siinä.
Kaipaan muutakin, mutta olen tullut tästä vain vihaiseksi. Olen selittänyt mutta ei se auta mitään. Puhuminen ei auta, seksilakko ei auta. Hän keskittyy pääasiassa kunnon kohottamiseen ja onkin todella hyväkuntoinen. Työ vie myös paljon aikaa.
Onko tässä mitään tehtävissä miehet? Tuntuu hölmöltä ryhtyä joksikin viettelijäksi. Jos niin, niin sitten pitäisi kyllä olla uusi mies.
Kaipaan muutakin, mutta olen tullut tästä vain vihaiseksi. Olen selittänyt mutta ei se auta mitään. Puhuminen ei auta, seksilakko ei auta. Hän keskittyy pääasiassa kunnon kohottamiseen ja onkin todella hyväkuntoinen. Työ vie myös paljon aikaa.
Onko tässä mitään tehtävissä miehet? Tuntuu hölmöltä ryhtyä joksikin viettelijäksi. Jos niin, niin sitten pitäisi kyllä olla uusi mies.