seksi loppuu kun monta lasta?

joo
meillä kans 5 lasta ja aina vaan emennän harrastetaan.. nuorin on viel vauvaki! Tekee ku siltä tuntuu vaikka sit lukkojen takana suihkussa päivällä...tai mitä ikinä kehittää.

Väittäsin et päivä pano onnistuu paremmin ku on useampi lapsi: Eivät vaadi koko ajan jakamatonta huomiota niin ku jos on yks... B) :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 23:59 joo kirjoitti:
meillä kans 5 lasta ja aina vaan emennän harrastetaan.. nuorin on viel vauvaki! Tekee ku siltä tuntuu vaikka sit lukkojen takana suihkussa päivällä...tai mitä ikinä kehittää.

Väittäsin et päivä pano onnistuu paremmin ku on useampi lapsi: Eivät vaadi koko ajan jakamatonta huomiota niin ku jos on yks... B) :whistle:
NÄIN ON!!!
 
Meillä loppui kaikenlainen eroottisuus kun kolmas alkoi tekemään tuloaan. Nyt ehkä kerran kahdessa kuukaudessa on jotain... ja valitettavasti sekin on hiipumaan päin. Vaimon ei vaan tee mieli. Kohta puolitoistavuotta näin.
 
Meillä 2 lasta. seksiä oli ennen lapsia n 1kerran viikossa. Ekan lapsen jälkeen n 1kerran vuodessa. Nyt kuopus 3kk ja seksistä ei oo tietoakaan... Tosi paljon surettaa. Kyllähän se kuuluu osana parisuhteeseen, mutta ei mitään. Kumpikaan ei vissiin halua tarpeeksi. Joskus aina puhelen asiasta miehelleni, mutta asia jää aina niin, että täytyy yrittää jokukerta. Ne kerrat kun meillä jotain on ollut niin mies vaan makaa alla ja haluaa, että mä teen kaiken. Tätä on kestänyt nyt jo useampi vuosi, joten tilanteeseen on totuttu. Toivoa ei tunnu olevan.
 
Mehto
Vaimoni ei siis ole oikein halukas seksiin. Jos haluaa, niin ei saa käydä nuoleen, kun on kuulema niin ruma lasten jälkeen eikä mitään muutakaan. Mikä neuvoksi millä saisi seksielämän taasen käyntiin? Pitääkö tästä lähtä vieraisiin vai mikä avuksi, kun itsellä kauheat halut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mehto:
Vaimoni ei siis ole oikein halukas seksiin. Jos haluaa, niin ei saa käydä nuoleen, kun on kuulema niin ruma lasten jälkeen eikä mitään muutakaan. Mikä neuvoksi millä saisi seksielämän taasen käyntiin? Pitääkö tästä lähtä vieraisiin vai mikä avuksi, kun itsellä kauheat halut.
kannattas varmaan olla jonkun aikaa "vonkaamatta" ja muuten vaan pitää lähellä ja suudella yms.. mulla ianakin lopahtaa viimenekin mielenkiinto kun mennään suoraan asiaan,esileikkinä "oisko nyt pesää?"

ja siis 3 lasta ja valitettavasti seksiäkin saan

 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Mehto:
Vaimoni ei siis ole oikein halukas seksiin. Jos haluaa, niin ei saa käydä nuoleen, kun on kuulema niin ruma lasten jälkeen eikä mitään muutakaan. Mikä neuvoksi millä saisi seksielämän taasen käyntiin? Pitääkö tästä lähtä vieraisiin vai mikä avuksi, kun itsellä kauheat halut.
kannattas varmaan olla jonkun aikaa "vonkaamatta" ja muuten vaan pitää lähellä ja suudella yms.. mulla ianakin lopahtaa viimenekin mielenkiinto kun mennään suoraan asiaan,esileikkinä "oisko nyt pesää?"

ja siis 3 lasta ja valitettavasti seksiäkin saan

Mä taas luulisin, että jos naisella on toisaan noin kovasti itsetunto-ongelmia, niin siinähän on sellanen henkinen lukko, että ei varmaan ite kehtaakaan yrittää tehä aloitetta...
 

Yhteistyössä