Seksi lasten hereillä ollessa ja miehen reaktiot?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielipiteitä?

Vieras
Mies on jo useamman vuoden tarvinnut seksiä päivittäin (mulle riittäisi kerta kuussa). Lapset ovat alle kouluikäisiä ja heitä on kolme. Aamuisin minä joudun heräämään aikaisin lasten kanssa,valvon myös lähes joka yö lasten heräilyjen vuoksi.Iltaisin teen kotihommia ja kaadun sänkyyn.Seksille on vähän mahdollisuuksia,eivätkä minun ehdottamani systeemit esim.osallistuisi iltaisin kotihommiin ja sen jälkeen sitten,käy miehelle.

Mies tekee aloitteita pitkin päivää lasten hereillä ollessa. Yritän sitten laittaa lapset johonkin viihdykkeeseen,jotta onnistuisi,koska ilman seksiä mies suuttuu kuin pikkulapsi. Kuitenkin,jos joku lapsista kuuluu tulevan huonetta kohti tai jos huutelevat äitiä,saa mies melkein primitiivisen reaktion. Hän ei kuulema ole vihainen mulle tai lapsille,vaan omalle tuurilleen.Hänelle kuulema aina käy huonosti,eikä orgasmiakaan voi saada rauhassa. Olen yrittänyt selittää,että jos haluaa seksiä päivällä,on todennäköisyys sille,että lapset häiritsevät,todella suuri,eikä se mistään tuurista johdu,vaan on ihan normaalia ja tavallista. Mies ei ota kuuleviin korviinsa,raivoaa vain.

Juuri kävi näin taas ja vaikka saimme miehelle viimein orgasmin kuitenkin,on päivä kuulema täysin pilalla,eikä hän voi tehdä mitään,eikä asiasta huvita puhua,koska kaikki vituttaa ja mäkin olen vain opettava,kirjanoppinut ääliö,joka ei hänen tuuristaan ymmärrä mitään.

Huh. Tuntuu,että sompailen ja luovin tätä elämää 3 pienen ja yhden ison lapsen kiukutellessa,tosin pienten lasten kanssa aina ongelman jälkeen puhutaan asioista ja mietitään,miten tulevaisuudessa voitaisiin riita välttää. Ison lapsen kanssa näin ei ole ollenkaan. Tiedän,että tämä tulee pian taas toistumaan uudestaan.

Idioottimaista käytös on minustakin. Hän vain meinaa,että joskus sitä on hoidettava ja kun mulle ei mikään muu käy,niin päivällä sitten. Aivan totta on,että vaikeaa on löytää aikaa,jaksamista ja motivaatiota hommaan,mutta yritän kyllä ja mielestäni paljon miestä enemmän.

No eipä ole provo. Mies kertoo mulle,että mä en tiedä tosielämästä mitään,eikä kukaan mies suostuisi tällaiseen,minkälainen minä olen,kun en nuku vieressä ja aina saa vongata.

En nuku vieressä,koska valvon lasten unta (ja lasten vuoksi). Pelkään myös miehen haluavan seksiä aina ollessamme lähekkäin. Kärsin myös sukuvikana olevista uniongelmisa,joihin olen hakenut lekuristakin apua. Näiden syiden vuoksi olen huono vieressä nukkumaan. Selitykset vain eivät kelpaa ollenkaan.

Tekovaginakin hänellä on,mutta hän toivoisi minua sitä pitelemään ja hellimään häntä samalla.

Annan todellakin useita kertoja viikossa,vaikka oma haluni on se n.kerran kuussa.

Yhteistyössä