Seksi ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
menkää suihkuun ja olkaa siellä! Tai pyyhettä alle tmv. Ei sen pitäis niin kamalaa olla. Meillä ei miestä haittaa, oli menkat tai ei. Päinvastoin itse usein stoppailen...

rekkamies ajaa säällä kuin säälä :X Meillä on kyllä viikon tauko noissa hommissa silloin, ei vähempää vois kiinnostaa..mies voi saada kyllä jotain viikon aikanakin..

kyllä meillä seksitellään kuukautisten aikaan jos niin haluttaa. esim suihkussa aloituis, loput sängyllä. kivaa silleen, pitkittää nautintoa. ei oo tullu vielä koskaan mitään veritahroja yms. normaalit kuukautiset. pidä tamponia tunti ennen yhdyntää ja poista se, huuhtase pimpsa, huuhdelkaa kikkeliä välillä (suihkussa). ja mitä haittaa on extraliukkarista??

Siis mua haluttaa menkkojen aikaan normaalia enemmän. Miestä taas ei nyt suorastaan inhota muttei tykkää sotkusta mikä siitä syntyy.
Mies kyllä saa sen viikonki aikana mitä itellä pitää olla karanteenissa. Kun ei kait voi toista pakottaakaan? Kait pitää alkaa jättää mieskin sit ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en anna sillo ja ei mies haluakaan sillo enkä minäkään muuta voin antaa mut en perinteistä.Ja siinä vielä tulehduksen riskiki.

Siis kyllä mies saa yleensä käsin hierontaa. Mut ite jään kaikkea ilman vaikka mieli tekiskin.

Jos ekoina vuotopäivinä niin hillittömästi haluttaa, ettei voi olla ilman, niin harrastetaan peppuseksiä :p

Sit kun vuoto on jo ihan lopuillaan, voi jo harrastella ihan normisti esmes. suihkussa, saunassa.... =)

Jos hirveesti himottaa molempia niin suihkussa. Jos miestä kiinnostais mut mua juurikaan ei, suuhoito. Tai ollaan ilman.

Mitä jos otat tamponin just ennen pois, auttaisko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos hirveesti himottaa molempia niin suihkussa. Jos miestä kiinnostais mut mua juurikaan ei, suuhoito. Tai ollaan ilman.

Mitä jos otat tamponin just ennen pois, auttaisko?

Ei pahimpina päivinä sekään kun on tamponi+side märkänä muutaman tunnin välein.
Mutta siis varmaan käytännössä alku ja loppupäästä menkkoja onnistuis. Mut miten saan tuon miehen tajuaan??

Musta seksi tuntuu ekoina menkkapäivinä parhaalta (sitäpaitsi silloin voi olla turvallisesti ilman kortsua). Pyyhe vaan alle, tai jos tahdon suuseksiä, laitan kuukautiskupin ja pesen pimpin extrahuolellisesti.

Jos vuotaisin kauheasti, ostaisin jostain ekokaupasta sienitamponeita ja laittaisin semmoisen just ennen. Ne ei estä panemista, koska ovat pehmoisia. Tai sit semmoisen "kertakäyttöisen kuukautiskupin", jota näin jossain mainostetun, en tosin muista nyt mistä niitä saa.

kyllä me aina ajetaan myös päin punaisia.... extra herkkua kun me yleensä jätetään kumin pois sillon... eka kunnon alapesu ja pyyhettä vaan alle jos ei halua lakanoita sotkee ja jälkeen päin uudestaan suihkuun.... auttaa mukavasti pieneen menkkakipuunkin...

Yhteistyössä