Seksi ei oman miehen kanssa ei tyydytä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitönen2x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitönen2x

Jäsen
13.07.2008
167
0
16

Eli tilanne on seuraava.. elän "onnellisessa" pari suhteessa jo monta vuotta ja kaksi lastakin on.. mutta mies on todella surkea taitoinen sängyssä.. vaikka kuinka olisi neuvonut, mutta taidot eivät vain pysy kasassa ja aina lipsuu mistä tulee se, että alkaa ärsyttämään enemmän kuin haluttamaan kun toinen on niin tumpula.. -.- itse akti kestää maksimissaan sen 2min mutta en edes saa yhdyntä orgasmia enkä jaksaisi enää vaatiakkaan.. halutkin on aika hyvin lähtenyt kun ei vaan opi.. suu seksistäkin nauttisin mutta ei vaan opi vaikka kuinka neuvoisin.. :/ Tiedän, että olen hyvin vaativa nainen.. tarvitsen aikaa ja hellyyttä ja lämmittelyä että paikat kiihottuu ja etenkin kun yhdynnän aikana en saa niin ne muut taidot olisi tosi tärkeitä ja apuvälineitäkin on koitettu mutta osaa niilläkin sählätä.. mutta mies ei edes enää tee mitään sen kaltaista ja osaksi johtuu kyllä minusta kun olen kyllästynyt hänen huonoihin taitoihinsa.. eli tässä suhteessa mies saa säännöllisesti kyllä seksiä mutta minä omaa kättäni.. :( Välillä toivoisin että olisin niitä naisia ketkä tulee helposti niin ei tarvis miettiä et saako vai ei.. :( Tarvitsen liikaa aikaa ja vaivaa.. :/ en oikein enää tiedä mitä pitäisi tehdä kun puhuminen ja opettaminen ei auta ja vielä sen verran että itse ole aloitteen tekijä vaikka siitäkin asiasta on puhuttu.. mies kyllä haluaa ja tykkää seksistä mutta itsellä ei ole kiva toimia enää mälli astiana.. muuten kyllä on todella hyvä isä ja kiltti mies mutta tämä asia ei vain toimi.. :(

on se vaikeeta, meillä juuri toisinpäin minä haluaisin kokea vaikka mitä, yritän mutta eipä vaan onnistu. Keinot alkaa olla vähissä , eli pattitilanne.
kaikkeen vaan EI eikä myöskään mitään voi kokeilla. eli ei suju vaan, kun on naistenpäivät silloin voi olla rennompi, kun en ole pyytämässä. nyt en enää pyydä, lähden tästä "himaan".