Seksi ei ole maailman täkein asia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selipaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selipaatti

Vieras
Onko siis tosiaan näin, että parisuhde voi kaatua seksiin tai sen olemattomuuteen? Seksi on tosi kivaa, en sitä kiellä, mutta että kumppania syyllistetään siitä ettei hän anna 2 x viikossa.

Olen itse ollut saamatta jo puoli vuotta kun kumppania ei huvita. Ja hyvin menee! Älkää valittako! Harrastetaan sitä seksiä sitten kun on sen aika!

Jos seksin merkitysta vahattelevalle kumppanille ehdottaa, etta kai nyt niin vahapatoista asiaa voi sitten huoletta harrastaa jonkun muunkin kanssa, niin yhtakkia se muuttuukin elamaa suuremmaksi asiaksi. Eikos olekin merkillista? Vai onko kyseessa itsepetos?

Juujuu.
Ei ole sekis maailman tärkein asia.
Seksin puutteseen ei kukaan ole kuollut.
Lisää ikiaikaisia viisauksia!!!

Perkele, valitetaan sitä kuitenkin pienemmistäkin asioista. Niinkuin sinäkin siellä valitat että siitä seksin puutteesta valitetaan.

Vali-vali....

Ihan kiva, mutta ei sopis mulle. Vaikea kuvitella, että se kenenkään muunkaan mielestä olis hyvin menemistä, mutta jos niin väität, niin paha siihen on muuta sanoa.

""Jos seksin merkitysta vahattelevalle kumppanille ehdottaa, etta kai nyt niin vahapatoista asiaa voi sitten huoletta harrastaa jonkun muunkin kanssa, niin yhtakkia se muuttuukin elamaa suuremmaksi asiaksi.""

ERITTÄIN hyvin sanottu ;)

Loistava kommentti inhorealistilta;-D

Olen jos jossain ketjussa kertonut mielipiteeni tästä asiasta. En jaksa niitä nyt toistella. Mutta eikös se ole pääasia, että hyvin menee ja kukin tavallaan.

Kumppanin tilaipäinen estyminen joko sairauden, haluttamuuden, tai vaikkapa poissaolon vuoksi ei ole estänyt minua nauttimasta täysin rinnoin seksistä, vaikkapa sitten ihan itsekseni ;-)

Itse olisin kyllä nykytilanteessa puolivuotta selibaatissa vain jos minä tai mieheni olisimme niin sairaita, että huoli toisen, tai omasta terveydestä veisi seksihaluni kokonaan. Olen senverran joustava, että mikäli kumppanin seksihalut olisivat ennallaan, olisin kyllä aivan valmis toimimaan, niin ettei hänen tarvitsisi elää selibaatissa, vaikka minä eläisinkin. En ole ikinä ymmärtänyt, miten itseltäni voisi olla pois suoda toiselle täydestä sydämestäni mielihyvää, vaikken minä juuri sillä hetkellä siitä niin nauttisikaan.

No, ehkä se johtuu siitä, että puolin ja toisin mielihyvän tuottaminen ilman oletusta automaattisesta vastapalveluksesta on aina kuulunut meidän seksielämän vahvoihin puoliin.

Kyllä minun liittoni kaatuisi, jos seksiä ei näkyisi eikä kuuluisi 3-6 kuukauteen. Kysyisin mieheltäni, missä mättää ja olisiko kenties parempi, että lähdetään eri suuntiin. Olen aina ollut erittäin seksuaalinen ihminen, ja mieheni tietää tämän, ja onneksi vielä näin 10 vuoden suhteen jälkeenkin seksi maistuu molemmille vähintään kahdesti viikossa. Eri asia tietysti olisi, jos jompi kumpi olisi niin sairas, ettei seksi maistuisi tai sitä ei vain pystyisi harjoittamaan.

Ennen miestäni olin pitkään ns. vanhapiika, ja olipa välissä jopa seitsemän vuoden kausi, jolloin minulla ei ollut seksikumppaneita laisinkaan. Oma käsi vei onneen! Mutta mummoni sanoin, avioliitossa seksiä pitäisi kyllä olla, vaikkei aina niin hirveästi mieli tekisikään, sillä eihän ""se"" siitä mihinkään kulu!

Meillä mies on se jota ei kiinosta.. No joo sanoi tänään että kyllä sinä munaa yksinhuoltajana saisit. Ei tulis puuttumaan ja jos lähdet niin otat lapset mukaan.. Kyllä niitä miehiä riittää jotka yh:ta panee kerran pari viikossa pojat vaan ihmettelee kun äidillä miehet vaihtuu=(
Lähti keskustelu siitä että miksi meillä on seksiä niin vähän.. Ok kait tässä mies on laittanut jo matkat eri teille ei se muuten noin sanois, vai sanoisko?? Ok loukkasi ja jos kerran näin on että yh saa helpommin mitä tässä itteensä kiusaamaan.. Sitä on ollu vaan niin vanhoillinen että on luullu lapsien tarvitsevan myös isän ja siksi en ole seksiin miestäni houkutellu.. Ok helppoa laitetaan lelut erilleen ja sillä hyvä...

Yhteistyössä