seksi ei kiinnosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
niin, ei siis kiinnosta, ei voisi vähempää kiinnostaa..koko touhu suunnilleen ällöttää, jos mies haluaisi jotakin, odotan vain, että kunpa tää ois taas tältä erää äkkiä ohi. kyllähän mieskin tietty huomaa,etten halua. haluaisin haluta ja tarjota miehellekin hyvän seksielämän, mutta en vaan voi tälle mitään. imetän kyllä, tiedä sitten vaikuttaako hormonit.

Itse luulin ihan aikuisten oikeesti että olen kadottanut sen haluamisen taidon ihan kokonaan. Kyllä olin väärässä voi voi, syy ei sitten ollutkaan minussa vaan väärässä kumppanissa jonka kosketukseen en tuntenut mitään halua. Kumppani kun vaihtui niin kyllä alkoi tapahtumaan...

Niin kauan kun naisen pitää jaksaa raskaus, synnytys ja vauvan ehdoilla eläminen (imetys), ei liene paljoa ukoilta vaadittu hiukan joustaa seksihaluissaan tuo elämänvaihe.

Itsetyydytys on ihan sallittua ja kelvollista jos niin himohiiri on.

Lapsi kasvaa ja äiti huomaa olevansa taas nainenkin..jonakin päivänä. Mun mielestä miehiltä kypsymättömyyttä ellei tätä ymmärrä. Luonto on tarkoittanut äidin keskittymään vauvaan.

Niin kauan kun naisen pitää jaksaa raskaus, synnytys ja vauvan ehdoilla eläminen (imetys), ei liene paljoa ukoilta vaadittu hiukan joustaa seksihaluissaan tuo elämänvaihe.

Lapsi kasvaa ja äiti huomaa olevansa taas nainenkin..jonakin päivänä. Mun mielestä miehiltä kypsymättömyyttä ellei tätä ymmärrä. Luonto on tarkoittanut äidin keskittymään vauvaan.

Saako tähän tukeutua vaikka lapset on "jo" 3 ja 4? Mä vielä elän heidän ehdoillaan ja mies tulee sitten top 10 listan häntäpäässä... :D

Mulla meni halut jo raskausaikana ja synnytyksen jälkeen ne alkoivat palautua vasta sitten, kun kuukautiskierto taas käynnistyi ja rupesin taas ovuloimaan. Imetin lastani n. puolitoista vuotta, kuukautiset alkoivat 10kk synnytyksestä. Kun ei ole seksiä, sitä ei enää oikein kaipaakaan. Meillä on taidettu harrastaa viimeisen 2 vuoden aikana seksiä yhteensä 4 kertaa, pistäkäähän joku paremmaksi.

Kyllä tämä puoli parisuhteesta pitäisi taas saada kuntoon, mutta se on vaan jotenkin vaikeaa, kun yhteistä aikaa on niin vähän.

Höpö höpö. Jos menee vuosia että voi harrastaa seksiä niin kyllä on epänormaalia. Ei ole kypsymättömyyttä jos haluaa omaa puolisoa. Verukkeita löytyy joillakin naisilla. Itse 3 raskautta ja imetystä läpikäyneenä voin sanoa että kausia tulee jolloin ei halua. Mutta ne on ohimeneviä, jos itse niin haluaa.

Saako tähän tukeutua vaikka lapset on "jo" 3 ja 4? Mä vielä elän heidän ehdoillaan ja mies tulee sitten top 10 listan häntäpäässä... :D

Mies top10-listan häntäpäässä? Mä en tollaisen lauseen perään kehtaisi kyllä hymiötä edes laittaa... Mikä kaikki sitten oikein menee miehen edelle, ja kauanko luulet miehen alistuvan tuohon...? Surullinen olen miehesi puolesta...

[QUOTE="eee";23057873]Mies top10-listan häntäpäässä? Mä en tollaisen lauseen perään kehtaisi kyllä hymiötä edes laittaa... Mikä kaikki sitten oikein menee miehen edelle, ja kauanko luulet miehen alistuvan tuohon...? Surullinen olen miehesi puolesta...[/QUOTE]

Kaikki, lapset, kotityöt, kouluasiat... Noh, siihen se on menny kun ite tekee kaiken. Meillä miehelle tulee ekana työ joten en mäkään enää osaa sitä ukkoa asettaa etusijalle.

Ei seksi ole velvollisuus, mutta kyllä mun mielestä suhteessa tai muualla joku mättää jos ei halua ollenkaan. Onko sulla kenties joku lääkitys, ehkäisy tms joka voisi vaikuttaa? Oletteko käyneet missään parisuhdeterapiassa tai keskustelleet siitä vaihtoehdosta miehesi kanssa? Seksualisuus on osa ihmistä ja auttaa mm. rentoutumaan sekä lisää onnellisuutta, siihen kannattaa panostaa eikä sen todellakaan pitäisi olla vain miehelle antamista. Onko miehesi vaan niin huono sängyssä ettei saa sinua syttymään vai onko teillä joskus mennyt hyvin? Mikä sai sinut silloin syttymään? Kiihotutko muuten hyvin, esim. erottisista novelleista tai leffoista? Harrastatko itsetyydytystä kuitenkin? Kumma jos ei mikään seksiin liittyvä haluta.

Höpö höpö. Jos menee vuosia että voi harrastaa seksiä niin kyllä on epänormaalia. Ei ole kypsymättömyyttä jos haluaa omaa puolisoa. Verukkeita löytyy joillakin naisilla. Itse 3 raskautta ja imetystä läpikäyneenä voin sanoa että kausia tulee jolloin ei halua. Mutta ne on ohimeneviä, jos itse niin haluaa.

No en tarkoittanut ihan vuosissa selibaattia...lähinnä tuota ekojen kuukausien hormonimyllerrystä. Tosin..jos seassa on väsymystä ja masennusta, voi halujen herääminen vähän viivästyä. Meillä luvattiin myötä ja vastamäessä olla yhdessä ;-)
Molempia on riittänyt.

Onko miehes ihan OK sen asian kanssa, että panee sua vaikkei sua kiinnosta? Ei voi olla terveellistä...

Ite ainakin ihan rehellisesti pihtaan jos ei kiinnosta. Jos mies kiukuttelee sen takia niin aivan sama. Jos mies ottaa eron sen takia niin aivan sama.

Minua ei kukaan käytä hyväkseen.

Jossain on viisaasti sanottu, että kumppani pitäisi laittaa ykköseksi elämässään, ei lapset, kotityöt yms. Koska vanhempien hyvä parisuhde on perusta, jolle lapsen onnellinen elämä rakentuu :) Sitä kautta se on sitten myös lapsen etu.

Ei seksi ole velvollisuus, mutta kyllä mun mielestä suhteessa tai muualla joku mättää jos ei halua ollenkaan. Onko sulla kenties joku lääkitys, ehkäisy tms joka voisi vaikuttaa? Oletteko käyneet missään parisuhdeterapiassa tai keskustelleet siitä vaihtoehdosta miehesi kanssa? Seksualisuus on osa ihmistä ja auttaa mm. rentoutumaan sekä lisää onnellisuutta, siihen kannattaa panostaa eikä sen todellakaan pitäisi olla vain miehelle antamista. Onko miehesi vaan niin huono sängyssä ettei saa sinua syttymään vai onko teillä joskus mennyt hyvin? Mikä sai sinut silloin syttymään? Kiihotutko muuten hyvin, esim. erottisista novelleista tai leffoista? Harrastatko itsetyydytystä kuitenkin? Kumma jos ei mikään seksiin liittyvä haluta.

:headwall:

No kun ei KIINNOSTA. Mikään seksiin liittyvä. Kyllä se imetys vaan niihin hormoneihin vaikuttaa, usko tai älä.

Yhteistyössä