Olenko ainoa nainen jota seksi ei kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Me ollaan mieheni kanssa oltu jo useampi vuosi yhdessä, meillä on pieniä lapsia, molemmat käy töissä. Mies tekee tosi pitkiä työpäiviä joten lasten ja kodinhoito kaatuu minun harteille. Illalla kun on lapset saatu nukkumaan ja itsekin menossa nukkumaan niin alkaa seksin vonkaus ja minä haluaisin vain nukkua tai olla hetken itsekseni kun minkäänlaista omaa aikaa ei ole ja tällä hetkellä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Välillä tuntuu kuin olisin joku vitsin palvelija ensin hoidan kodin ja lapset ja sitten pitäisi vielä mieskin hoitaa :(

Täällä sama homma. Paitsi että mies ei vonkaa, koska hänkin on niin puhki illalla että molemmat vaan kaadutaan sänkyyn ja toivotaan että saadaan nukkua yö rauhassa ilman lasten heräilyä.

Taidat olla ylirasittunut, sellaisen kuvan tuosta äkkiseltään saa.

Itselläni taas näin kesäisin seksi kiinnostaa (en ole niin väsy kuin talvella) ja voisin kipata tuon miehen vaikka keskellä päivää "päikkäreille".

Et oo ainut...
Meillä on 1,5 vee lapsi, tosin unelmakäyttäytyjä, mutta hoitamisessa on hommaa ihan uupumiseen asti. Mies moottoripyöräilee ja käy salilla ja auttaa äitiään, eli mä hoidan lapsen työpäivän jälkeen. Onneksi se auttaa kotitöissä ja tekee pihatyöt.
Illalla kun saan lapsen nukkumaan, kaadun sohvalle ja haluan vaan olla. Hyvä kun jaksan syödä jotain järkevää. Lisäksi uusi raskaus on aluillaan, niin pieni pahoinvointi on päällä kokoajan.
SEksiä tähän yhtälöön, kiitos ei. Ikävä asia miehelle...

ja meillä se pihtari on mies.... että ymmärrä todellakin miten tuskaista teidä miehillä on kun eivät saa vaikka kuinka haluaisivat... kyllä siinä kärsii..

Kun sun lapset kasvaa tilanne muttuu. Kun meillä nuorin 3v... Niin helpotti elämää ja jäi energiaa seksiinkin... Enempi... Pienellä liekillä pikkulapsi aika... Nyt taas roihuaa....

Kun sun lapset kasvaa tilanne muttuu. Kun meillä nuorin 3v... Niin helpotti elämää ja jäi energiaa seksiinkin... Enempi... Pienellä liekillä pikkulapsi aika... Nyt taas roihuaa....

Näin siis ihannetilanteessa, hyvin usein se kun ollaan vuosia huonoilla kantimilla , niin sitten kun olisi aikaa ei enää kiinnosta kun on "kasvettu erilleen". Joka johtuu vain parisuhteen laiminlyömisestä, niin seksuaalisesti kuin muutenkin yleensä.

Ihan kuin olisin omaa kirjoitusta lukenut :) Et ole ainoa. Meillä just noin ja mies kinuaa melkein joka ilta ja suuttuu kun/jos saa kieltävän vastauksen. En ymmärrä sitä jos joskus haluaisin vaan istua sohvalla miehen kainalossa ja olla lähekkäin niin miehelle miltei jokainen halaus yms. merkkaa sit sitä että pannaan.
Olen jopa miettinyt sitä liekkö minun haluttomuuteen syynä hormonikierukka. Minä kun olin vielä raskausaikaan asti se joka meillä oli se kinuaja seksin suhteen. Lapsi kun syntyi niin en tietty voinut kuvitellakaan niissä kivuissa alkavani harrastamaan seksiä, mutta kierukan oton jälkeen (jälkitarkastuksen aikoihin) seksihalut ikään kuin hävisi kokonaan.
Pitäisiköhän tuo vekotin poistattaa jos auttaisi asiaa :)

No ensinnäkin, ei sen kämpän tarvitse koko ajan olla putipuhdas. Mulla ainakin tulis kauhee ikävä miestä, jos kerran tekee pitkää päivää töissä. Eli varmaan haluisin seksiä. Tosin mulla ei kokemusta kuin yhdestä lapsesta.

Mä olin ensimmäisessä suhteessa se pihtari kun seksi ei silloin jaksanut yhtään innostaa ja senaikainen poikaystävä oli melkoisen innokas, mut nyt, päälle 30v intoa olisi vaikka kuinka, mutta miestä väsyttää aina. Mä voisin harrastaa seksiä vaikka 2x pvässä missä vain jos tilanne antaa vain myöden, mut joudun tyytymään 2-3x kk pikaiseen peitonalla- sessioon. Nyt ihan harmittaa miks aikanaan pihtasin vaik olis ollut mahdollisuus=D