seksi ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti
marianne
mikäköhän mussa on vikana, kun en tykkää yhtään seksistä ja pelkkä ajatteleminen saa mut voimaan pahoin. ollaan miehen kans yritetty saada lasta, mut ei siitäkään tuu mitään. :( en vain halua toista niin iholle ja lähelle. välttelen seksiä niin paljon kuin vain voin. en edes ole varma haluanko lasta, sillä epäilen olisiko minusta äidiksi.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Oletko ajatellut terapiaa? Oletko aina tuntenut näin vai ovatko nämä tuntemukset uusia?
en ole ajatellut terapiaa. olen aina tuntenut tällä tavalla.
Saatat olla aseksuaali. Terapiaa tarkoitin lähinnä tuon itsetuntosi takia, jos kerran koet, ettet olisi tarpeeksi hyvä vanhemmaksi.

vieras
mikäköhän mussa on vikana, kun en tykkää yhtään seksistä ja pelkkä ajatteleminen saa mut voimaan pahoin. ollaan miehen kans yritetty saada lasta, mut ei siitäkään tuu mitään. :( en vain halua toista niin iholle ja lähelle. välttelen seksiä niin paljon kuin vain voin. en edes ole varma haluanko lasta, sillä epäilen olisiko minusta äidiksi.
mitä sun mies ajattelee tuosta? kokeeko loukkaavana?

marianne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä sun mies ajattelee tuosta? kokeeko loukkaavana?
harmittaahan se meitä kumpaakin, mutta mies ymmärtää ja tukee minua. ei ole kertaakaan painostanut tai haukkunut minua.

mia
Täällä samanlainen seksinvihaaja. Meillä tosin on 2 lasta. En koskaan ole oppinut tykkäämään seksistä, monta kumppania on ollut. Mitään raiskauksia tms. ei ole taustalla, seksi vaan on minusta ällöttävää ähkimistä. Sotkuista ja likaista, ja toinen liian lähellä. Olen aina ollut luonteeltani yksinäinen susi, ehkä siksi etoo päästää ketään noin lähelle...

Joskus näinkin
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Täällä samanlainen seksinvihaaja. Meillä tosin on 2 lasta. En koskaan ole oppinut tykkäämään seksistä, monta kumppania on ollut. Mitään raiskauksia tms. ei ole taustalla, seksi vaan on minusta ällöttävää ähkimistä. Sotkuista ja likaista, ja toinen liian lähellä. Olen aina ollut luonteeltani yksinäinen susi, ehkä siksi etoo päästää ketään noin lähelle...
Täällä kans yksi, joka ei seksuaalisesti aktiivinen. Ei todellakaan innosta. Ei oo koskaan innostanut isommin. Varmaan jotenkin liittyy noihin hormoneihinkin, en tiedä. Onhan tuo hyvä, että löytyy kohtalotovereita.

kahden lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Joskus näinkin:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Täällä kans yksi, joka ei seksuaalisesti aktiivinen. Ei todellakaan innosta. Ei oo koskaan innostanut isommin. Varmaan jotenkin liittyy noihin hormoneihinkin, en tiedä. Onhan tuo hyvä, että löytyy kohtalotovereita.

Suorastaan ihan mukavaa kuulla, että teitä on muitakin kaltaisiani. Mä en varsinaisesti vihaa seksiä, mutta se on melkeinpä yhdentekevää mulle. Tunnen kyllä mielihyvää ja voin saada loppuhuipennuksenkin aktissa, mutta silti se ei vaan erityisemmin innosta. Mä syytän asiasta osittain hormooneja.

ksl
Aika vaikea tilanne :( toisaalta tuttukin, koska itse nautin seksistä, mut jos joku sitä vaatii ja kinuaa koko ajan niin eipä mieleni enään teekkään. Se että tavalla tai toisella painostetaan niin ahdistaa todella paljon.

Aika paljon on näitä seksiongelmia... toisilla on liian vähän ja jotkut toiset ei sit usein edes halua... mä haluaisin kovasti ja tarviisin seksiä, mut sit toinen ei kiinnostunut.. Pakko yrittää keksiä ilmareikiä, et sais itselleen edes jotain tyydytystä

Hate-X
Olen 50+ mies,olen kyllästynyt seksiin täydellisesti...ahdistaa vaimon vonkaus,olen kuulemma vastuussa hänen tyydyttämiestä. Rakastan häntä eniten maailmassa...mutta se pakkoseksi,puuuh !! :( . osoittaa mieltänsä minulle kun en saa itseäni syttymään millään muulla kuin bensiinillä ja sytkärillä... Nukkuu eri huoneessa ja patistelee lääkäriin. Kärsin asiasta erittäin paljon henkisesti.... En tiedä mitä tekisin asialle ?? Tekisi mieli laittaa naru kaulaan,koen olevani ahdistettuna nurkkaan,olen miehen irvikuva.

"Mimmi"
Mua ei kans seksi hotsita sit yhtään. Mä voisin elää koko elämäni ilma, mutta kun ukko kinuaa, niin on ihan pakko juskus väkisin suostua tai tulee aiva mahdoton tappelu. Mä en oo edes harrastanut omaa kivaa koko elämässäni kuin parin typerän testin verran.

Yhteistyössä