Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Teenlitku ja sankkuli
ja peppari on kolmen kärki.
miten nuo kaks viimestä liittyy asiaan. vai onko mennyt jotain ohi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Teenlitku ja sankkuli
ja peppari on kolmen kärki.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:miksiköhän mä en koskaan pääse näille mielisairain-sekopäisin listoille...vaikka mullahan se vastaa nykiikin, päivittäin, eikä noissa ruuveissakaan ole kehumista, jos niitä alkujaan on edes ollut, niin suurin osa tippunut vuosien varrella, ja loput mitä EHKEN on ovat ruostuneita... :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:miksiköhän mä en koskaan pääse näille mielisairain-sekopäisin listoille...vaikka mullahan se vastaa nykiikin, päivittäin, eikä noissa ruuveissakaan ole kehumista, jos niitä alkujaan on edes ollut, niin suurin osa tippunut vuosien varrella, ja loput mitä EHKEN on ovat ruostuneita... :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:miksiköhän mä en koskaan pääse näille mielisairain-sekopäisin listoille...vaikka mullahan se vastaa nykiikin, päivittäin, eikä noissa ruuveissakaan ole kehumista, jos niitä alkujaan on edes ollut, niin suurin osa tippunut vuosien varrella, ja loput mitä EHKEN on ovat ruostuneita... :attn:
Onks sulla muuten kaikki ruuvit tallessa, kun tälläseen ketjuun haukuttavaksi änkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:miksiköhän mä en koskaan pääse näille mielisairain-sekopäisin listoille...vaikka mullahan se vastaa nykiikin, päivittäin, eikä noissa ruuveissakaan ole kehumista, jos niitä alkujaan on edes ollut, niin suurin osa tippunut vuosien varrella, ja loput mitä EHKEN on ovat ruostuneita... :attn:
Mä en pääse ikuna listalle. En edes tähän listaan vaikka olen seko.
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:miksiköhän mä en koskaan pääse näille mielisairain-sekopäisin listoille...vaikka mullahan se vastaa nykiikin, päivittäin, eikä noissa ruuveissakaan ole kehumista, jos niitä alkujaan on edes ollut, niin suurin osa tippunut vuosien varrella, ja loput mitä EHKEN on ovat ruostuneita... :attn:
Mä en pääse ikuna listalle. En edes tähän listaan vaikka olen seko.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Taidat olla liian vähän, sekopää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merianna pääsee listoille ketjuissa joissa laitetaan että laitas pari kuvaa itsestäsise ei kai varsinaisesti ole sekopäisyyttä, huomion hakuisuutta kenties
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Voitin niukasti, mä pääsin kerran itserakkaimpien listalle!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merianna pääsee listoille ketjuissa joissa laitetaan että laitas pari kuvaa itsestäsise ei kai varsinaisesti ole sekopäisyyttä, huomion hakuisuutta kenties
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merianna pääsee listoille ketjuissa joissa laitetaan että laitas pari kuvaa itsestäsise ei kai varsinaisesti ole sekopäisyyttä, huomion hakuisuutta kenties
![]()
Kyllä se on sekopäisyyttä laittaa naamavärkkikuviaan tälläselle palstalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merianna pääsee listoille ketjuissa joissa laitetaan että laitas pari kuvaa itsestäsise ei kai varsinaisesti ole sekopäisyyttä, huomion hakuisuutta kenties
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merianna pääsee listoille ketjuissa joissa laitetaan että laitas pari kuvaa itsestäsise ei kai varsinaisesti ole sekopäisyyttä, huomion hakuisuutta kenties
![]()
niin tai se että laittaa kuvan tälläisestä naamavärkistä ylipäätään millekkään palstalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:BootyPepillä myös nykii, ei tartte kuin avata mikä tahansa kuvapino, niin siellähän se lehmännaama on jossain kaariasennossa letit päässä kuin vähämielinen mollamaija ikään.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:![]()
![]()
![]()
Voi luoja nyt mä repesin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:![]()
![]()
![]()
Voi luoja nyt mä repesin![]()
![]()
kipinäinensääri on myös sekopää kastia latex-vaatteineenja että anopille pitivät kuunnelman aiheeseen liittyen. Voi anoppi parkaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:BootyPepillä myös nykii, ei tartte kuin avata mikä tahansa kuvapino, niin siellähän se lehmännaama on jossain kaariasennossa letit päässä kuin vähämielinen mollamaija ikään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ja sirkka on samaa sarjaa BootyPepin kanssa noissa kuvapinoissa.. mutta sirkka ei vaan ole ihan niin sekopäisen näkönen kuin se ammusilmä.. sirkalla on nätit silmät.