Sekopäisimmät palstalaiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiesin:
Arvasin kun seurasin tuota toista ketjua että poppaliinalla on joku exä ja siksi täällä skitsoilee kaikille joita luulee kyseiseksi ihmiseksi! :D

Eiköhän melkeen kaikilla ole joku eksä?

Lisäksi oikeasti monen exä täällä kyylää ja seikkailee. Todistettavastikin.

Joo, onhan kaikilla varmasti exä ellei jopa parikin, mutta aika kummallista että poppaliina luulee jokaista rekisteröimätöntä kyttääväksi exäkseen. Aikaisemmassa ketjussa hyökkäsi aloitajan kimppuun koska luuli tätäkin entisekseen :D

minäkin ilmoittaudun :wave:
muakin on poppaliina luullut eksäkseen muutamankin kerran ja hyökkinyt kimppuuni eikä ole uskonut sitten millään että olen ihan nainen enkä koskaan edes nähnyt kyseistä sekopäänaikkosta :D

Jaa, tätä on siis tapahtunut muulloinkin kuin tänään ja minulle :D Huhhuh

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Grace homofobioineen sekä homofoobisine lastenkasvatus metodeineen on myös ehdotonta kärkikastia. Ja jos vaan on kuvaketju niin siellä kalastelee kehuja hän, photoshopattuine kuvineen ;)

Ei oo photoshopattu hänen kuvat. Olen nähnyt hänet ihan livenä ja hän on todella hätkähdyttävän kaunis. Hänessä on sellaista, mitä ei näy kuvissa, joten kuvat eivät edes tee hänestä oikeutta.

Grace homofobioineen sekä homofoobisine lastenkasvatus metodeineen on myös ehdotonta kärkikastia. Ja jos vaan on kuvaketju niin siellä kalastelee kehuja hän, photoshopattuine kuvineen ;)

Ei oo photoshopattu hänen kuvat. Olen nähnyt hänet ihan livenä ja hän on todella hätkähdyttävän kaunis. Hänessä on sellaista, mitä ei näy kuvissa, joten kuvat eivät edes tee hänestä oikeutta.

Näinhän se menee, kun kaunis laittaa kuvan on muokattu tai ruma

Alkuperäinen kirjoittaja Jestas:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiesin:
Arvasin kun seurasin tuota toista ketjua että poppaliinalla on joku exä ja siksi täällä skitsoilee kaikille joita luulee kyseiseksi ihmiseksi! :D

Eiköhän melkeen kaikilla ole joku eksä?

Lisäksi oikeasti monen exä täällä kyylää ja seikkailee. Todistettavastikin.

Joo, onhan kaikilla varmasti exä ellei jopa parikin, mutta aika kummallista että poppaliina luulee jokaista rekisteröimätöntä kyttääväksi exäkseen. Aikaisemmassa ketjussa hyökkäsi aloitajan kimppuun koska luuli tätäkin entisekseen :D

minäkin ilmoittaudun :wave:
muakin on poppaliina luullut eksäkseen muutamankin kerran ja hyökkinyt kimppuuni eikä ole uskonut sitten millään että olen ihan nainen enkä koskaan edes nähnyt kyseistä sekopäänaikkosta :D

Jaa, tätä on siis tapahtunut muulloinkin kuin tänään ja minulle :D Huhhuh

Ääni tulee hänelle täältäkin. Tullut sen verran seurattua sitä pöllöilyä.

Muistaako kukaan enää kun poppaliina puolusti henkeen ja vereen sitä Aksua? Haukku ja hyökkäili kaikissa ketjuissa missä joku mietti että onko siinä kaikki ihan ok. Puolusti sitä vielä kun se oli jo selvillä että on muuta kuin mitä kerto.

Poppaliina oli niin palavasti rakastunut Aksuun, että ei halunnut millään uskoa, ettei Aksua ole olemassakaan. Kaikki yöt täällä(kin) chattailivät kahden ja oli niin herkkää.

hah, mieki muistan tämän. :D

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Aika tyhmiä nää tällaiset ketjut. Miksi pitää varta vasten perustaa ketju, jossa saa oikein luvan kanssa haukkua muita? Eikö teille riitä se, että jo tavallisissaakin ketjuissa ootte kuin suseja toisillenne?

Näinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja 9:
onko savanna bannukakkuineen vielä palstalla? jos on, niin hän.

Tästäkin pakko olla eri mieltä. Mun mielestä taas hauska, erikoinen ja mukava :)

Mäkin tykkään Savannasta. Ja mitä sen huonoon suomeen tulee, niin kyllä mä ainakin ihan hyvin saan selvän sen kirjoituksista. Jos nyt joku sekava pitää sanoa, niin se Mrs Shillelagh.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mrs Shillelagh on ehdottomasti sekavimmasta päästä :)

Mun mielestä tosi mukava tyyppi. :)

Peesi. Mukavia keskusteluja on eilenkin tullut käytyä :)

En tiiä vihaako se sit harmaita, on pari kertaa hypänny mun silmille ihan kummallisista asioista. Oon huomannu että tekee samaa muillekkin harmaille.

Yhteistyössä