Sekopäisimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
No sehän on ihan selvä feikki/provo ja eiköhän kaikki sen tiedä? Niin ainakin olen kuvitellut. :eek: Hänen juttunsa ovat hauskaa viihdettä ja ihmiset tykkää mennä siihen mukaan. Aksun tyyppiset feikit on eri juttu, semmosissa ei ole mitään hauskaa.
Mun täytyy tytsi sanoa ihan vilpittömästi, että en ole lainkaan varma ewin provoudesta, ottaen huomioon muita asioita, on hän ainakin todella omistautunut roolilleen. :D

noh
Luettuani sen ketjun siitä oikeuslääkääristä vai mikä lie niin sen perusteella sanoisin että tytsi-89 on aika outo. Tai no ainakin hyväuskoinen. Mutta sehän ei välttämättä ole huono asia.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ewi.

On kyllä varmaan feikki, sillä ei kukaan voi kirjoittaa niin. Voin kuvitella mitkä räkänaurut se vetää kun ihmiset menevät lankaan.
No sehän on ihan selvä feikki/provo ja eiköhän kaikki sen tiedä? Niin ainakin olen kuvitellut. :eek: Hänen juttunsa ovat hauskaa viihdettä ja ihmiset tykkää mennä siihen mukaan. Aksun tyyppiset feikit on eri juttu, semmosissa ei ole mitään hauskaa.
Mitä tämä Aksu teki?

aijaa
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kaikki jotka kehittävät itselleen toisen henkilöllisyyden ja vetävät roolinsa täydellisesti saaden kiksejä siitä että muut uskovat heidän juttuihinsa.
Paitsi ewi, joka on ihq :heart:
Juu se on eri asia :p
En ole nähnyt kertaakaan tän hehkutetun ewin kommentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Luettuani sen ketjun siitä oikeuslääkääristä vai mikä lie niin sen perusteella sanoisin että tytsi-89 on aika outo. Tai no ainakin hyväuskoinen. Mutta sehän ei välttämättä ole huono asia.
En ole hyväuskoinen, mutten myöskään epäile kaikkea, kuten moni siinä ketjussa. Ajattelen niin, että aito, kunnes toisin todistetaan. :) En mä väitä 100% varmasti tietäväni, että KAIKKI Blumen kertoma on totta. Katson kuitenkin asiaa hiukan eri kantilta kuin muut siinä ketjussa, koska olen tutustunut häneen enemmän. Feikki tai ei niin pidän ko. ihmisestä joka tapauksessa. =)

Yhteistyössä