No just..Alkuperäinen kirjoittaja Väliaikainen harmaa:Mun mielestä kaikki harmaat nimimerkit on raukkamaisia ja typerimmät kommentit tulee juuri heiltä. Itsekin kirjoitan nyt harmaana, koska haukuthan tästä tulee.
Yleensä siis kirjoitan aina omalla nimimerkilläni.
Paitsi ewi, joka on ihq :heart:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Kaikki jotka kehittävät itselleen toisen henkilöllisyyden ja vetävät roolinsa täydellisesti saaden kiksejä siitä että muut uskovat heidän juttuihinsa.
Vaikka olisikin mukana jutussa ei se sitä tarkoita että olisi mennyt lankaan/uskoo juttuun. Taisit itse mennä lankaanAlkuperäinen kirjoittaja =):Ewi.
On kyllä varmaan feikki, sillä ei kukaan voi kirjoittaa niin. Voin kuvitella mitkä räkänaurut se vetää kun ihmiset menevät lankaan.
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä... siis objektiivisesti ajateltuna olen minä itse ja sitten kun sinä ajattelet subjektiivisesti niin minä olen edelleen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Objektiivisesti ajatellen minä itse, subjektiivisesti kaikki muut.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Hyvin sanottu, olen samaa mieltä... siis objektiivisesti ajateltuna olen minä itse ja sitten kun sinä ajattelet subjektiivisesti niin minä olen edelleen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Objektiivisesti ajatellen minä itse, subjektiivisesti kaikki muut.
Rukoilijasirkka ja Mrs Shillelagh on mukavia ja fiksuja tyyppejä. Ei yhtään sekopäitä.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mrs Shillelagh, Herra Majuri, Lunatic, Teenlitku, Rukoilijasirkka, Savanna, Rollolainen. Tässä nyt muutamia näin alkuun.
No sehän on ihan selvä feikki/provo ja eiköhän kaikki sen tiedä? Niin ainakin olen kuvitellut. Hänen juttunsa ovat hauskaa viihdettä ja ihmiset tykkää mennä siihen mukaan. Aksun tyyppiset feikit on eri juttu, semmosissa ei ole mitään hauskaa.Alkuperäinen kirjoittaja =):Ewi.
On kyllä varmaan feikki, sillä ei kukaan voi kirjoittaa niin. Voin kuvitella mitkä räkänaurut se vetää kun ihmiset menevät lankaan.