Sekopäisimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
Väliaikainen harmaa
Mun mielestä kaikki harmaat nimimerkit on raukkamaisia ja typerimmät kommentit tulee juuri heiltä. Itsekin kirjoitan nyt harmaana, koska haukuthan tästä tulee.
Yleensä siis kirjoitan aina omalla nimimerkilläni.

..
Alkuperäinen kirjoittaja Väliaikainen harmaa:
Mun mielestä kaikki harmaat nimimerkit on raukkamaisia ja typerimmät kommentit tulee juuri heiltä. Itsekin kirjoitan nyt harmaana, koska haukuthan tästä tulee.
Yleensä siis kirjoitan aina omalla nimimerkilläni.
No just.. :D

ev
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ewi.

On kyllä varmaan feikki, sillä ei kukaan voi kirjoittaa niin. Voin kuvitella mitkä räkänaurut se vetää kun ihmiset menevät lankaan.
Vaikka olisikin mukana jutussa ei se sitä tarkoita että olisi mennyt lankaan/uskoo juttuun. Taisit itse mennä lankaan :LOL:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Objektiivisesti ajatellen minä itse, subjektiivisesti kaikki muut. :whistle:
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä... siis objektiivisesti ajateltuna olen minä itse ja sitten kun sinä ajattelet subjektiivisesti niin minä olen edelleen :wave:
:LOL:

Hienosti siteerattu ja tulkittu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ewi.

On kyllä varmaan feikki, sillä ei kukaan voi kirjoittaa niin. Voin kuvitella mitkä räkänaurut se vetää kun ihmiset menevät lankaan.
No sehän on ihan selvä feikki/provo ja eiköhän kaikki sen tiedä? Niin ainakin olen kuvitellut. :eek: Hänen juttunsa ovat hauskaa viihdettä ja ihmiset tykkää mennä siihen mukaan. Aksun tyyppiset feikit on eri juttu, semmosissa ei ole mitään hauskaa.

Yhteistyössä