Sekoan tähän pelkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja humalainen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

humalainen akka

Vieras

2 viikkoa sitten olin laivalla. Olin hirveässä humalassa, aivan kaatokännissä (joo oma vika, ei tarvitse kertoa). Menin nukkumaan, kaverini toi porukkaa jatkoille, heräsin siihen, että joku tyyppi oli päälläni ja reidet oli sotkussa. Laivapoliisit hälytettiin selvittämään asiaa, miehen kaveri todisti, että olivat vaan juoneet viiniä kaverini järjestämillä jatkoilla ja kukaan ei ole tosiaan tehnyt mitään. Asia meni tukevan humalani piikkiin, vaikka totta puhuen silloin tunsin itseni vesiselväksi. OLEN SIIS AIVAN VARMA, ETTÄ YHDYNTÄ ON TAPAHTUNUT

En ole uskaltanut tietysti harrastaa mieheni kanssa seksiä, enkä missään nimessä voi kertoa hänelle asiasta, syytän itseäni tapahtuneesta. Milloin kaikki mahdolliset taudit näkyy testissä? Entäs HIV, kuinka todennäköinen on saada se? Olen yrittänyt pestä itseäni kaikesta saastasta, taitaa likaisuus olla henkisellä puolella, sekoan varmaan pian. Tämä on ihan kamalaa. Tein päätöksen absolutismista tämän tapahtuneen jälkeen.

Raiskauskriisikeskus Tukinainen neuvoo ja auttaa maksuttomasti:

Maksuttomat neuvontapuhelimet
Kriisipäivystys,
puh. 0800-97899, ma-pe
klo 9-15, la-su klo 15-21, pyhinä ja niiden aattoina klo 15-21.

Kriisiapua seksuaalisen hyväksikäytön ja väkivallan kysymyksissä. Tietoa tukinaisen kriisityön palveluista.

Juristipäivystys,
puh. 0800-97895, ma-to
klo 13-16.

Tietoa ja neuvontaa seksuaalirikosasioissa. Henkilökohtaiset ajanvaraukset ja oikeusavustukset.

ISO HALAUS.

Niin ja kertomasi perusteella sinä olet mennyt nukkumaan ja heräät siihen että joku on päälläsi. Syy ei missään tapauksessa ole sinun. Mutta en halua väheksyä tuntemuksiasi, uskon kyllä että itsellä olisi ihan samanlainen olo. Voimia asian selvittämiseen! :)

vaikka olisi kuinka kännissä asia olisi pitänyt viedä eteen päin. Eli näytteet mm. sperma olisi pitänyt ottaa heti kun tuo tapahtui! Jos olet sammuneena ja joku on sinut raiskannut, niin sehän on selvä oikeusjuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vaikka olisi kuinka kännissä asia olisi pitänyt viedä eteen päin. Eli näytteet mm. sperma olisi pitänyt ottaa heti kun tuo tapahtui! Jos olet sammuneena ja joku on sinut raiskannut, niin sehän on selvä oikeusjuttu.

peesi tähän! taitaa laivapoliisit olla sitä mieltä että parempi kuin tämmösistä ei puhuta..huonoa mainosta.

Raivostuttaa sun puolesta!!!

Varaa aika lääkäriin nyt ihan ensin ja sieltä kautta pääset testeihin, toinen on sun paikkakuntas ehkäsyneuvola, siellä saat käydä muistaakseni ilmaseks tekee noi sukupuolitauti testit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, olen päättänyt etten tee tästä mitään juttua, koska fiksulla käytöksellä en tässä tilanteessa nyt olisi

Tärkeintä on nyt, että saat käytyä lääkärissä ja suljettua pois mahdolliset tartunnat. Ja hieno päätös tuo, että jätät kännäilyt vastedes. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, olen päättänyt etten tee tästä mitään juttua, koska fiksulla käytöksellä en tässä tilanteessa nyt olisi

Sinä teet kaikille naisille karhunpalveluksen tuolla päätöksellä!

Soita tuonne Tukinaisen auttavaan puhelimeen. ovat erittäin ammattitaitoisia.

Joka tapauksessa sinun on paras jossain vaiheessa päästä puhumaan tästä tapahtumasta sellaisen ihmisen kanssa joka ymmärtää ja osaa tukea sinua ja auttaa. Sillä, että "et aio tehdä tästä mitään juttua" et pysty tekemään tapahtumaa olemattomaksi. Tapahtunut on sinun mielessäsi jo, ja se pitää sieltä purkaa pois, tai sairastut.

hanki apua!

En ymmärrä miksi et kerro miehellesi. Nyt ehdottomasti heti hoidat sen ja kerrot mitä tapahtui. Miehen pitäisi ymmärtää. Raiskausha tuo on, olit sinä itse missä kunnossa tahansa. Sillä ei ole merkitystä. Ja oletko siis varma, että sinut on raiskattu? Etkö siis huomaa, että onko siellä värkissä käyty vai ei? Kyllä aikuinen se spermankin tunnistaa taatusti. Housut oli nilkoissa sulla vai?

Ja heti ku olet kertonut miehellesi niin lääkäriin testeihin.

Aikuisen ihmisen valinta paljonko juo, et ole tehnyt mitään väärin. Se, joka päältäsi löytyi on suuri väärintekijä!!! Hänet on saatava vastuuseen teostaan. Voimia sulle, kehotan kertomaan miehellesi ja puhumaan ammattiauttajan kanssa. Koita selvitä!!!

En ymmärrä miksi et kerro miehellesi. Nyt ehdottomasti heti hoidat sen ja kerrot mitä tapahtui. Miehen pitäisi ymmärtää. Raiskausha tuo on, olit sinä itse missä kunnossa tahansa. Sillä ei ole merkitystä. Ja oletko siis varma, että sinut on raiskattu? Etkö siis huomaa, että onko siellä värkissä käyty vai ei? Kyllä aikuinen se spermankin tunnistaa taatusti. Housut oli nilkoissa sulla vai?

Ja heti ku olet kertonut miehellesi niin lääkäriin testeihin.

En tiedä ymmärtääkö kukaan, mutta en tosiaan voi sanoa miehelleni. Liittomme loppuu siihen. On sanonut ennenkin minulle, että omasta kunnosta tulee huolehtia, ettei mitään satu. Joskus pikkujouluista tulossa minulta varastettiin käsilaukku, oli silloinkin vihainen.

Joo, selvästi alapäässä on käyty, on tosi kipeä ja spermaa oli reisillä

Raiskaus on kumminkin aika paljon pahempi asia kuin käsilaukun vienti, kyllä miehesi pitäisi osata tukea sinua! Käy tk:ssa otattamassa kaikki mahdolliset sukupuolitautitestit, niin saat mielenrauhan. Toivottavasti mitään ei ole tarttunut, onneksi suurin osa sukupuolitaudeista on hoidettavissa, henkisen puolen toipuminen onkin vaikeaa. Ymmärräthän, ettei sinun tarvitse hävetä, tapahtunut ei ole sinun vikasi vaan sen miehen syytä täysin. Voimia!

Voi itku. Iso :hug:

Sinun naispuoleinen kaverisiko niitä miehiä sinne hyttiin toi. Mielestäni osuus asiaan on kyllä hänelläkin. Näkikö hän tapahtuneen?

Kyllä minä menisin sinuna lääkäriin, puhumaan ja varmaan myös testeihin. Ja soita ihmeessä tuonne tukinaiseen.

Muista, että SINÄ et ole syyllinen mihinkään. Kyllä sängyssään täytyy saada rauhassa olla, vaikka sitten olisi 6 promillen humalassa. Olen ihan raivoissani puolestasi!

:hug:

Yhteistyössä