Sekoaako teidän kaverit Facebookissa eron jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "Mikuli"
  • Ensimmäinen viesti
"Mikuli"
Seuraillut olen tässä jo pidemmän aikaa eronneiden toimintaa Facebookissa. Kaikki tuntuvat taantuvan teinarin tasolle. Naispuoliset eronneet: bissee, viinii, terdee, enoomikäänmamma vaan hotmama, tuhat ihguu selfietä päivässä. Miespuoliset eronneet: tuhat ihguu selfiee + muksut mukana, huomatkaanytkuinkahyväisämäoon. Ihan kun siellä olis nyt joku kilpailu meneillään. Yäh, kun hävettää kavereiden puolesta.
 
"jen"
Oon huomannut saman :DDD

Kun ollaan pariskuntana: mitään ei laiteta faceen. Erotaan: miehet laittaa kuvia lapsien kanssa ja naiset bailaa ja tuntuu ettei lapsia näy missään :D
 
Meinasin yksi päivä kysyä lähes samaa. Tai että mikä keski-ikäisiin naisiin menee eron jälkeen, kun ne muuttuu ihan erilaisiksi ja hylkää kaikki vanhat periaatteet yms. Yhtäkkiä joku entinen uskovainen onkin niin kaunis rietas ja onnellinen, korkkarit katossa, vanha nainen hunningolla.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
hmmm....
siinä erossa kun elämä "pikkusen" muuttuu ja haluaa vielä olla haluttava. Haluaa ehkä sen uuden kumppaninkin hurmata... noh, ymmärrän täysin tuota käytöstä. Tosin osaa ne varatutkin ja naimisissa olevat laittaa selfie kuvia ja bailausreissuistaan päivityksiä. Ja oonpa ollut reissussa ainut sinkku ja naimisissa olevat hilluivat siellä miesten kauloissa. Kattelin hommaa "huuli pyöreenä", että voi ne varatutkin "seota" ku niikseen tulee.
 
Varmaan riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Itteäni ei eron tienoilla tai jälkeen kiinnostanut pätkääkään päivitellä mitään facebookkiin. Jossain vaiheessa rupesin silloin tällöin päivittelemään jotain lapsesta, koirasta tai hassuista sattumuksista, en kuitenkaan usein.

Biletyspostaukset ja selfiet on ihan ok, mutta ei mun tyyliä.
 
vvvv...
Yhdestä kaverista tietää aina millon on taas ero tullu. Faceen tulee joku biisipäivitys tyyliin "seison omilla jaloillani" ja joku frendsie kuva baarista tekstillä "ystäviin voi aina luottaa"

Joskus tekis mieli kajauttaa sille, että mitäs jos seurustellesaskin seisoisit niillä omilla jaloillas ja muistaisit niiden ystävien olemassaolon myös sillon kun sulla on poikaystävä.
 
Itsekin Eronnut
[QUOTE="Mikuli";30193737]Seuraillut olen tässä jo pidemmän aikaa eronneiden toimintaa Facebookissa. Kaikki tuntuvat taantuvan teinarin tasolle. Naispuoliset eronneet: bissee, viinii, terdee, enoomikäänmamma vaan hotmama, tuhat ihguu selfietä päivässä. Miespuoliset eronneet: tuhat ihguu selfiee + muksut mukana, huomatkaanytkuinkahyväisämäoon. Ihan kun siellä olis nyt joku kilpailu meneillään. Yäh, kun hävettää kavereiden puolesta.[/QUOTE]

Mutta tuohan on täysin luonnollista, ei kai sitä kukaan halua ikisinkuksi jäädä, edes uusiosinkkuna.
Ne wanhat perhepotretti verkkarit ja villasukat jalassa ei oikein aja asiaansa uuspariutumisen kannalta, joten kumpikin sukupuoli viljelee sopivaa syöttimateriaalia, jonka uskoaa vastakkaista sukupuolta kiinnostavan.

Tuskin itsekään jäisit ikuisitki ajoiksi sohvalle suklaata syömään?

(Ei, minä en ole lainkaan facebookissa. Mutta muuten kyllä tuli toimittua ainakaan ym strereotypian mukaisesti. Tietenkin.)
 
Mutta tuohan on täysin luonnollista, ei kai sitä kukaan halua ikisinkuksi jäädä, edes uusiosinkkuna.
Ne wanhat perhepotretti verkkarit ja villasukat jalassa ei oikein aja asiaansa uuspariutumisen kannalta, joten kumpikin sukupuoli viljelee sopivaa syöttimateriaalia, jonka uskoaa vastakkaista sukupuolta kiinnostavan.

Tuskin itsekään jäisit ikuisitki ajoiksi sohvalle suklaata syömään?

(Ei, minä en ole lainkaan facebookissa. Mutta muuten kyllä tuli toimittua ainakaan ym strereotypian mukaisesti. Tietenkin.)
Kaikki eivät harrasta sitä facebookissa.
 
Mutsis
No mitä hittoa minä olen 23v. Että eiköhän noita ihmissuhteita ole ihan luonnollisesti ollut siinä matkan varrella. :eek:
Juu, 23 vuotiaalla on oikeastaan toivottavaa olla pari avioeroa takana ja jokunen lapsi tehtynä. Hittoako sitä säästelemään, ei järvi soutamisesta kulu,
Ihan luonnollisestihan siinä noita ihmissuhteita kertyy, kun tuon ikäisellä on lukion jälkeen ollut jopa nelisen vuotta opiskellakin, niin tokihan siinä sivussa vähän elämänkouluakin on käytynä.

Vai mitä?
 
dddd
[QUOTE="jen";30193799]Oon huomannut saman :DDD

Kun ollaan pariskuntana: mitään ei laiteta faceen. Erotaan: miehet laittaa kuvia lapsien kanssa ja naiset bailaa ja tuntuu ettei lapsia näy missään :D[/QUOTE]

Näköjään eron jälkeen aletaan elää sellaista elämää, jota ei ole ennen ollut. Naiset ovat pitäneet kotia pystyssä ja hoitaneet lapset, joten lopultakin on mahdollisuus päästä irrottelemaan. 'Poikamieselämää' viettäneet miehet taas haluavat todistella, että he ovat hyviä isiä, vaikka eroon asti on ollut vain oma napa, oma työ, omat menot ja omat harrastukset tärkeintä.
 
En ole huomannut tuollaista ilmiötä. Oikeastaan en edes tiedä suurimman osan facebook-kavereiden parisuhteista - suurin osa varmaan on edelleen samojen kanssa, mutta jos joku eroaa, niin mistä sen tietäisin. Läheisien ystävien suhdekuviot toki tiedän, heillä ei ole kauheasti eroja ollut eikä kuvatunlaista ilmiötäkään.
 

Yhteistyössä