Sekavia tunteita

• Viestiketjun aloittaja vakkari kai minäkin
  • Ensimmäinen viesti
vakkari kai minäkin
Minun ei suinkaan pitänyt enää koskaan tulla raskaaksi, mutta menkkojapa ei näy. Nyt mietin yksin istuessani kauhun sekaisin tuntein asiaa, töitä riittäisi nyt hyvin, rahaa olisi kiva tienata kun kaikkea kivaa piti hankkia ja taloa laitella, pihaa ja niin edelleen. Matkustushaaveitakin oli kun säästöönkin on saatu. Miehen kanssa on jo yhteistä aikaa. Meneekö kaikki nyt taas sitten sivu suun eikä mitään kivaa olekaan ikinä, alkaako kaikki tämä alusta just kun tästä päästiin? Ikävä kyllä tämä on mahdollista sillä ovulaation aikaan tuli oltua silleen ilman ehkäisyä ja testata en voi kun tässä talossa ei ole ollut tapana pitää varalla raskaustestejä.

Sä rutiset siitä kun oot ehkä raskaana kun olitte ilman ehkäsyä?Ja sun ei pitäny tulla enää raskaaksi?Kai sä ny hemmetti tiedät kuinka voi käydä jos harrastaa seksiä ilman ehkäsyä!!Aivan turhaan rutiset sielä se on sun oma moka!!Aikuinen ihminen :headwall:

napahössö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:34 vieras kirjoitti:
Sä rutiset siitä kun oot ehkä raskaana kun olitte ilman ehkäsyä?Ja sun ei pitäny tulla enää raskaaksi?Kai sä ny hemmetti tiedät kuinka voi käydä jos harrastaa seksiä ilman ehkäsyä!!Aivan turhaan rutiset sielä se on sun oma moka!!Aikuinen ihminen :headwall:
PEESI!!!!!!!!

Tiedän sinusta melkein kaiken
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 21:00 vakkari kai minäkin kirjoitti:
Minun ei suinkaan pitänyt enää koskaan tulla raskaaksi, mutta menkkojapa ei näy.

Ikävä kyllä tämä on mahdollista sillä ovulaation aikaan tuli oltua silleen ilman ehkäisyä
Miksi ihmeessä? Jos kerran et halunnut raskaaksi.

pakko harmaantua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:56 napahössö kirjoitti:
\
PEESI!!!!!!!!
Onko pakko lukea näitä jos noin ahistaa \|O :kieh: \|O
Se nyt vaan on elämä joskus yllättävää ja "vahinkojakin" voi sattua!
Ap:lle voimia,oli ratkaisu sitten mikä hyvänsä! Itse jouduin juuri tekemään elämäni raskaimman päätöksen, vaikka olin aina kuvitellut, etten koskaan, ikimaailmassa aborttiin päätyisi :'( Mutta sitä en tiedä, että selviänkö tästä koskaan...

Niin mut alkuperäisellä oli tavallaan harkiten ovulaation aikaan ilman ehkäisyä.. Mut silti tsemppiä ja selvitä ajatuksesi. Käsitin tosiaan et sulla ennestäänkin lapsia niin tuntuu vähän hassulta et miksei tämäkin saisi syntyä.. JOS olet raskaana :D

napahössö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:02 pakko harmaantua kirjoitti:
\
\
PEESI!!!!!!!!
Ap:lle voimia,oli ratkaisu sitten mikä hyvänsä! Itse jouduin juuri tekemään elämäni raskaimman päätöksen, vaikka olin aina kuvitellut, etten koskaan, ikimaailmassa aborttiin päätyisi :'( Mutta sitä en tiedä, että selviänkö tästä koskaan...
Ei mua millään lailla ahista, ihmetyttää vaan tosiaan et jos ei halua raskaaks niin miks on ilman ehkäisyä!! Eri asia ois jos on sattunu vahinko esim kortsu pettäny mut ku ei.. no siinähän nyt mietit mitä teet.

Positiivista ajattelua! :hug:
Kyllä tuo negalla ajattelu menee toivottavasti ohi, entä jos luottaisit siihen... =) Lapset on ihana asia.. Ja toivottavasti joskus ajattelet tästä ehkä tulevasta lapsesta että voi kun silloin niin olin vauvaa vastaan...ja näin ihana muksu meille tuli! =)
Joskus elämässä vaan tulee sellasia tilanteita, että pitää joustaa omasta mukavuudestaankin... Arvot voi mennä ainakin edelle... toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:11 napahössö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:02 pakko harmaantua kirjoitti:
\
\
PEESI!!!!!!!!
Ei mua millään lailla ahista, ihmetyttää vaan tosiaan et jos ei halua raskaaks niin miks on ilman ehkäisyä!! Eri asia ois jos on sattunu vahinko esim kortsu pettäny mut ku ei.. no siinähän nyt mietit mitä teet.
Niin, ei munkaan mielestä voi vahingoksi sanoa , jos on ilman ehkäsyä ollut ja lasta ei halua. Kyllä kaikkien pitäis tietää miten siinä voi käydä.
Ja silmiin pisti tuolta lause "ei mitään kivaa enää koskaan" (tms). Ymmärsin myös että sinulla on jo lapsia, etkö sitten ole kokenut mitään kivaa heidän kanssaan / elämänsä aikana? Aika karua...

Hei
Ymmärrän sekavat tunteesi :hug:

Meillä kävi vuosi sitten kevättalvella niin,että mentiin tyhmyyksissämme luottamaan "varmoihin päiviin".Mulla aina ollut säännölliset menkat,mutta sillä kerralla ovulaatio heitti kahdella viikolla!Tarkoitus,kenties?

No mutta.Oltiin kyllä ajateltu,että kaksi lasta riittää.Tämä olisi sitten kolmas.Oltiin ajateltu,että ei enää pikkuvauvoja tähän huusholliin.Kunhan kuopus vain kasvaisi(oli silloin 1v.).Pyöriteltiin aborttia mielessämme kahden päivän ajan.Minä itkin epätoivosta.Miten jaksaisin kahden niin pienen kanssa+4-vuotiaan..?Miten kävisi yhteisen arjen,kun oltaisiin miltei suurperhe?Sekavia ajatuksia oli minullakin..Sitten luin jostain,kuinka pienen alkion sydän jo lyö..Ja yhtäkkiä mies tokaisi:"En halua,että meidän pieni "tapetaan",miltei itku kurkussa :'( Se iski jonnekin tuonne syvälle ja sai ajttelemaan.

No,silti mies ei kuitenkaan ollut ihan varma,teemmekö oikean päätöksen.Se oli ahdistavaa aikaa.

Eräs päivä siivoilin yksin vessaa ja kuuntelin samalla radiota.Sieltä kuului,kuin ajatuksiini vedoten biisi "Happy Birthday",jossa laulettiin abortin aiheuttamista tunteista miespuolisen näkökannasta!Kerroin tästä miehelleni,että sen täytyi olla merkki.Merkki siitä,että teimme ihan oikean päätöksen.Pitää tulevan perheenjäsenen.

Muutenkin,kun mietin kaiken tarkoitusta niin isäni oli juuri kuollut ja tämä pieni tuntui ikäänkuin "lahjalta"häneltä..Aina kun olen uskonut kaiken tarkoitukseen.

Nyt "pieni ylläri"on puolivuotias iloinen typykkä,isosiskojensä silmäterä :) Välillä mietin,että jos häntä ei olisi.. :( Onneksi hän on!Vaikka välillä onkin raskasta,itkua ja kaaosta niin hän kuuluu meidän perheeseen!

Enempää ei kuitenkaan tule,koska tässä on hommaa ja koin raskausajan ahdistavaksi ja väsyttäväksi.Mutta lopputulos oli ihana! :heart:

Tässä mun tarina lyhykäisyydessään :) "Vahinkoja"voi sattua,mutta iste niistä on aina vastuussa,päättipä niin tai näin.On oma asianne,mihin ratkaisuun päädytte.Toivon vain,että se ratkaisu on teille se oikea,jota ei tarvitse miettiä enää sitten,kun se on tehty.Teidän tilanteenne on omanlaisenne ja tiedätte itse,mitä haluatte.Ottakaa kuitenkin "opiksi",ettette enää joudu puntaroimaan tällaisia.

Voimia!

:hug:

Yhteistyössä