Seitsemän vuotta sitten tähän aikaan juhannuspäivänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maomao

Aktiivinen jäsen
23.05.2010
4 535
12
38
nousin ylös ja reisiä pitkin lirahteli lapsivettä, luulin pissanneeni housuihin. Soittelin synnärille ja sain ohjeeksi käydä näytillä. Leivoin omppupiirakkaa kahvivieraille ja ihmettelin kun oli välillä vaikea hengittää :laugh: Poika syntyi pari tuntia siitä kun menimme "näytille" :heart:

Nyt tuo ihana, rakas esikoinen on jo niiiin iso, mutta kuitenkin niin pieni :) Mihin ne seitsemän vuotta oikein katosivat? :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oi, ihanaa :) Toivottavasti mulla olisi samanlainen tilanne tänään ....tääl jo niin odotellaan vauvaa syntyvän :)

Se on niin hassu juttu, en minäkään ollut yhtään varautunut synnyttämään, vaikka rv olikin jo yli 39, tuli kuin puun takaa koko juttu :D Sullekin oikein paljon onnea ja tsemppiä tulevaan koitokseen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:
:flower:
Onnea lapselle sekä tietty vanhemmille.

Tuliko muuten hyvä piirakka? :D

Hyvät piirakat tuli, anoppikin oli käynyt sillä välin sitä syömässä - ja mulla vaan nolotti, että olin jättänyt kodin sotkuiseksi lähtiessäni :whistle:

Niin ja kiitos :)

Huomenna tulee 4 v kun meille soitettiin, että nyt meille on nimetty pieni tyttö! Muistan kun menin ihan sekaisin, lähdin töistä, en muista kotimatkasta mitään (ajoin autoa...), mies kävi omalla kotimatkallaan hakemassa paperit ja kuvat Interpedialta ja kotona avattiin kirjekuorta ja nähtiin eka kerran, millainen pieni meidän perheeseen sitten tulee :). Ihanan näköinen oli jo niissä kuvissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Huomenna tulee 4 v kun meille soitettiin, että nyt meille on nimetty pieni tyttö! Muistan kun menin ihan sekaisin, lähdin töistä, en muista kotimatkasta mitään (ajoin autoa...), mies kävi omalla kotimatkallaan hakemassa paperit ja kuvat Interpedialta ja kotona avattiin kirjekuorta ja nähtiin eka kerran, millainen pieni meidän perheeseen sitten tulee :). Ihanan näköinen oli jo niissä kuvissakin.

Ja 12 v sitten juhannusaattona tavattiin mun miehen kanssa ja rakastuttiin ja ruvettiin seurustelemaan. Se juhannus oli kyllä 19.6. Heh, meidän olisi varmaan pitänyt mennä naimisiinkin juhannuksena, kun silloin meille on näitä hyviä juttuja tapahtunut :), mutta mentiin syksyllä 9 v sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Oi, ihanaa :heart:

Yhteistyössä